2014/12/31

Konkurs na stylizację - pojedynek między redaktorkami bloga

Dziś Sylwester więc na blogu przygotowałyśmy dla Was wiele atrakcji, a jedną z nich, dla odmiany, będzie konkurs między redaktorkami bloga na najładniejszą sylwestrową stylizację. Dziś rolę się zmieniły i to Wy zagłosujecie, która z dziewczyn zasługuje na nagrodę. Niżej zobaczycie outfity wszystkich redaktorek, które zgodziły się wziąć udział w takimi konkursie, a na końcu posta znajduje się ankieta, gdzie możecie oddać głosy na swoją faworytkę.



11 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się stylizacje natalci a aneczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wszystkie stylizacje wykonałyście świetnie!
    Bardzo ciężko podjęłam się wyboru, ale z racji tego, że stylizacja BoberNaukowiec, Soxo_ i trzech innych uczestniczek nie wyświetliły mi się, zagłosowałam na Aneczkę96 :)
    Powodzenia, dziewczyny!

    /ChemicRomance.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam, ale nie wydam na kogo ;]
    dora_dorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne. Jednak tylko dwie spodobały mi się najbardziej.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  5. Aneczka96 - idealna i ta fryzura!
    kreda2

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój głos powędrował na natalcię1112 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie swietne, ale Aneczka96 G E N A L N A stylizacja, a wlosy- bomba! ;3

    Stella19878

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneczka96, Soxo_ i nataliaszelc01 - jedyne, które mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja naj trójka to: Aneczka96, Soxo_, natalicia1112 (kolejność przypadkowa). Przyznam, że nie wiem, którą z tych trzech wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Głos oddaję na natalcia1112 stylizacja bajeczna <3
    Klarunia_P

    OdpowiedzUsuń
  11. natalcia1112 ma bardo fajny ciekawy strój zrobiony przez samą siebie inne stylizacje sa zwykle i oklepane moge pochwalic jeszcze jedna os. jest nia Aneczka96
    :)
    QueenRoyal.

    OdpowiedzUsuń