2015/07/29

Wyceny

DKNY Satin Crystal Dress

Przyznam, że niewiele rzeczy pochodzących z DKNY podoba mi się, jednak ta sukienka wzbudza moje zainteresowanie. Większość rzeczy pochodzących z kolekcji tej marki jest dość droga. Ta sukienka również należy do tej grupy. Według mnie jest warta 300-400 SD.

LIMITED EDITION Atoll Belted Skirt

Spódniczka ma ciekawy kolor i fason, ale jej szczególnym walorem jest fakt, iż pochodzi z limitowanego sklepu. Przede wszystkim z tego powodu jej wartość znacznie wzrasta. Na chwilę obecną wyceniam ją na 150-200 SD.



A Wy na ile wyceniacie powyższe rzeczy?


Aby podać swoje rzeczy do wyceny należy zrobić screen'a, zalinkować i dodać w komentarzu wraz z opisem (nazwa sklepu i to co jest pod nią). Możecie też wysyłać rzeczy na naszą pocztę: sdimy.kontakt@gmail.com.




P.S. - poszukujemy redaktora, który mógłby zająć się wycenami. Jeśli jesteś zainteresowany, wyślij swoje zgłoszenie na sdimy.kontakt@gmail.com lub napisz na GG: 51415139 . :)


23 komentarze:

  1. Myślę, że sukienka właśnie warta jest sumę którą podałaś. Mi się niezbyt podoba, ale każdy ma inny gust. Co do spódniczki- śliczny kolor i super fason!
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie znam się na wycenach. Mi większość tych limitowanych rzeczy zazwyczaj się nie podoba ;D
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka świetna, ja się na wycenach nie znam, także nie mogę się dużo wypowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym posiadać tę rzeczy. Sukienka jest elegancka i pochodzi z dobrej marki, myślę, że może być warta 400sd. Spódnica ma fajny kolor, pochodzi z LE, co sprawia, że też jest sporo warta. Ogólnie zgadzam się z wycenami. Powodzenia w poszukiwaniu redaktora.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka jest warta więcej, a spódnicę upolujecie poniżej tych 150 sd tak więc... :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nic nie posiadam. Bardzo chciałabym mieć sukienke - jest elegancka, mój gust! Natomias z wyceniami także sie zgadzam!

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka myślę, że jest warta więcej, a spódniczka zdecydowanie mniej. Wiele razy ją widziałam w starbazarze po niżej 100 sd.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tę spódniczkę kupiłam coś koło 70 sd i moim zdaniem ta spódniczka jest warta 100- 150 sd. Natomiast sukienka według mnie jest warta poniżej 150sd.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://i57.tinypic.com/6gk8w2.jpg
    http://i57.tinypic.com/2vmzx1v.jpg
    http://i57.tinypic.com/331eyhc.jpg

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  10. http://i57.tinypic.com/6gk8w2.jpg
    http://i57.tinypic.com/2vmzx1v.jpg
    http://i57.tinypic.com/331eyhc.jpg

    lalka566

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mietową spodniczke widzialam po 33 sd ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest pierwsza sukienka.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic w moim typie ale spódniczka ma śliczny kolor *.* Co do wycen, nie bardzo jestem w temacie, więc zgadzam się z cenami :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sukienka, spódnica też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się sukienka z DKNY ale ogólnie cenię tę markę na stardoll :) Wydaje mi się, że może być ona warta nawet więcej ale fakt, że widywałam ją też za cenę 350-400 sd ale częściej 350-500sd (za mniej niż 400 bardzo rzadko) mimo to wycena jest dość trafna :) Co do spódnicy myślę, że jest mniej warta. Co prawda jest to LE ale nie cieszy się dużą popularnością i często widziałam ją dość tanio, więc moim zdaniem warta jest ok 50-150 sd możliwe ze niektórzy ją wystawiają za 150-200 ale nie sądzę, żeby ktoś za tyle kupował ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódnica mi się podoba, sukienka nie bardzo, ale nie jest też zła.

    rzecz do wyceny: http://bankfotek.pl/view/1868897 Pretty in love Spring Platform Clogs
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam ani jednej z tych rzeczy, ale obydwie mi sie podobaja. Nie jestem dobra w wycenianiu, ale wiadomo DKNY jest drozsze od LE.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam się na wycenach ale artykuły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. http://oi60.tinypic.com/29c582b.jpg - Young Hollywood Katy Blue Velvet Shoes

    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczkę kupiłam za jakieś 44 sd :)
    Ogólnie jeszcze jakiś czas temu łatwo było ją znaleźć w bazarku ale teraz już ją rzadziej widzę dużo rzadziej .

    OdpowiedzUsuń