2015/07/23

Makijaż - Mojito

Wybaczcie, że post pojawia się tak późno... Wakacyjny odpoczynek sprawił, że byłam przekonana, że dzisiaj jest dopiero środa! Zostałam jednak sprowadzona na ziemię i przedstawiam Wam moją propozycję makijażu. Dzisiaj chyba nieco nietypowo inspirujemy się... drinkiem.


Mojito tworzy się na podstawie rumu, do którego dołączają inne nuty smakowe: przede wszystkim kwaśna, zieloniutka limonka oraz świeża mięta pieprzowa. Dlatego też dzisiejszy makijaż oczy jest utrzymany w tonach zieleni.

  1. Zaczynam od zewnętrznego kącika oka. Nakładam tu bardzo napigmentowany cień w kolorze quests green. Staram się uzyskać kształt trójkąta, którego jedno ramię nieco wydłuża się na powiekę ruchomą.
  2. Nakładam cień fire lime na całą powiekę ruchomą, pokrywając także poprzednio nałożoną zieleń. Nie wychodzę jednak na namalowany trójkąt, trzymam się jedynie samej powieki. Dla wzmocnienia efektu, w środkowej części, cień można nałożyć podwójnie.
  3. Pora na rozjaśnienie wewnętrznego kącika oka. Ja zdecydowałam się na użycie bardzo jasnej zieleni, dokładniej jest to kolor limelight. Tak jak poprzednio - cień nakładam zahaczając o już nałożony kolor.
  4. Na koniec chciałam dodać głębi spojrzeniu, więc zaciemniłam zewnętrzny kącik oka dodając kolor mint green. Jest to zaledwie pojedyncza, krótka kreska.

Myślę, że przy takim kolorze makijażu oka wystarczy już tylko klasyczny bronzer, nieco rozświetlacza i delikatna szminka czy lip tint w świeżym, letnim odcieniu.


Chociaż nie przepadam za kolorem zielonym na powiece, to uważam, że całość wygląda dosyć interesująco... Na pewno jest to opcja do rozpatrzenia dla osób o ciemnych oczach, czy ciemnych karnacjach oraz tych, którzy lubią trochę poeksperymentować.
Jak Wam podoba się moja dzisiejsza propozycja?


Autorzy wylosowanych komentarzy dostaną malutki, letni upominek...

23 komentarze:

  1. Super! Wygląda świetnie ♥ Ostatnio też miałam zielony make-up ale inspirowałam się Dzwoneczkiem: http://tinyurl.com/p5zffvk ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż :) Nie przepadam też za zielonym kolorem, ale tutaj mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką koloru zielonego, lecz tu prezentuje się on świetnie ! Na podobnej podstawie możnaby poeksperymentować z kolorem np. niebieskim lub czerwonym :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i ten makijaz i mojito:)
    Hannah01220

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze się prezentuje ten makijaż. Dla mnie zielony kojarzy się ze świeżością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny makijaż :) Szczególnie oczy mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny makijaż, tylko mogłabyś zmienić kolor ust. Gryzie się z cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny makijaż na lato! Świetnie dobrane kolory i faktycznie przypomina wspomniane w tytule posta mojito. I co najważniejsze nie jest trudny w wykonaniu a efektowny!

    love.diamond.1

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie trawię zieleni, tak w tym wypadku mogę ze śmiałością stwierdzić, że moje dotychczasowe mniemanie o jego zastosowaniu było w najwyższej mierze mylne. Makijaż wyszedł doprawdy perfekcyjnie, a ponadto ładnie rozświetlił twarz Twojej doll. Wygląda niczym słoneczko.

    nati221

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest cudowny. Wow. Nie przepadam za zielenią, jednak tutaj wygląda ona pięknie. Bardzo pasuje Twojej doll.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż! Kojarzy się z latem, cytrynkami i limonkami i właśnie z Mojito. Super ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Niekoniecznie mi się podoba, zwykły, zielony makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się makijaż oka i jego kolorystyka. Zmieniłabym kolor szminki na neutralny, ponieważ ten za bardzo zwraca na siebie uwagę.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały makijaż! Bardzo lekki i delikatny. Wiem że już to mówiłam ale uwielbiam czytać twoje posty. Zawsze poprawnie sklecone zdania oraz dokładne opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba. Ja za bardzo nie przepadam za kolorem zielonym wolę raczej róż lub błękit. Jednak tutaj mnie przekonałaś oby więcej takich niesamowitych makijaży i wiele różnych postów. FliryViolleta

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny makijaż, chętnie powtórzę go na mojej doll
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń