2014/12/29

Dolce&Gabbana Tribute

Zgodnie ze spoilerami, które prazenowałam Wam we wcześniejszym poście w Plazie ukazał się sklep Dolce&Gabbana Tribute. Obejmuje on trzy piętra, a ceny oscylują między 13, a 45 sd. Na poziomie pierwszym dostępny jest najdroższy z dostępnych artykułów, a mianowicie długa suknie zdobiona kwiatami. Kolejne piętra zawierają już zdecydowanie więcej ubrań dodatków. Szczerze mówiąc, klimat sklepu nie do końca wpisuje się w moje gusta. Planuję zakup torebki z czwartego manekina z drugiego piętra i pierwszej z ostatniego. Zastanawiam się również nad czarną bluzeczką z koronkową górą.
Jak Wasze wrażenia po przyjrzeniu się kolekcji? Planujecie jakieś zakupy?





11 komentarzy:

  1. Kolekcja na początku zrobiła na mnie ogromne wrażenie, lecz po chwili urok prysł. Najbardziej mi się spodobało wnętrze :) Kupię torebkę z czwartego manekina, spódnicę i bluzkę z drugiego manekina na trzecim piętrze. Na szczęście admini nie poszaleli zbytnio z cenami.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podobają ciuchy. Nie mogłam się doczekać, a to tak szybko i nagle <3

    Niestety, trochę drogo jest, ale kit.. chciałabym coś kupić, ale chyba sobie założę lewe konto i z niego kupię na oficjalne konto XD
    Fajnie odwzorowali tą sukienkę *_*
    Nie mogę sie nacieszyć nowym sklepem.<3 ♥ Co będę więcej pisać?
    Mam nadzieję, że na waszym blogu pojawi się post, w którym polecicie najlepsze rzeczy z nowego sklepu.;)

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie ,że dodali nowe Tribute ,ale jakoś nie trafia w mój gust.
    Pierwsze piętro to totalna porażka.Sukienka jest okropna i nie zamierzam jej kupić nigdy w życiu.
    Z drugiego piętra podoba mi się niebieska sukienka z kokardką i podobnie jak tobie czarna torebka za złotym akcentem z czwartego manekina ,ale jak na razie nie planuję zakupu tej właśnie sukienki ,ponieważ nie wiem w jakiej stylizacji mogłabym ją użyć.Co do torebki mam mieszane uczucia.Ostatnie piętro jest zdecydowanie najlepsze z całej kolekcji.Z tego piętra podoba m się czarna koronkowa bluzka,czerwona spódnica,czarna spódnica w kwiaty i czarna koronkowa bluzka ozdobiona kwiatami z drugiego manekina.Planuję zakup czerwonej spódniczki z pierwszego manekina ,bo jest po prostu cudowna i idealna.

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę dużo perełek i planuję zrobić wielkie zakupy.
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdopodobnie kupię jakieś... pół sklepu^^. Kocham takie ,,fantastyczne'' kreacje . Kolekcję widziałam już w realnych wersjach w gazecie HOT MODA.
    misskasia678

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko :o Mnie się ta kolekcja bardzo podoba, gdybym miała fundusze wykupiłabym równo wszystko... Jest idealna, ciuchy są piękne, no po prostu bombowa! Muszę zdobyć kasę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wybrałam sobie parę rzeczy i zamierzam je kupić. Na początku podobało mi się niemal wszystko a teraz raptem parę rzeczy.
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobaja mi sie trzy rzeczy może i kupie lecz jak zobacze fajne stylizacje zwiazane z innymi artykułami to może zainwestuje :3
    QueenROyal.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja ciekawa ^^ zapewne kupię czerwoną torebkę
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja całkiem niezła. Możliwe, że się w coś zaopatrzę.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobało mi się parę rzeczy, które muszę mieć w swojej szafie bez względu na ich cenę. Na pewno kupię płaszczyk i trzy sukienki. Co do reszty to się jeszcze zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń