2014/12/31

Sylwestrowe trendy

Witam.
Dziś z racji tego, iż mamy sylwestra zamieszczam artykuł odnośnie tego, co wypadałoby założyć na tak ważną uroczystość. A więc co najczęściej ubieramy na sylwestra? Otóż sukienki i wszelkiego rodzaju biżuteria (od kolczyków po wymyślne wisiorki). A teraz zamieszczę moje ulubione sukienki:
1. Bonjour Bizou - niedostępna
2. Nelly.com - 24sd
3. Versace Tribute - bazaar
4.Special Offer - 0sd
5. Denim & Supply Ralph Lauren - 20sd
6. Wild Candy - 69sm

 A teraz błyskotki:
1. Chanel Tribute - 14sd
2. RIO - 5sd
3. PPQ - 6sd
4. Original Future - 2sd
5. Hot Buys - bazaar
6. Wild Candy - 23sm

1.sukienka - , perły - , torebka - Fallen Angel (bazaar), szpilki - Callie's Picks, tatuaże - INK'D

2.sukienka - Special Offer + Saint Laurent Tribute (bazaar), perły - , pasek - Chanel Tribute, kurtka - Evil Panda, rajstopy - Callie's Picks (bazaar), szpilki - Velvet Orchid

3.wianek - Callie's Picks (bazaar), naszyjnik & bluzka - Original Future, torebka - Chanel Tribute, spódnica - Fallen Angel (bazaar), rajstopy - , buty - Cheap Monday (bazaar)

Co sądzicie o stylizacjach? 
Jak wam minął ten rok?
Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

8 komentarzy:

  1. Stylizacje zniszczyły tatuaze. Poza tym wybralas ladne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 stylizacja bardzo ładna , jednak reszta taka sobie.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje takie sobie, ale rzeczy wybrałaś ładne.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt podoba mi się stylizacja nr. 2.. coś mi w niej nie gra, nie umiem jednak powiedzieć co.
    Za to trzecia jest śliczna, a 1.. no.. może trochę zwykła, ale ładna. :)
    Mi osobiście nie podobają się rzeczy z Wild Candy. ;(
    Z sukienek podoba mi się najbardziej 3 i 4 ;)
    A z dodatków? 2, 3 i 5 :*
    Jak mówiłam, poprawiłabym tylko drugą stylizację. ^^

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze to żadna ze stylizacji jakoś szczególnie nie przypadła mi do gustu. Może to wina tatuaży, które zaburzają przejrzystość stylizacji i zwyczajnie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tatuaże oszpecają doll i nie pasują do 1 stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc post w miarę ciekawy, lecz dolki niezbyt ładne :/
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  8. sciagnijcie tatuaze i nie ma problemu. ja uwielbiam tatuaze i sama je mam na swojej doll :) jezeli na sie duze tatu np rekaw trzeba umiec do niego dopasowac wszystko, stylizacje mi sie nie podobajá, moze dlatego ze nie moj styl , nie wem ale stylizacje mi sie nie podobaja :D
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń