2014/12/26

Nowości w PopShop

Dosłownie przed chwilą w Plazie pojawiła się nowa kolekcja w sklepie PopShop. Jej temat to "2015 New Year". Nie jest ona zbyt obszerna, ponieważ pojawiło się tylko jedno piętro dekoracji. Ceny wahają się od 5, do 16 sd, ale znajdziemy też coś w fioletowej walucie. Przyznam szczerze, że mnie dostawa nie powaliła, chociaż oczywiście widzę kilka rzeczy wartych uwagi. Są to na przykład palma, fajerwerki czy cudne wnętrze z widokiem na słynną Operę w Sydney. Myślę, że to ostatnie na pewno zakupię.
A Wy planujecie jakieś zakupy?



12 komentarzy:

  1. Spodobało mi się parę rzeczy, a w tym palma oraz napis 2015. Może zdecyduję się na zakup którejś z nich :)
    emi20045

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa mi się spodobała. Może kupię napis 2015 i srebrną deskę surfingową.
    WERRA.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka naprawdę fajnych rzeczy. Na pewno coś kupię..;)
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyne co mi się podoba to wnętrze, ale doceniam fakt, że admini starają się, żeby StarPlazę urozmaicić :)
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolekcja, jestem zachwycona wnętrzem :) Bardzo podoba mi się też ognisko i ten ciekawy ananas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba nowa dostawa, ale jest mały minus, bo nic nie pasuje do mojego apartamentu. :< Kiedy jednak coś się zmieni z chęcią coś kupię, bo jest nie drogo i naprawdę cudna dostawa. ^-^

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy rzeczy mi się podobają w tym jedna za sd ._. nie przemawia to do mnie ;/
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reklama wygląda świetnie, a sama kolekcja jest całkiem ładna. Podoba mi się sporo rzeczy, ale nie jestem pewna czy faktycznie ich potrzebuję, dlatego zastanowię się jeszcze przed wydaniem na nie sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. I really love it I love the 2015 sparkles but I don`t know if it will be usable
    hootblood

    OdpowiedzUsuń
  10. Możliwe, że coś zakupię :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  11. nic mi sie nie podoba i nic według mnie nie ma konkretnego zastosowania, dlatego też nic nie zakupię :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostawa bardzo fajna.Bardzo podobają mi się fajerwerki z napisem 2015 ,ale zazwyczaj nie wydaję sd na dekorowanie apartamentu,więc nic ich nie kupię..Chociaż nie wiem jaki sens ma kupowanie fajerwerków tylko na jeden raz ,bo przecież za rok si nie przydadzą :P Nie zwykłam też kupować takich sezonowych rzeczy.
    Podsumowując nic nie kupiłam i nic nie kupię :D

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń