2015/07/21

Oceny Apartamentów

QueenRoyal.


Bardzo ładne, jasne i przejrzyste wnętrze, oby takich więcej. Wszystko mi się podoba, a każdy z mebli idealnie do siebie pasuje. Ogromny plus za śliczne ustawienie artykułów na stolikach. Genialnie do wyszło. Jedyne, co mi się nie podoba to te poduszki. Rozumiem, że chciałaś ożywić to wnętrze jakimś kolorem, ale wg mnie średnio to wygląda.
Moja ocena: 5/5

Tori121
Nie mogłam ocenić użytkowniczki, ponieważ pokój jaki wybrała jest zamknięty, a nie będę oceniać innego, gdyż może sobie tego nie życzyć.

nikiw2468


Minimalistyczny pokój... taki nowoczesny i bardzo ładny! Ożywiony niebieskimi akcentami, które świetnie współgrają ze wszystkimi innym elementami pokoju. Nic dodać, nic ująć. Z kilku tanich przedmiotów stworzyłaś świetny pokój i tym samym pokazałaś wszystkim, że nie trzeba wydawać setek sd na doskonałe wykończenie. 
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

15 komentarzy:

  1. Świetne. Oba bardzo mi się podobają. Może sama też wreszcie udekoruje swój domek :D
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Wydaje mi się, że wnętrze nikiw2468 już kiedyś było w "Ocenach Apartamentów", ale co tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba wnętrza bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są śliczne, ale czy tylko ja, je już gdzieś tu widziałam? :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. oba wnętrza bardzo fajne, ale drugie lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba są świetne, podobają mi się akcent kolorystyczne w obu wnętrzach, choć drugi apartament wpisuje się w moje gusta.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba świetnie urządzone ale w drugim jest coś co urzekło mnie bardziej (:

    -Teyla-

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, a 2 apartament już kiedyś widziałam ten pokój :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba apartamenty są wykonane świetnie, panuje w nich harmonia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Apartament Tori121 widziałam już nieskończoną ilość razy xD Bardziej podoba mi się apartament QueenRoyal, chociaż zgadzam się, że akcent kolorystyczny w postaci poduszek jest nieco zbyt ostry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne apartamenty, wszystkie mi się podobają :)

    tysulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za ocenke :) Jakimi innymi art. lub innym zworem poduszek ożywić wnętrze? :>

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. 4,5/5 Nie podobają mi się te poduszki, wyglądają sztucznie i są nałożone nienaturalnie. W dodatku nie pasują kolorystycznie do niczego.
    2. 5/5

    OdpowiedzUsuń
  14. w pierwszym bym trochę po zmieniała, z ato drugi jest super ale chyba już był :)

    OdpowiedzUsuń