2015/07/29

Na tropie: ulubiona kurtka w połączeniu z kolorem morskim


Kolor morski jest odcieniem barwy niebieskiej i zielonej. Stał się on najmodniejszym kolorem ubiegłego, 2014 roku. Barwa ta najlepiej łączy się z odcieniami neutralnymi, dobre zestawienie tworzy również z szarościami, co nadaje jej chłodnego charakteru. To wyrazisty odcień, jest jednak wyjątkowo wszechstronny i doskonale sprawdza się w różnych, nawet bardziej odważnych połączeniach kolorystycznych. Oprócz szarych barw  idealnie komponuje się z odcieniami różu oraz ciepłą, żółtą ochrą. Bez obaw można połączyć go z innymi odcieniami morskiego turkusu, zieleni lub błękitu, w ten sposób możliwe jest osiągnięcie harmonii. 
| Kurtka - Bonjour Bizou | Sukienka - Original Future | Kamizelka - Evil Panda | Buty - It Girls | Torebka - darmówka |

| Kurtka - Bonjou Bizou | Top - Bonjour Bizou | Spodneki - Bonjour Bizou | Torebka - Subcouture | Buty - Callie's Picks i Fallen Angel |


Lubicie morski kolor? Często go używacie? Ja, szczerze mówiąc mam bardzo mało takich rzeczy w swojej Stardollowej szafie. 

18 komentarzy:

  1. Szukam rzeczy ze sklepu Fendi kupie wszystko czego nie posiadam :)prosze o kontakt Femmekirby

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest świetna, ale pierwsza też ładna. Co do koloru morskiego to w realu mam dużo takich ciuchów, a na Stardoll to chyba wgl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kolor morski, lecz ciuchów ani w realu ani na stardoll nie mam zbyt wiele. Obie stylizacje jednakowo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, śliczne stylizacje, jednak bardziej przypadła mi do gustu druga. Kurtka z bliska wydaje się o wiele ładniejsza niż z daleka, więc zastanowię się nad kupnem. Może... ;) Lubię kolor morski ale chyba bliższy memu sercu jest czarny ♥
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje mi się podobają, ale zastanawiam się po co w pierwszej została użyta jeszcze jeansowa kamizelka?
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to mój ulubiony kolor, także nie posiadam zbyt wielu rzeczy w tym kolorze. Co do stylizacji to w pierwszej sukienka jest dobrze wykorzystana, ale zrezygnowałabym z kamizelki pod kartką. Druga też jest całkiem ok.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja pierwsza to jest sztoss>>> nie mam zarzutów, ale druga kompletnie mi sie nie podoba - nie mój gust

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza stylizacja jest piękna. Spodobało mi się połączenie tej kurteczki dżinsowej i czarnej kurtki. Druga stylizacja też jest ok, ale coś mi tutaj nie pasuje. Co do samej kurtki to mi się zbytnio nie podoba i chyba jej nie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja lepsza, a kurteczkę posiadam :-)
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurteczka jest brzydka >.< przez jej wygląd graficzny. Kolor morski lubię ale w realu jestem bardziej Rock'iem więc nic w szafie nie mam :D ale na stardoll jak najbardziej. Fajnie wyszły Ci stylizacje, jestem fanką drugiej ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Na stardoll nie przepadam za morskim kolorem. Fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylka jest super :) kurtka srednio mi sie podoba, ale kolor morski lubię. Niestety nie mam zbyt wielu rzeczy w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje podobają mi się, choć pierwsza jest lepsza- sukienka mi się spodobała :) Kurteczka też jest niczego sobie :) Kolor morski jest bardzo ładny ale na stardoll nie mam zbyt wiele takich ubrań - co innego w realnej szafie :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  15. Druga stylizacja bardziej przypadla mi do gustu, ale obie sa swietne. Morski kolor jest ladny, ale trzeba umiec go laczyc z innymi rzeczami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie stylacje wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie kolor morski . Ja raczej nie używam go i nie mam w szafie ale uwielbiam :) Obie stylizacje mi się podobają ale jednak do serca weszła mi 1 :) bardziuej przypadła mi do gustu . Ogólnie obie są ciekawe i bardzo intrygujące

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń