2015/07/18

Callie's Picks- lookbook


W środę, już bez żadnych spóźnień do StarPlazy weszła nowa kolekcja Calle's Pick, która jak zwykle obejmowała dwa piętra. Jej motywem przewodnim jest impreza na plaży - temat adekwatny do obecnej pory roku :) Wśród ubrań znalazło się jak zwykle mnóstwo starych perełek, które w tym momencie zaczęły coraz bardziej tracić na wartości. Artykuły, które polecamy i z którymi stworzyłyśmy stylizacje zobaczycie poniżej.


Stylizacje

od Soxo_

| Tunika/sukienka - Callie's Picks | Okulary - PPQ | Łańcuszki (3x) - PPQ | Buty - Wild Candy Couture |
| Torba - Callie's Picks | Łańcuszek - PPQ | Bluza - Hot Hot Buys | Spódnica - Nelly.com | Buty - YH |

od dora_dorka

| Spódnica - Callie's Picks | Top - Basics | Naszyjnik - YSL | Sandały - Riviera | Bransoletki - Rio | Torebka - Nelly | Okulary - Mr.|

od Kaja1706


| Szal - Callie's Picks | Strój - Callie's Picks | Kapelusz - Bonjour Bizou | Okulary - Killah | Naszyjnik - Fallen Angel | Buty - Nelly.com | Torba - BASICS |
| Buty - Callie's Pick | Kapelusz - Bonjour Bizou | Naszyjnik - Couture Tribute | Kimono - Nelly.com | Romper - Nelly.com | Torebka - Nelly.com |


| Naszyjnik/kołnierzyk - Callie's Picks | Buty - Callie's Picks | Kardigan - Melbourne Minimalism Tribute | Top - BASICS | Sukienka - Versace Tribute | Kopertówka - darmówka |

Pochwalcie się swoimi zdobyczami! :)

10 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się 2 Soxo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza jest wg mnie 1 stylizacja od Soxo_ , w stylizacji dorka_dorka absolutnie się zakochałam, co do Kaja1706 (pierwsze dwie stylizacje) kupiła rzeczy które mi się najmniej w całej kolekcji spodobałyXD a ostatnia stylizacja urzekła mnie totalnie! :)

    tysulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba trzecia stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i trzecia stylizacja najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadna ze stylizacji nie specjalnie mnie zachwiciła ale wszystkie są ładne :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super dziewczyny, każda z Was wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie mi się podobają :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje ładne, wszystko fajnie, tylko dlaczego są takie błędy rażące moje oczy tak bardzo, że aż krwawią. I to nie tylko w tym poście, ale także w tych postach ze stylizacjami czytelniczek.

    Nie wiecie, że nie mówi się "mama od Kasi" tylko "mama Kasi"? Dlatego nie powinno być tutaj napisane "od Soxo_" itd. Czasami naprawdę warto poczytać jakieś książki, może trochę się w szkole pouczyć.

    I przepraszam za mój wybuch, ale naprawdę uważam, że niektóre rzeczy się powinno wynieść z podstawówki.

    Pozdrawiam i przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacja, a mama to dwie różne formy, a ta również jest poprawna

      Usuń