2014/12/27

Oceny Apartamentów

bibbi96


Spodobał mi się układ ścian jaki postanowiłaś stworzyć oraz cały ten minimalizm, który jest moim ulubionym stylem. Wszystko bardzo mi się podoba. Apartament jest czysty, przejrzysty, ale nie nudny. Ma w sobie nutę nadającą mu charakteru, coś co nie pozwala wedrzeć się monotonii. Jedyne, co średnio mi pasuje do minimalistycznego wystroju tego wnętrza jest lampa na książkach oraz wazon z różami. Zamieniłabym to na coś prostszego, żeby nie wyglądało to tak jak galmour, bo ich mieszanka raczej nie jest odpowiednia. 
Moja ocena: 3/5

agnieszka5503


Jak tu ślicznie i bielutko. Stworzyłaś piękny pokoik, na który aż przyjemnie się patrzy. Kolory dobrane bardzo dokładnie odzwierciedlają delikatność i ukazują świetność współgrania ze sobą. Podoba mi się, że użyłaś tu też trochę czarnych elementów, ale nie jestem przekonana co do fortepianu, jakoś po prostu nie przypadł mi do gusty. Niby pasuje, ale jednak coś jest nie tak.
Moja ocena: 5/5

Zgadzacie się z dzisiejszymi ocenami? Może macie zupełnie odmienne zdanie? Wypowiedzcie się w komentarzu, najciekawsze zostaną nagrodzone.

13 komentarzy:

  1. Jeżeli mam być szczera, mi się bardziej podoba pierwszy apartament.:)
    W drugim mam wrażenie, że jest tego wszystkiego za dużo, to tu, to tam.. i to już jest nieco drażniące. W pierwszym jest na czym zawiesić oko, przejrzyście i ciekawie, w drugim już tego nie mogę powiedzieć. W pierwszym rzeczywiście lampa niezbyt pasuje, ale wazon z kwiatami przesunęłabym jedynie nieco dalej w kąt. :) W drugim trzymałabym się jedynie bieli i czerni, oszczędziła innych dodatków kolorostycznych.

    PS. Nawet nie wiecie jak się cieszę z ramek! Dziękuję wam OGROMNIE! ♥

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami,drugi jest śliczny i pomysłowy.
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba pokoje spodobały mi się, ale drugi jest prześliczny! Panuje w nim ład i harmonia. Nie mogę się od niego odkleić.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem oba pokoje zasługują na 4. Są przyzwoite, ale nie świetne. W pierwszym wyrzuciłabym wspomnianą lampę, poszukała może "nowocześniejszych" ksiażek i zamieniła róże na coś lepiej pasującego kolorystycznie. W drugim pokoju zrezygnowałabym z tych wiszących trójkątów i wieszaka na fortepianie, który jest całkiem bez sensu. Może jeszcze zastąpiłabym ten fortepian jakimś przedmiotem z drewnianym motywem, który ocieplałby całość. :)

    callmyName34

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko, ten drugi jest perfekcyjny! czemu ja nie potrafię takich robić..

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że agnieszka5503 się postarała bardzo śliczny apartament, zgadzam się z ocenami :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pokoik agnieszka5503 boski po prostu !
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie oba pokoje są super ,ale jednak bardziej do gustu przypadł mi drugi apartament.
    Pierwszy apartament jest śliczny.Bardzo podoba mi się połączenie eleganckich i stonowanych kolorów ,czyli czerni,bieli i szarości oraz minimalizm ,który uwielbiam.Nie lubię stylu ,który praktykuję duża ilość zazwyczaj młodszych i mniej doświadczonych ,czyli cokolwiek mają to kładą do apartamentu czasami wręcz na kupę.
    Tak jak autorce posta przeszkadza mi lampa ,która jest bardziej retro niż nowoczesna.
    Drugi apartament to istny cud na ziemi.Nie ma w nim dużo rzeczy ,aczkolwiek nie wiem gdzie mam podziać oczy.Bardzo podoba mi się tapeta i śliczny stolik.


    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  9. bibbi96 -> apartament jest ładny, ale nieco mdły. Sądzę, że kanapa nie powinna być w odcieniach szarości, ponieważ czarna zlewa się nieco z podłogą. Kwiaty w białym wazonie są zbędne, myślę, że w tym miejscy lepiej wyglądałaby lampa (powiększona), która znajduje się na książkach. Drugie kwiaty schowałabym nieco za jakimś stoliczkiem, ponieważ aktualnie przestrzeń wokół nich wydaje się nieco pusta, jakby czegoś brakowało.
    Zgadzam się z oceną.

    agnieszka5503 -> śliczny pokój. Jedyne co bym w nim zmieniła to przesunęłabym nieco w prawo pieniek z wazonem, ponieważ kwiatki nieco znikają na tle dywanu.
    W tym przypadku również zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba apartamenty są fajne. Jednak 2 zdecydowanie lepszy i wszystko jest dopracowane..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja zgadzam się z ocenami :) chociaż każdy z tych apartamentów mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W pierwszym apartamencie zamieniłabym te róże w wazonie na mały stoliczek ,na którym umieściłabym lampkę. Osobiście nie podoba mi się także wiszący fotel po lewej stronie ,ale to już moje osobiste gusta. Znając siebie, pewine postawiłabym tam normalny fotel podobny do kanapy :)

    Druki apartament jest bardzo fatazyjny ,ale rzeczywisty. Moje odczucia kojarzą mi się z bajką 'Frozen'. Nie pasują mi tutaj dwa drewniane stoliczki oraz gazeta wisząca na fortepianie. Nie lubie niszczenia instrumentów ;) Bardzo przypadł mi do gustu widok za oknem wraz z otacząjacymi go firanami oraz wystrojem ścian.

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba pokoje bardzo mi się podobają :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń