2014/12/25

Wnętrza #1 - jak wykorzystać ramki?

Nie wiem, jak wiele z Was dekoruje swój apartament. Bardzo dużo osób skupia się raczej na kupowaniu ubrań dla swojej doll. Warto jednak zadbać, by nasza lalka miała piękne wnętrze, w którym prezentowany strój będzie wyglądał jeszcze bardziej efektownie! Dlatego też zdecydowałyśmy się spróbować wprowadzić nowy dział - wnętrza. Czasami będzie miał on formę poradnika, czasami jedynie kilku inspiracji.


Dzisiaj zajmiemy się zagadnieniem jak można wykorzystać... ramki.
Ramek w suit shopie mamy pod dostatkiem, więc każdy znajdzie coś w swoim guście. Kolejna dobra wiadomość - większość z nich jest za starmonety, więc nie jest to duży wydatek, szczególnie dla osób, które zazwyczaj nie wydają tej waluty na ubrania. 

Tak naprawdę kluczem do pomysłowego wykorzystania ramek jest zdanie sobie sprawy, że możemy oprawić nie tylko proponowane nam przez adminów obrazy i obrazki.
Po pierwsze mamy Stardesign interior, gdzie możemy wykonać własny projekt. Nie musi to być coś szałowego - do dziewczęcych aranżacji doskonale sprawdza się zwykłe, pastelowe tło pokryte paskami lub kropkami w jaśniejszym odcieniu wybranego koloru lub białymi.
Po drugie - zupełnie tak, jak we wnętrzarskich magazynach - możemy oprawić także... kawałek tapety, fragment ceglanej ściany, czy kwiatowej naklejki. Tak wykorzystane elementy są dyskretną ozdobą, której prostota (a jednocześnie pomysłowość!) może zachwycić naszego wizytora i przekonać go do kliknięcia pięciu lśniących gwiazdek...
Troszkę inaczej niż w normalnym życiu, na Stardollu możemy oprawić także przedmioty trójwymiarowe - tak jak ja oprawiłam tutaj napis LOVE. Można dodać jakieś ładne, pasujące tło - i w sumie mamy gotowy własny plakat! Warto spróbować tej sztuczki z kwiatami, szczególnie z okrągłymi wiankami, innymi rzeźbami i bibelotami, ale także... z ubraniami. Warto napomknąć, że nie musimy korzystać jedynie z gotowych ramek! Możemy przecież przysłonić gotowe obrazki własnymi kompozycjami.


Ta ramka jest chyba moją ulubioną. Uważam, że takie skrawki wzorzystych tapet, czy też tekstur, wyglądają dosyć intrygująco i stanowią świetne dopełnienie wnętrza w danym kolorze. Mogą je znacznie ożywić, lub uspokoić jeżeli zdecydujemy się na zastosowanie zwykłego, monochromatycznego tła. Trzeci z zaprezentowanych sposobów użycia to propozycja dla osób, które zdecydowały się urządzić wnętrze bardzo nowoczesne - może warto zaeksperymentować i wykonać kilka wąskich okien?


Spośród osób komentujących posta wybiorę jedną, ktorej prześlę komplet ramek.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy poradnik :) Czepiając się szczegółów - nie jestem pewna czy istnieje słowo "wnętrzarskich", myśle, że warto zamienić je innym :)
    Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowo to jest dosyć popularnie używane do określenia magazynów, których główntm tematem jest właśnie aranżacja wnętrz. Fakt, nie wiem, czy słowo to znajduje się w słownikach... ale w mowie potocznej - owszem.

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł na post.Osobiście nie wydaję dużo sm na ubrania ,wiec skupiam się bardziej na apartamencie :)

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo często korzystam z ramek podczas dekorowania apartamentu. Dodają wiele uroku i sprawiao że wnętrze nie jest nudne. Bardzo ciekawy poradnik.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł na artykuł i wykorzystanie ramek. Myślę, że kiedyś wypróbuję ten pomysł.
    Nathalia1255 (mój nick na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, rami są przeze mnie używane dosyć często, więc przydałby mi się komplecik :)
    valeria_mcclain

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny artykuł. Może wykorzystam pomysły w swoim apartamencie..
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny artykuł, dla mnie bardzo przydatny, bo nigdy nie umiałam ładnie urządzić mojego apartamentu.
    marinellaSilver

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe wykorzystanie ramek. Bardzo podoba mi się to jak w ramce znajduje się murek, bardzo fajny pomysł :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się, że został wprowadzony nowy dział. Z dzisiejszego artykułu na pewno kiedyś skorzystam :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł i jaki przydatny ! Od razu po przeczytaniu loguję się na swoje konto i zaczynam eksperymenty z ramkami :D
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny, przydatny artykuł :) Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  12. mega :) tesknie za pomyslami na wnetrza na sd.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie pomysł z nowym działem ponieważ nie mam pomysłu na jeden z moich pokoi i może kiedys dacie mi troszkę inspiracji *_*
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego działu mi na tym blogu brakowało ! Świetny artykuł. Sama czasem nie wiem jak wykorzystać kawałek wzorzystej tapety. Ten post dał mi do myślenia ;). Czekam na więcej :)
    Szklanka9

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się takie projekty, ale jestem zbyt leniwą osobą, żeby samej je wykonywać, ale wciąż wierzę, że kiedyś to się zmieni.
    Fajnie, że na blogu pojawi się dział z poradami / inspiracjami odnośnie apartamentu (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo się cieszę, że na blogu będą notki o wnętrzach, bo od niedawna sama próbuję okiełznać apartament mojej doll i ten poradnik na pewno mi w tym pomoże. Moim zdaniem Twoja pierwsza notka na blogu jest bardzo udana i przydatna. Wcześniej nawet bym nie pomyślała o wprowadzeniu ramek do wnętrza, a teraz pokazałaś, że można je ciekawie wykorzystać. Chętnie poeksperymentuję z tym elementem dekoracyjnym. Czekam na kolejną notkę!
    sfinks24

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki owym poradnikom wasz blog będzie jeszcze ciekawszy, niż jest, a to nie lada wyczyn! :)
    Rzeczywiście, rzadko myślę o aranżacji wnętrz.. powinno się to zmienić, zaraz po dodaniu komentarza lecę kupować ramkę i kombinować! ;)
    Czekam z niecierpliwością na kolejne takie posty, bo mój apartament wygląda bardzo, bardzo skromnie. :D
    Nie pomyślałam nigdy o tym, żeby tak ciekawie wykorzystać ramki!
    Z wielką chęcią pokusiłabym się na te ramki, które rozsyłasz, ale pewnie dostał je już ktoś inny, albo na pewno dostanie inna osoba. Ja nie mam do tego szczęścia. :p
    Najbardziej podoba mi się oprawione "Love" i obrazek pod tym. :)
    Nie mogę się doczekać kolejnych poradników, może choć trochę ulepszę to banalnie skromne wnętrze, doll będzie "happy" :)

    /ChemicRomance

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę ślicznie o więcej poradników i pomysłow :D
    Katie__97

    OdpowiedzUsuń
  19. Po inspiracje ZAWSZE prz ychodze tutaj O_OJuliaO_O

    OdpowiedzUsuń