2015/07/30

Makijaż - wieczór w Paryżu

Wielu z Was zapewne spodziewało się, że dzisiaj przedstawię makijaż z użyciem produktów z nowej kolekcji Dot... Ja jednak konsekwentnie realizuję mój pomysł wakacyjnych inspiracji i zapraszam Was do spojrzenia na look, który mi kojarzy się z Paryżem. 
Wieczór w tym mieście jest marzeniem wielu ludzi - wiąże się przede wszystkim z poczuciem magii... a obowiązkowym punktem takiej wycieczki jest oczywiście widok rozświetlonej na złoto wieży Eiffela na tle ciemnego nieba.



  1. Jak zwykle zaczęłam od zewnętrznego kącika. Tym razem nie staram się stworzyć trójkąta, a jedynie maluję prostą linię ciemnoniebieskim cieniem royal embrace, kończącą się na wysokości źrenicy.
  2. Nałożony cień pogłębiam używając czarnego lub ciemnoszarego (według uznania).
  3. Nakładam ciemnoniebieski cień na środek powieki - ja użyłam kredki z Sephory - jumbo eye pencil grey.
  4. Zewnętrzny kącik rozświetliłam waniliowym cieniem candle light. Aby zmieszać kolory nałożyłam także cienką linię używając cienia w kredce w kolorze flesh - pomarańczowego wpadającego w nieco złoty odcień.



Na koniec pora na pracę nad policzkami. Ja użyłam dwóch produktów, kolejno w odcieniach mellon madness  i rose. Usta chciałam pokryć jakimś neutralnym kolorem, dlatego najpierw bardzo rozjaśniłam je białą szminką, a na koniec dodałam jedną warstwę cream pink.

15 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż, naprawdę skojarzył mi się z Paryżem. Jest magiczny. Oczarował mnie. Piękny.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż, jak i ten makijaż jest niezwykły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedyś pojadę do Paryża i zobaczę widok z wieży Eiffela.
    Co do makijażu - bardzo ładny, przejścia pomiędzy kolorami udane. Szczególnie podobają mi się policzki, bo ja kompletnie nie umiem ich malować.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten makijaż, poza tym masz bardzo ładną doll :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Delikatny i zmysłowy :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawde ladny, "oddaje klimat" ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny raz jestem oczarowana Twoim makijażem. Jest cudowny :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń