2014/12/31

Wnętrza #3 - zabawa sylwestrowa

Dzisiaj mamy szczególny dzień - ostatni już tego roku! Wiele z Was zapewne szykuje się na przyjęcia, domówki, czy po prostu wyjście do klubu. Ludzie chcą się bawić, zapomnieć o troskach i powitać nowy rok z wielkim hukiem - aby był lepszy, niż ten poprzedni.
Nawet ci najmniej przesądni i zawsze zniechęceni w głębi duszy czują pewnego rodzaju oczekiwanie, snują plany i wiążą z nadchodzącym czasem jakieś, mniejsze lub większe, nadzieje. Dlaczego więc nie przenieść tej atmosfery do naszego apartamentu?

Zanim stwierdzicie, że nigdy nie robicie takich okazjonalnych pokoi, chcę uświadomić Wam, że nie trzeba od razu zmieniać całego apartamentu! Poniżej przedstawiam skromne wnętrze, które wygląda zupełnie codziennie - nie licząc przyciągającego uwagę, złotego stolika z najnowszej kolekcji PopShop. Na nim stoją moje ukochane zimne ognie i butelka zmrożonego szampa... napoju bezalkoholowego, jak twierdzi Stardoll ;)
Całość zapewne nie przywodzi na myśl dzikich harców, ale sugeruje, że wieczór będzie spędzać tu nieco bardziej wyszukane towarzystwo, więc sądzę, że takie klimaty doskonale sprawdzą się w aparamentach doll, które są wielkimi damami.


Podobną, spokojną tonację i prostotę wystroju możemy zachować przy urządzaniu wieczorów tylko we dwoje. Wystarczy stolik, szampan, świece... Może warto dodać też jakiegoś przystojniaka z bukietem czerwonych róż? Aby dopełnić całości myślę, że doll powinna być ubrana w jakąś zwiewną sukienkę, czy uroczą spódniczkę.


Ostatnia propozycja to wnętrze utrzymane w nieco bardziej przyjacielskiej tonacji. Sylwestrowego blasku dodaje przede wszystkim złoty dywan. Wyznacza on kącik, gdzie goście moga na chwilę przysiąść na pufie, czy na poduszkach, wypić, pogadać, sięgnąć po garść słodyczy, a potem udać się gdzieś poza kadr żeby potańczyć ;)




7 komentarzy:

  1. Najładniejsza jest pierwsza aranżacja ;[
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak ^^
    Kocham twoje artykuły ;3
    Numer jeden, czyli sam pomysł na sylwestrowe wnętrza - super! ♥
    Pierwsze wnętrze - uhhh *.*
    Zakochałam się, taki pełen elegancji i klasy pokój! Po prostu cudowny! Po prostu jedno, wielkie WOW!
    Drugie, równie cudowne, ale już nie mój styl.. ;)
    Trzecie natomiast jest genialne, zmieniłabym tylko kolor ścian na odrobinkę jaśniejszy. ;*
    Zakochałam się w tych sylwestrowych apartamentach! ♥
    Jednakowoż pierwsze.. - nie zna granic doskonałości. ♥
    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Post fajny i apartamenty również do przeżycia :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne aranżacje, pierwsza najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza aranżacja jest najlepsza, ale reszta również dobrze się prezentuje. Ostatni projekt przywodzi na myśl imprezę w stylu hawajskim, albo zabawę dla małych dzieci (zakładamy, że szampan to Piccolo).

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie pierwsza no i ew 2 lecz 3 nie za bardzo nie dla mnie :3
    QueenROyal.
    mam pytanko czy masz pomysł na fajną kuchnie? ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuchnia, kuchnia. Miałam ją w swoim apartamencie tylko raz i szybko ją rozmontowałam, bo uznałam, że nie mogę wymyślić nic ciekawego. Jednak dziękuję za propozycję, spróbuję się z tym zmierzyć jeszcze raz - i zapewne w końcu się pojawi. Nie jestem jednak w stanie obiecać, że w tym miesiącu, ponieważ czeka mnie pierwsza sesja, a egzaminy z matematyki i fizyki to jednak... no cóż.

      Usuń