2014/12/29

HOT or NOT

AleDeDzula
nataliaszelc01:
Spódnica i top fajnie wyglądają, ale dobór dodatków to totalna porażka. Błyszczące słuchawki wcale mi tu nie pasują, a buty do tego typu spódnicy są znacznie za ciężkie. Kompletnie mi się nie podoba. NOT.

Aneczka96:
Słuchawki i bransoletka w ogóle nie pasują do reszty. Buty są zbyt ciężkie i ogólnie całość nie prezentuje się zbyt dobrze. Kojarzy mi się to trochę, z córką katechetki, która chciała zaszaleć, ale nie wiedziała co i jak. NOT

_O_Emma_O_:
Połączenie bluzki odkrywającej brzuch i długiej spódnicy jest na topie. Wszystko zepsułaś dodatkami. Buty są zdecydowanie za ciężkie do tej stylizacji, a słuchawki zbyt luźne. No i co tu robi ta bransoletka? NOT.

natalcia1112:
Jedyne co do siebie pasuje to bluzka i buty. Spódnice zmieniłabym na szorty z wysokim stanem a słuchawki na jakiś srebrny łańcuch. Przydało by się również kilka skórzanych bądź metalowych bransoletek. W dalszym ciągu nie rozumiem po co ludzie zakładają włosy na klatkę piersiową. To dodatkowo pogorszyło sprawę. NOT.



Marysia...xd
nataliaszelc01:
Bardzo mi się podoba, orginalna i elegancka stylizacja. Podoba mi się pomysł z tą spódniczką, fajnie pasuje do bluzeczki. Dobrze, że zdecydowałaś się na dodatki w kolorze, bo w przeciwnym wypadku stylizacja byłaby za ciemna. Wydaje mi się, że to najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania hot or not. HOT.

Aneczka96:
Całkiem dobra stylizacja. Podoba mi się połączenie poszczególnych elementów, z których zbudowana jest całość. Niebanalne połączenia i dobrze dobrane dodatki dają Ci HOT.

_O_Emma_O_:
Moja pierwsza myśl? WOW. Z jednej strony stylizacja jest śliczna, elegancka i dość gustowna. Po głębszym zastanowieniu stwierdziłam, że sukienkę BASIC z koronką u brzegu zamieniłabym na prostą spódniczkę. Ale za to kocham twoje dodatki. Okulary są rewelacyjne! Strzał w dziesiątkę. HOT.

natalcia1112:
Bardzo elegancka stylizacja. Dobrze skomponowane kolory. Jedyne czego się uczepię to sukienka z koronką. O wiele lepiej wyglądały by jakieś spodenki bez ozdóbek i oczywiście musiałyby założone być pod spódniczkę. HOT.


Imkhye
nataliaszelc01:
O ile dół jakoś się broni to góra jest beznadziejna. Nie wiem skąd pomysł na ubranie tej czapki? Co do reszty mam mieszane uczucia. Wszystko do siebie pasuje, a jednak za dużo tu tego. Torebkę usunęłabym i wymieniła na kopertówkę - to na pewno. Na razie HOT/NOT.

Aneczka96:
Czapka jest beznadziejna. Mam nadzieję, że to pozostałość po innej stylizacji a nie efekt zamierzony. Estetycznie mi się prawie wszystko zgadza, chociaż zmieniłabym torebkę na inną, albo naszyjnik na srebrny. HOT/NOT.

_O_Emma_O_:
Cała stylizacja spodobałaby mi się, gdyby nie ta czapka. Wszystko byłoby wtedy prawie idealnie (lepiej sprawdziłby się tu naszyjnik w srebrnym kolorze) , a tak wyszło dość śmiesznie. HOT/NOT.

natalcia1112:
Wszystko jest okej gdyby nie czapka. Zdejmij ją i nic już nie będziesz musiała dokładać. HOT/NOT.




tamacia9
nataliaszelc01:
 Ciężko ocenić stylizację złożoną z dwóch elementów. Sukienka sama w sobie jest ładna i delikatna, więc nie pasują do niej te duże i ciężkie buty. Przydałby się jakiś delikatny łańcuszek, kopertówka, delikatniejsze buty. W tej chwili NOT.

Aneczka96:
Nie mam o czym pisać, bo stylizacja jest pusta niczym lidl po wyprzedaniu ostatnich sztuk karpia (brak biżuterii i torebki o tym przesądził) . Zgadzam się z Natalią co do butów, które zdecydowanie nie pasują i są zbyt ciężkie, postawiłabym raczej na delikatne sandałki. NOT.

_O_Emma_O_:
Sukienka jest rewelacyjna. I to by było na tyle. Buty tu nie pasują, są zbyt ciężkie. Co do dodatków? Ach tak.. Ich po prostu nie ma. NOT.

natalcia1112:
 Dwa elementy, które do siebie nie pasują. Zero jakichkolwiek dodatków. Pusto i nudno. NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: zosika897, agnieszka5503, Ania_Miszcz, DzikaNaomi, a za dwa tygodnie: xXVampireeXx.., katniss-ne, Olusiaa12, ManiaStokrotka.

13 komentarzy:

  1. W pierwszej i ostatniej stylizacji nic do siebie nie pasuje. Trzecia stylizacja trochę przekombionowana, plus za połączenie kolorów. A druga jest prześliczna! Bardzo oryginalna i pomysłowa. Zgadzam się z ocenami.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadna mi się nie podoba, wszystko pomieszane.
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z ocenami.
    Pierwsza i ostatnia stylizacja to totalna porażka.
    Bardzo podoba mi się stylizacja Imkhye ,ale ta czapka...
    Stylizacja Marysi jest najlepsza za wszystkich tego Hot or Not.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z ocenami a praktycznie tak samo napisałabym jak natalcia1112
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1- NOT
    2- NOT
    3- HOT/NOT
    4- NOT
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam H or N i nie mogłam się doczekać!
    Nie zawiodłam się!
    Pierwsza stylizacja jak dla mnie jest nieco nie udana poprzez zbyt mało elementów, wszystko w jednej, nudnej tonacji a doll? Szczerze, to mi się nie podoba. Słuchawki nie wiadomo skąd się tu wzięły..:/ Nie, raczej NOT.

    Druga jest jak najbardziej udana - bardzo oryginalna a na czarnoskórej doll prezentuje się świetnie. ;) Tak jak dziewczyny, wymieniłabym jedynie spódniczkę na jakąś bez tego czegoś u dołu [?].
    Najbardziej pokochałam twój dobór dodatków..;) HOT.

    Co do trzeciej mam mieszane odczucia. Niby czapka psuje cały efekt, ale ja nie potrafię na nią nie patrzeć, bo to ona przykuwa wzrok i sprawia, że stylizacja jest nie udana. Nie umiem na nią spojrzeć inaczej. NOT.

    Ostatnia? Lubię tą twarz.. ale stylizacja jest robiona na szybko, na odwal się, niedbale. Sama nie wiem, dlaczego się bardziej nie postarałaś. Chociażby srebny, delikatny łańcuszek.. i oczywiście delikatniejsze buciki.;)

    Ta edycja nie była taka zła, jak na moje oko. :)

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, ale żadna stylizacja mi się nie podoba.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są dość kiepskie, ale chyba najlepsza jest już 3.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadna ze stylizacji nie jest według mnie jakaś dobra, ale jak mam już wybierać to 2 i 3 nie są jakoś bardzo katastroficzne.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepiej wygląda stylizacja pierwsza - jest zgodna z najnowszymi trendami, jest typowo rockowa. Dla mnie druga stylizacja wygląda jak pijana laska, która ubierała się po ciemku, więc zdecydowanie nie zgadzam się z ocenami dwóch pierwszych doll. Dwie kolejne są beznadziejne, więc nie ma co komentować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje nie powalają :/ W mojej opinii najlepiej wypadłą Imkhye. Jej stylizację oceniam na Hot/Not.
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  12. AleDeDzula -> pusto i ponuro. Buty są zbyt masywne, a brak jakiejkolwiek narzutki sprawia, że doll wygląda jakby miała szerokie ramiona. NOT

    Marysia...xd -> klasa i szyk. Wszystko idealnie od siebie pasuje, więc co tu dużo pisać jest HOT.

    Imkhye -> stylizacja wygląda masywnie i ciężko. Przyznam, że mi się nie podoba, ale dostrzegam fakt, że elementy stroju ze sobą współgrają, no może prócz czapki, która jest trochę zbyt urocza w porównaniu z resztą garderoby. Hot / Not

    tamacia9 -> sukienka i buty, które nie najlepiej do siebie pasują trudno nazwać stylizacją. Zdecydowanie NOT

    OdpowiedzUsuń