2014/12/28

Wnętrza #2 - łóżka

Czy Wasze dollki mają gdzie spać? Nie? Cóż za niedopatrzenie! W takim razie musimy szybko przygotować sypialnię... Ale jakie łóżko wybrać?
Cóż, wiadomo - więkoszość użytkowników stwierdzi zapewne niedrogie, po czym przejrzy propozycje adminów ze suit shopu i machnie ręką. A ja chcę Wam dzisiaj pokazać kilka przykładów, że z odpowiednią ilością starmonet i odrobiną fantazji można stworzyć całkiem przytulne miejsce do spania. Oczywiście - aranżacja całej sypialni to już większe wyzwanie, ale dobrze jest zaczynać od łóżka właśnie - w końcu to ono ma być głównym przedmiotem w tym pokoju, a więc całe wnętrze powinno być do niego dopasowane.

Suit shop proponuje nam 99 pozycji pod hasłem "łóżko". Od prostych, do fikuśnych, od utrzymanych w klimatach fanów brzmień gotyckich do słodkich landrynek. Ja wybrałam sobie trzy, które znajdowały się w moim schowku i wykonałam takie oto aranżacje:


1. Większość Was to łóżko na pewno rozpozna - ale czy ktoś kiedykolwiek próbował go użyć? Kuta rama od razu determinuje kierunek naszych działań - stawiamy na klimaty dziewczęce. Mebelek powszechnie nie jest dażony pozytywnymi uczuciami - zapewne przez pokrywającą go narzutę w paski. Dlatego zdecydowałam się ją zakryć i dorzuciłam kilka dodatków, by łóżko nie wyglądało tak zimno i nieprzyjemnie.
Innym dobrym pomysłem mogłoby być pokombinowanie tak, by kuta rama z sercem została jako zagłówek, a boki były zakryte...





 2. Kolejna nagroda za osiągnięcie danego poziomu, znów za starmonety. To chyba moje ulubione łóżko, mimo że nigdy nie wykonałam z nim pokoju. Gdy na nie patrzę od razu przywodzi mi na myśl pokój kilkuletniej baletnicy, która ciągle jest w biegu na trasie szkoła-trening-przyjaciółki i w takim klimacie starałam się utrzymać aranżacje.


3. Najprostsza, ale myślę, że wciąż dosyć przytulnie wyglądająca. Tym razem łóżko znajdziemy w suitshopie za stardollary. Jest ono dosyć stare i mam wrażenie, że nieco zapomniane. Dorzuciłam mu dwa komplety poduszek z lśniącymi aplikacjami, grubo utkany, wełniany pled i ksiażkę. Ot, takie zwykłe łóżko, jakie zapewne wiele z nas ma w swoich realnych pokojach, bez zbytniego kombinowania i przepychu.



Jeżeli jednak nie jesteście usatysfakcjonowani wyborem łóżek za starmonety lub nie macie wystarczająco dużo fantazji lub cierpliwości do dodawania poduszek, pledów i wszelkich bibelotów, to mam dla Was dwa rozwiązania DIY. Miłej zabawy!

Matowe wykończenie ramy i tłoczenia przywodzą myśl o klasycyzmie.




Lekki błysk drewnianych paneli delikatnie sugeruje nieco większy przepych.

Czy zachęciłam Was do zbudowania sypialni? A może chcecie pochwalić się tymi, które wybudowałyście dla swoich lalek? Zapraszam bardzo do umieszczania zalinkowanych pokoików w komentarzach!


Jednej z komentujących osób wyślę komplet podstawowych budulców do skonstruowania jednego z powyższych łóżek. Chętnych proszę zatem, aby podali, która konstrukcja podoba im się bardziej.

Komplet ramek z poprzedniego postu powędrował do ChemicRomance.

24 komentarze:

  1. Moja doll trzy sypialnie, także to chyba wystarczająca ilość ;) Druga propozycja najbardziej przypadła mi do gustu, a jeśli chodzi o DIY to oba pomysły są świetne, chociaż mnie bardziej spodobał się ten pierwszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł!
    Prawdę mówiąc, nie przykładałam nigdy do tego większej wagi, może to był właśnie błąd?
    Obecnie łóżko mojej doll stoi sobie, nad nim obrazek od ciebie [nie mogę uwierzyć, że to mi się trafiły!], parę bibelotów i byłam z siebie zadowolona.. a jednak po przeczytaniu posta czuję niedosyt. Łóżko też odzwierciedla jej charakter.. dlatego zaraz się zabieram do roboty, nie wyjdzie najlepiej ale przynajmniej spróbuję ;)
    Kocham te poradniki! <3
    Jakoś, jakoś wykorzystałam jedną z ramek, nad innymi nadal myślę i zbieram sm/sd. ;) Nie wygląda to może tak jak chciałam, ale coś wyszło.. możesz zresztą sama ocenić!
    Najbardziej podoba mi się łóżko "zapracowanej baletnicy", moje podobnie wygląda! ;)
    Liczę na kolejne ŚWIETNE poradniki co do wnętrz :)
    I dziękuję, bardzo dziękuję za ramki.♥


    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł na zrobienia łóżka własnoręcznie. Twoje dwa ostatnie łóżka są genialne! Jestem zaskoczona łóżkiem pierwszym, ponieważ z dodatkami wygląda interesująco. Drugie łóżko najbardziej mi się spodobało, bo lubię delikatne kolory. Świetny post :)
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciło mnie do budowania pokoi :) O_OJuliaO_O

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę zalinkować, więc podam nazwę medoll XD (Zuma0618)
    Według mnie najlepszy jest sposób pierwszy. Bardzo podoba mi się takie zestawienie <3
    Mojemu pokojowi przydałaby się zmiana XD

    Zuma0618

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny post a ostatnie łóżko bajeczne ! *-*
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny artykuł, idę szykowac sypialnię mojej doll, mi spodobał się ostatni sposób:)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 propozycja swietna mozliwe ze skrzystam ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie świetne :3
    2 genialne *.*
    Zachęciłaś mnie, idę popróbować w moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim apartamencie nigdy nie było sypialni ,bo dla mnie stworzenie jej jest bardzo problematyczne.
    Zachęciłaś mnie jednak do wznowienia prób stworzenia jakiejś sensownej sypialni.Bardzo podoba mi się ,że użyłaś artykułów za sm ,bo za sd to do stworzenia czegoś w miarę ok nie trzeba dużo kreatywności.
    Bardzo podoba mi się 2 propozycja łóżko jest naprawdę cudowne ,a połączenie kolorów po prostu zdumiewa.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł ze zbudowanie łóżka jest świetny ! Na pewno kiedyś z niego skorzystam :))
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał. Wyglądają cudownie. Na pewno skorzystam z tych pomysłów. Te łóżkka za sc są naprawdę świetne :)
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie aranżacje są świetne, jednak najbardziej spodobała mi się 2. Według mnie jest to typowe łóżko dziewczyny. Każdy element, który na nim się znajduje jest położony nie przypadkowo i uważam, że całość tworzy ciekawą kompozycję.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy post :) Łóżka to świetne uzupełnienie stardollowych wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne łóżka, pomysłowo zrobione. :)))
    clawdeen481

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły na wykonanie posłać, ale również forma posta. Pokazanie z jakich elementów składa się łóżko oraz, w którym miejscu się znajdują jest bardzo pomocne.
    Mi osobiście najbardziej podoba mię ostatnia konstrukcja, ponieważ łoże jest duże i wygląda b. wygodnie, że sama z chęcią sama wym się nim położyła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny artykuł, napewno skorzystam szczególnie z pomysłów dotyczących DIY :) Jeśli chodzi o 3 pierwsze propozycje to myślę, że pięknie ukazują, że nawet najtańsze i najprostsze łóżko może wyglądać świetnie jeśli dobierze się odpowiednie dodatki. Brawo ! Oby więcej takich dobrych, przydatnych artykułów :)
    Lili_piratka
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna ta 2 aranżacja! Niby rożu nie lubię, ale zakochałam się. Tak fajnie wszystko poukładane, na swoim miejscu, cudo. Bardzo ciekawe są też DIY łóżka, właśnie te pierwsze ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni projekt wprost prześliczny! Zachęciłaś mnie do zrobienia trzeciej sypialni w moim apartamencie!
    Poproszę o więcej artykułów w tym guście :)

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybór prawidłowego łóżka to wcale nie jest takie łatwe. Ja po długim namyśle zdecydowałem się na wybór łózka https://senpo.pl/lozka/lozka-80x200 i jestem zdania, że to był wybór właściwy. W końcu zazwyczaj łóżko kupujemy raz na jakiś czas, więc niechaj będzie najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak łóżko to i oczywiście też pościel. Tu oferta od https://dekorativa.pl powinna was zaciekawić.

    OdpowiedzUsuń