2014/12/29

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie zwycięża Pietrulina.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz na to 24h.

  _______________________________________________
Temat: Wigilijna kolacja.
Modelka: weronikadyndi



 _______________________________________________   
Następne starcie
SYLWESTROWA ZMIANA ZASAD
Czas na nadesłanie pracy macie do jutra! (tzn. jutro też możecie wysyłać), ponieważ post ukaże się w środę. Opublikuję WSZYSTKIE prace, które otrzymam.

Temat: Sylwestrowa kreacja.
Modelka: Twoja Doll - stylizację wyjątkowo możecie wykonać na sobie.

Mam gorącą prośbę. Postarajcie się, aby doll była jak najbardziej powiększona przed wykonaniem screena. Gdy dollki są małe post wygląda nieestetycznie. 


Przypominam, że na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas - wyjątkowo- do wtorku! (wysyłacie je na e-mail: lisek412@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

 _______________________________________________
 

16 komentarzy:

  1. Druga stylizacja najbardziej mi się spodobała.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja misskasia678 według mnie najbardziej nadaje się na wigilijną kolację.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak wczoraj, muszę napisać szybko..Gratuluję Pietrulinie, nie mogę zagłosować, bo poprzez problemy z internetem nie wyświetlają mi się zdjęcia, ani nie mogę wziąć udziału, bo przez tę samą przyczynę nie mogę wejść nawet do swojego apartamentu :(((((
    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  4. Edit: Ściągnęłam zdjęcie na komputer - jak dla mnie najlepsza jest stylizacja callmyName34 :)

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Wg mnie najlepsza jest stylizacja 3 lub 4.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Wszystkie stylizacje mają coś w sobie ,ale callmyName34 najbardziej m się spodobała.
    Czarna spódniczka idealnie pasuję do ślicznego paska oraz białego topu.
    Brokatowe buty nie pasują trochę do złotego ślicznego łańcuszka ,ale to szczegół.
    Podoba mi się też stylizacja Ani.Piękne spodnie i wielki czarny kapelusz skradły moje serce.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje. Wszystkie stylizacje są ładne, ale najbardziej podoba mi się nr 3.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi sie stylizacja 4, ale na wigilijna kolacje 2 albo 3.

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  9. misskasia678 ;)
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo.. Moja stylizacja *-* Już biorę się do pracy i wysyłam kolejną stylizację.
    julcia789

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszą stylizację moim zdaniem wykonała Ania_Miszcz
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie stylizacje są świetne, ale jedna szczególnie przypadła mi do gustu, a wręcz przyznam, że się w niej "zakochałam".

    OdpowiedzUsuń