2014/12/26

Peachy Cardi

Witajcie!
Na początku chciałam wam podziękować za wasze liczne opinie. Bardzo cieszy mnie fakt, że niektórym spodobały się moje stylizacje :) Mam nadzieję, że i tym razem wyrazicie opinię na temat dzisiejszych stylizacji.

Postanowiłam zrobić stylizację z tym oto cudeńkiem:
Pierwsza stylizacja miała być dziewczęca i słodka, jednak nie wiem czy jej nie przesłodziłam. Natomiast w drugiej postawiłam na elegancję.

1.

2.
A co wy sądzicie na temat stylizacji? 
Jesteście posiadaczami dzisiejszego swetra?

19 komentarzy:

  1. Druga podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swetra jeszcze nie kupiłam, ale mam zamiar, bo jest naprawdę przydatny i stylizacje z nim wyglądają cudownie.
    Obie stylizacje są świetne, ale 2 niby prosta, ale robi większe wrażenie (tylko nie jestem przekonana do butów)..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sweter jest świetny i od dawna chcę go kupić. Pierwszej stylizacji nieprzesłodziłaś, podoba mi się zastosowanie rajstop. A co do drugiej uważam że kapelusz jest tu trochę zbędny, ale wszystko tworzy spójną całość.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepsza druga stylizacja.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie posiadam teg swetra, bo niezbyt mi się podoba, ale stylizacje bardzo ładne :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podobają. Z tym swetrem mozna zrobic cos oryginalniejszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest piękny, bardzo lubię ten kolor :) Dziwię się, że jeszcze nie znajduje się w mojej szafie XD
    Co do stylizacji, to pierwsza natychmiast skojarzyła mi się z lubionym przeze mnie stylem lolita, kawaii i takie tam. Stylizacja jest bardzo ładna i pasuje, aczkolwiek usunęłabym ten wianek. Druga jest ładna :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga stylizacja faktycznie prezentuje się najlepiej :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sweter, tak się nim zachwycałam zrobiłam z nim jedną stylizację XD
    Stylizacje mi się nie podobają. Pierwsza jak dla mnie nie jest wcale dziewczęca, te buty tam nie pasują.
    Druga już lepsza:))

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardziej podoba pierwsza. Nie wiem, może się nie znam na modzie, ale obecnie jestem świeżutka na stardollu. :)
    Ślicznie jest, tak trochę podchodzi pod styl Pastel Goth. ^_^
    Sweter jest świetny, nie spodziewałam się tak dobrego produktu w Pretty'n Love, ostatnio go widziałam i bardzo chciałam kupić, ale niestety: braki funduszy. D:
    Niedługo doczekam się jednak sd, i wtedy na pewno u mnie zagości! ;)
    Świetne stylizacje, nie mogę się doczekać kolejnych.

    /ChemicRomance <--- nick na Stardoll. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O wiele bardziej podoba mi sie 2 styl;izacja :)
    Uwielbiam ten sweterek :> jest przytulny i z prawie kazda rzeczą w mojej szafie mozna go fajnie dobrac ^^
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie powiedziałabym, że pierwsza stylizacja jest "słodka", ponieważ mało w niej tej typowej słodyczy. Oba zestawy podobają mi się, chociaż bardziej skłaniam się ku pierwszej. Jeśli chodzi o sweter to bardzo mi się spodobało jego wykonanie, ale kolor nie do końca mi się spodobał, dlatego jeszcze go nie kupiłam, ale cały czas o tym myślę.

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. Skusiłaś mnie, kupiłam i teraz pozostałam z 3sd na koncie. :'D I nie wiem czemu dostałam darmówkę w postaci ślicznego sweterka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie same rajstopki w rzeczywistosci jak na pierwszej stylizacji!
    Uroczo!

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsza stylizacja według mnie jest mało dziewczęca. Natomiast druga podoba mi się bardzo, ale zdjęłabym ten kapelusz.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne stylizacje, mam większość artykułów więc myślę, że spróbuję użyć tych stylizacji ich u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza stylizacja jest okropna.Bez gustu.Czy nie widzisz ,że spódnica nie ma takiego samego odcienia jak sweter.Rajstopy z kotami są strasznie tandetne ,a spódnica to totalna porażka.Kto wydaję 14 sd na takie coś ? Ten odcień różu nie pasuję do takiego odcienia szarego ,więc podsumowując MASAKRA.
    Druga stylizacja natomiast jest cudna *-*Bardzo podoba mi się pasek oraz spodnie.
    Sweterek mam już od dawna ,ponieważ jest wprost cudny i dawno się w nim zakochałam.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń