2014/12/25

Nowy projekt w Stardesign fashion

Admini dodali kolejny szablon do Stardesign fashion. Tym razem możemy zaprojektować asymetryczny kardigan. Osobiście uważam, że projekt jest po prostu świetny! Podoba mi się jego cieniowanie i to, jak wygląda na doll. Myślę, że jego cena - 14 sd - nie jest zbyt wygórowana, jak na tak uniwersalny, ciekawy i przede wszystkim bardzo dobrze wykonany ciuszek.
Zamierzacie zobaczyć, jak wygląda na Waszych dollkach?

Kliknij tutaj, by przejśc do Stardesign Fashion i wypróbować projekt.

14 komentarzy:

  1. Piękny krój *-* Na pewno zrobię może w czarnym kolorze ,może w białym...
    Jakość starplazy co w stardresing zdarza się rzadko.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  2. super na pewno zaprojektuję :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zaprojektuję.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący krój :o, nie widziałam takiego wcześniej i zapewn go kiedyś zaprojektuję :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma świetny krój i myślę że prezentowałby się wspaniale we wszystkich kolorach. Na pewno go zaprojektuję.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny krój. Pasowałby do wielu stylizacji, więc na pewno zaprojektuję..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  8. Projekt jest świetny. na pewno nie raz z niego skorzystam :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  9. Na reszcie coś ze stardesign, co mnie naprawdę interesuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się rzeczy ze stardesing lecz to nawet fajnie wygląda i możeeee kupie :D
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten szablon i może kiedyś zainwestuję w kupno jakiegoś projektu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, szukałam czegoś podobnego ostatnio więc na pewno przyda się :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  13. O Boże, cudo! Właśnie tego szukałam, jeszcze samemu można to zaprojektować! ♥
    Z pewnością zainwestuję, cena 14sd jest bardzo przyzwoita! :)

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  14. Krój bardzo mi się podoba , tylko zastanowić się nad tkaniną : 3

    Katie__97

    OdpowiedzUsuń