2015/07/29

Callie's Picks #45

Do Starplazy zawitała kolejna odsłona sklepu Callie's Picks. Tym razem kolekcja nazywa się Go for the gold i - jak już wiemy z wczorajszych spoilerów - w zdecydowanej większości obejmuje właśnie złote artykuły. Ceny wahają się od 3sd do 28sd, są również rzeczy za sm: kolczyki i blezer. W kolekcji tradycyjnie znalazł się artykuł z metką "tylko dla supertstar": czarna Ashley bag. Sama na pewno kupię czarną torebkę z pierwszego piętra, być może zdecyduję się też na jakieś sandałki... Myśle, że jest to jedna z bardziej spójnych dostaw do tego sklepu, jednak sama nie przepadam za złotem.
Jaka jest Wasza opinia na temat tej kolekcji?



17 komentarzy:

  1. Kolekcja średnia, ale znajdzie się kilka ciekawych artykułów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest kilka perełek, ale niestety nie mam już sd. Mam też parę rzeczy ze starymi metkami.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak Ty odniosłam wrażenie, że to bardzo spójną dostawa. Ogólnie dostawa jest dobra, ale nie powala. Podobają mi się sandałki, opaska, spodnie z drugiego piętra i bluzka za sm. Dobrze, że doladowałam dzisiaj sd.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem bardzo słaba kolekcja, jedyne co mi się spodobało to spodnie które były kiedys w tribute albo dior (nie pamietam gdzie dokladnie)

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawa nie jest w moim stylu, więc dużych zakupów nie zrobię. Na pewno kupię niebieskie spodnie na które od dawna czekałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego nikt nie wspomniał jeszcze o Birkin Bag???

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się zastanawiam czy ktoś z administratorek lub moderatorek bloga mógłby pisac przy kolekcjach Callie Picks co jest warte uwagi? To znaczy, z jakich sklepów pochodzą rzeczy :) Ubrania Elle rozpoznać potrafię, ale z resztą już gorzej :) To byłoby bardzo pomocne, oczywiscie w miare mozliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One tak robią, po paru dniach od wejścia kolekcji

      Usuń
    2. Beżowo-złote sandałki - LiuJo
      czarno-żólte buty obok farb do włosów- PPQ
      Złoty strój kąpielowy - Rio
      Sukienka w złote duże "cekiny" - Bonjour Bizou
      strój kąpielowy Gaga - archive
      Torebka ze złotym ptakiem - bonjour bizou
      czarna opaska na włosy - bonjour bizou
      złota torba na ramie - decades
      biało-słota sukienka- decades
      wysokie czarno-fioletowe buty - evil panda
      czarna spódnica - PPQ (ale to nie na 100%)

      Usuń
  8. Kupiłam bluzkę za sm i torebkę. Reszta tak jakoś nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię białą sukienkę z pierwszego piętra i szare spodnie z drugiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej coś kupię.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolekcja do kitu. Kupiłam tylko szare spodnie i torebkę. Ewentualnie skuszę się na coś za sm. Bywało lepiej.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość słaba dostawa, kupię tylko dwie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja nie jest zła, kupiłam już włosy i pewnie jeszcze coś kupię, ale mam też niektóre oryginały więc pewnie nie za wiele
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupilam farbe do wlosow, ale nie przepadam za ta kolekcja bo nie mam pomyslu na stylizacje z tymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam parę rzeczy :) Mam pytanie, czytałam gdzieś informację o tajemniczej torebce. O co chodziło?

    OdpowiedzUsuń