2014/12/25

Zimowe trendy (wydanie świąteczne)

Witam wszystkich. Na imię mi Emilia, a na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Tori121. Na blogu będę umieszczała pojedyńcze stylizacje (pierwsza pojawi się już w ten piątek). Dzisiaj z okazji świąt zamieszczam stylizacje z odzieżą noszoną w zimę, czyli: wszelkiego rodzaju kurtki, płaszcze oraz ciepłe swetry.

Na początek wmieszczę moją kolekcje kurtek i płaszczy:

1. Płaszcz z Chanel Tribute - 32sd
2. Kurtka z Dior - Bazaar
3. Płaszcz z Fallen Angel - 15sd
4. Kurtka z Original Future - 18sd
5. Kurtka z The JetSet - 38sd
6. Płaszcz z The JetSet -  38sd (darmówka dla Royalty)
7. Kurtka z EvilPanda - 15sd
8. Kurtka z Make your Mark - ukryta kolekcja
9. Płaszcz z Bonjour Bizou - 20sd
10. Kurtka z Nelly.com - Bazaar
11. Kurtka z Denim & Supply Ralph Lauren - 18sd

Przyszła pora na swetry:


1. Sweter z Archive - Bazaar
2. Sweter z Gift-o-meter'a - Darmówka
3. Sweter z Apries Ski - 13sd
4. Sweter z Callie's Picks - Bazaar
5. Sweter z Nelly.com - Bazaar
6. Sweter z RIO - 95sm
7. Sweter z z Fallen Angel - 14sd
8. Sweter z It Girls - 11sd
9. Sweter z Velvet Orchid - 20sd




1. płaszcz - The JetSet, naszyjnik - PPQ, bluzka - MSW 14, spodnie - Killah, torebka - Royalty, buty - Cheap Monday (bazaar)
2. płaszcz - Bonjour Bizou, bluzka - Special Offer + Cheap Monday (bazaar), spodnie - Killah, torebka - The JetSet, skarpetki - It Girls, buty - Fallen Angel, czapka - Callie's Picks (bazaar)
3. płaszcz - Fallen Angel, szal - Email Gift, sukienka - Basic + Bad Mod Horror, legginsy - Basic, buty - Fallen Angel 

Co sądzicie o stylizacjach?
Macie swoje ulubione płaszcze/kurtki/swetry?
A przede wszystkim jak wrażenia odnośnie świąt? :D

16 komentarzy:

  1. stylizację są naprawdę ładne, ale nie przywołują klimatu zimy, tak czy siak są naprawdę śliczne :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje baaaaardzo mi się nie podobają, sa zle założone na doll i nie trzymaja sie kupy, fu
    beumarina

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje świetne.Szczególnie podoba mi się pierwsza.Moja ulubiona kurtka t nr.1 i nr.7
    Mój ulubiony sweter to nr.8 :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Stylizacje są bardzo przeciętne , ale ładne.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje bardzo mnie się podobają, ponieważ lubię taki styl. Idealne stylizacje na zimowe wieczory :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna ze stylizacji nie podoba mi się w pełni, nie są najgorsze, ale bardzo nieprofesjonalne. I nie rozumiem co się dzieje z nogą lalki w 3 stylizacji, ale jest to conajmniej przerażające.
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza 3 stylizacja i masz fajną kolekcję kurtek.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś mi nie pasuje w tych stylizacjach.. ale nie są złe.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam kilka ubrań, a stylizacje są bardzo ładne.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post, jednak dollki mogłyby być bardziej dopracowane :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, stylizacje bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ostatnia stylizacja jest najlepsza ;D świaeta są super spedzilam je dobrze..a co do ubrań to szukam narzutki z Diora ":D i prosze o kontakt byle nie było drogo :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje są całkiem ładne. Odnośnie świąt to już mi się "przejadły" te klimaty, bo ile można. Sama się sobie dziwię, ale nie mogę się doczekać pójścia jutro do pracy i wyrwania się z tej świątecznej gorączki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nic ciekawego. Spróbuj pokombinować więcej, nie podążaj już wydeptanymi ścieżkami, bo będziesz kolejną osobą z milionów użytkowników (nie wiem już ilu) która ubiera doll przeciętnie, niczym się nie wyróżniając. A chyba tego nie chcesz, skoro piszesz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh, to ty mnie odwiedziłaś! :)
    Kocham twoją doll <3
    Wszystkie kurtki, płaszcze i sweterki tak bardzo mi się podobają, że już teraz zaczynam stękać mamie o to, bym mogła doładować sobie sd! Z pewnością wydam je na płaszcze/kurtki: 4, 6, 1, 8 a z swetrów to na 8,9, 4, 5 i 6 :)
    Śliczne stylizacje, najbardziej polubiłam 3 <3 ^-^

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka 5,10.
    Sweter 3 :D
    Pora na zakupy!

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń