2014/12/25

Trendy: swetry

Swetry z zacisza domowego przedzierają się na ulice światowych stolic mody. Co raz częściej zastępują marynarki i trencze.  Moda od kilku sezonów skłania się w końcu ku wygodzie. Są tego dowodem chociażby kolorowe sneakersy, które z powodzeniem zastępują nam chwilami szpilki, nawet na czerwonym dywanie, plecaki które fashionistki zarzucają na plecy, zamiast dzierżenia w dłoni kopertówek. Swetry i golfy to kolejny objaw trendu na komfort.
Swetry w tym sezonie przybrały rozmiary XXL. Właśnie te oversize’owe nosimy do koronkowych spódnic albo metalicznych legginsów. Przewiązujemy je w pasie wstążką albo paskiem lub pozostawiamy miękko opadające (jednak musimy uważać na proporcje sylwetki). Do takich swetrów warto pokusić się o botki na wysokim stabilnym słupku.
Z racji tego, że damskie swetry zaczęły w stylizacjach grać pierwsze skrzypce, modne są te w intensywnych odcieniach (zobacz chociażby jak żółty sweter nosi Mira Duma). Wymieniając modne swetry nie da się zapomnieć o długich kardiganach. Świetnie sprawdzą się z sukienkami i wysokimi skórzanymi oficerkami. Pulowery w serek zakładamy w sezonie jesień-zima 2014/2015  raczej do spódnic maxi i zarzucamy na nie kamizele. Za to golfy wypada nosić w tym sezonie (prawie) ze wszystkim.







_____________________________________________
Wyniki konkursu

Konkurs pozostaje nierozstrzygnięty z powodu zbyt małej ilości zgłoszeń (6).










13 komentarzy:

  1. Śliczne stylizacje . Chociaż pierwsza ładniejsza.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny artykuł. Osobiście uwielbiam swetry i mam w szafie kilka sztuk-tak samo realnej, jak i stardollowej.
    Co do stylizacji to pierwsza jest cudowna! Jedyne, co bym zmieniła to buty; ich styl troszkę mi tu nie pasuje, aczkolwiek to nic bo stylizacja i tak cudowna. Druga zaś również ładna, ale nie urzeka tak jak pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stylizacje. Najbardziej mnie urzekła pierwsza. Podoba mi się w niej pasek oraz szpilki, które dodają stylizacji pazura.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny art. ja nie lubie swetrow na codzien lecz na sd chetne je ubieram jak mam wene do fajnej stylizacji :D

    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  5. Post bardzo fajny ,a stylizacje jeszcze lepsze.Sweterek z pierwszej stylki jest wprost cudowny,a pasek też nie najgorszy.Druga nie dorównuje pierwszej ,ale i tak jest ładna szczególnie narzutka i czarno-srebrna torebeczka.Mam mnóstwo swetrów w realnej szafie oraz tej stardollowej.Po prostu je uwielbiam są takie wygodne,praktyczne,dziewczęce ,a co najważniejsze w te zimowe chłodne dni ciepłe *-*

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  6. wielka szkoda że konkurs nie został roztrzygnięty, nie można wyłonić zwycięscy z tych 6 osób?

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam swetry w każdej postaci i mam ich mnóstwo w swojej szafie. Szczerze to nie przepadam za golfami, chociaż przyznaję, że dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacje są Genialne ! Każda ma coś co przyciąga :D
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny artykuł i stylizacje.. :)
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  10. Czadowy artykuł, a stylizacje miodzio :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście mam w realu osiem swetrów na guziki i trzy zakładane przez głowę. Na stardoll jeszcze żadnego, choć sweterki to nieodłączna część mojego ubioru. :)

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja o wiele bardziej przypada mi do gustu :)

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy artykuł, stylizacje też niczego sobie :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń