2015/07/18

Casting

Nie ma określonej ilości osób do danego działu; przyjmiemy wszystkich, którzy spełnią nasze wymagania. Można zgłaszać się do kilku działów.
Pamiętajcie również, że nie szukamy osób, które po krótkim czasie zrezygnują!

Redaktor ds. nowości 
(tylko na czas wakacji - jeśli redaktor sprawdzi się i będzie miał chęci - możliwe pozostanie na dłużej)
Wymagania:
- poprawna ortografia, interpunkcja i gramatyka (spacja po przecinku, a nie przed, itp.);
- umiejętność wypowiadania się na dany temat;
- bycie na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami na Stardoll;
- podstawowa obsługa bloggera (należy wiedzieć jak dodać post);
- umiejętność wykonywania screenów;
- posiadanie sporej ilości wolnego czasu oraz chęci do pisania.

Redaktor ds. metamorfoz
Wymagania:
- umiejętność wykonywania metamorfoz (ubranie + makijaż);
- umiejętność wypowiadania się i poprawna pisownia;
- umiejętność robienia screenów i obsługi bloggera;
- posiadanie wolnego czasu i chęci.

Proszę o załączenie jednej metamorfozy (ubranie, makijaż i opis). Prace możecie wykonać na mojej lalce , a linki do nich przesłać w komentarzu, wraz ze swoim zgłoszeniem.

Redaktor ds. makijażu
Wymagania:
- umiejętność tworzenia makijażu;
- umiejętność robienia screenów;
- podstawowa obsługa bloggera;
- poprawna pisownia;
- czas i chęci.
Proszę o załączenie dwóch makijaży przez Was wykonanych + ich opis.
(Link dodajcie w swoim zgłoszeniu).

Jurorki do HOT or NOT
Wymagania:
- poprawna pisownia;
- sprawiedliwość;
- posiadanie wolnego czasu;
- dobry gust;
- sumienność.

W swoim zgłoszeniu proszę o zawarcie ocen tych stylizacji - KLIK.

Własny dział: Jeśli masz pomysł na dział, którego nie ma jeszcze na blogu i chciałbyś/chciałabyś go poprowadzić opisz swój pomysł w komentarzu i podaj przykłady!

Oprócz tego, w swoim zgłoszeniu napiszcie kilka słów o sobie, o swoim doświadczeniu związanym z blogowaniem, podajcie blogi na których znajdziemy Wasze posty itp. 

Blog jest w stanie zafundować niektóre rzeczy potrzebne do wykonania stylizacji/makijażu, ale tylko i wyłącznie do publikacji na SiMie.

Podczas trwania castingu na blogu nie przyjmujemy żadnych zgłoszeń na gg i maila.

55 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim! Chciałabym wziąć udział, ale niestety nie zawsze mam czas, szczególnie po wakacjach to będzie niemożliwe. :)
    ps. czy tylko u mnie jest 40 stopni? Roztapiam się już ;CC

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się na redaktora do metamorfoz :) Nazywam się Karolina, mam 16 lat. Na Stardoll jestem od 6 lat, z czego 2 lata na koncie Xenakk :))
    Kocham modę, często z przyjaciółką organizujemy małe sesje. Interesuję się również programowaniem, grafiką komputerową i fotografią. Aktualnie mam 36 lvl. Z Bloggerem mam dużą styczność, prowadziłam kilka blogów. Z robieniem screen'ów nie mam najmniejszego problemu ;) Czas na pisanie mam ok. godziny 17/18.Tutaj przykładowe metamorfozy:
    http://stardoll-s-metamorfozy.blogspot.in/2015/03/metamorfoza-leydhelo.html
    http://stardoll-s-metamorfozy.blogspot.in/2015/05/metamorfoza-danielaanna.html
    Kontaktować się ze mną można przez e-mail: sabrinka9@wp.pl
    Pozdrawiam Xenakk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zostać redaktorką metamorfoz. ;)
    Co nieco o mnie: Mam na imię Kasia, mam 13 lat. Interesuję się piłką nożną i jazdą na deskorolce. Bardzo lubię czytać książki, tak właściwie to jestem molem książkowym. Należę do wielu fandomów, ale przede wszystkim jestem Glambertem. Muzyka to coś, co kocham, szczególnie kiedy tworzy ją Adam Lambert. Nie ukrywam, że chciałabym powiązać z muzyką moją przyszłość.
    Ja na stardoll: Mój nick to MissOlka1231. Mam 53 poziom. Na tym koncie jestem od 25-ego stycznia 2013 r. Ogólnie na stardoll jestem od około pięciu lat.
    Dlaczego ja?: Cóż, od jakiegoś czasu, kiedy się nudzę, wchodzę na losowe konta i robię im metamorfozę. Byłoby miło, jeśli ktoś mógłby zobaczyć efekty mojej pracy. Pozatym od bardzo dawna chciałam pisać na tym blogu. Myślę, że teraz jestem na to w pełni gotowa.
    Linki:
    http://www.bankfotek.pl/view/1914963
    http://www.bankfotek.pl/view/1914971
    Opis stylizacji:
    Przed- Ciekawa stylizacja. Bardzo mi się podoba. Zmieniłabym jedynie buty na jakieś klasyczne, czarme szpilki.
    Po- Kiedy ujrzałam te buty wiedziałam, że muszę ich użyć. Co do spódniczki, nie jestem pewna jej kroju, ale myślę, że pasuje.
    Makijaż:
    Przed- Brwi są zdecydowanie za wysoko. Oczy są bardzo ładnie pomalowane, świetnie użyłaś cieniu z luxe.(Mam na myśli to, że serduszka nie są jakieś... jak by to ująć, nachalne) Kości policzkowe są dobrze podkreślone. Podoba mi się. :)
    Po- Zrobiłam makijaż pod stylizację. Użyłam różowego, czarnego i brązowego cienia. Główne skrzypce w tym makijażu grają usta.

    MissOlka1231 ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zapomniałam napisać, że pisałam kiedyś na blogu o nazwie Tylko nasz Stardoll. Zamieściłam tam tylko dwa posty, ponieważ później były problemy z blogiem, a właścicielka odeszła. Prowadziłam tam Hot or Not. Nie jestem zadowolona z tamtych ocen, mój gust znacznie zmienił się przez ten rok. Co do czasu- mam go sporo. Na stardoll jestem codziennie. Myślę, że moja ortografia jest na dość wysokim poziomie. Z pisaniem postów i screenowaniem też na pewno sobię poradzę. ;) MissOlka1231

      Usuń
  4. Zgłaszam się do metamorfoz. Mam na imię Julia, mam 15 lat. Na stardoll- maluma10. Gram 5 lat z przerwami. Interesuję się psychologią i patologią. W 2013 pisałam na 3 blogach, teraz na jednym. Mam wystarczająco wolnego czasu, by pisać na blogu. Wszystko co było wymagane zlinkowałam poniżej. :)
    http://www.bankfotek.pl/view/1914977
    http://www.bankfotek.pl/view/1914978
    http://www.bankfotek.pl/view/1914979
    http://www.bankfotek.pl/view/1914980
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się na redaktora ds metamorfoz. Mam na imię Julia, mam 17 lat. Na Stardoll jestem już od 7 lat z czego 5 na koncie PunkAnd. Interesuję się modą i tańcem. Pisałam już na kilku blogach, aktualnie nie piszę na żadnym, dlatego zgłaszam się tutaj bo bardzo mi tego brakuje, a mam dużo wolnego czasu na blogowanie.
    Czas na metamorfozę!
    http://www.bankfotek.pl/view/1914981
    PRZED:Jest bardzo ładnie, wszystko pasuje do siebie kolorystycznie. Niestety co mi się nie podoba to wisiorek, zmieniłabym go na coś innego aczkolwiek przymrużając na to oko jest bardzo dobrze. 9/10
    http://www.bankfotek.pl/view/1914983
    PRZED:Makijaż oka przypadł mi do gustu za wyjątkiem tych rzęs. Wyglądają dość nienaturalnie, aczkolwiek reszta się broni. Minus za brwi, niestety jak dla mnie są do wymiany, po za tym wydaje mi się że są minimalnie za wysoko. 7/10
    http://www.bankfotek.pl/view/1914982
    PO: Postawiłam na wiosenną stylizacje, bardzo spodobała mi się torebka i to jak świetnie współgra z tą bluzką! Wybór w twojej garderobie jest na prawdę godny podziwu, sama chciałabym mieć taką szafę!
    http://www.bankfotek.pl/view/1914984
    PO: Chciałam żeby makijaż pasował do stylizacji, dlatego też jest w odcieniach turkusu i mięty. Delikatnie podkreślone policzki różem ożywiają twarz Twojej doll. Usta delikatne, dopełniające cały make-up.
    PunkAnd

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zostać jurorką do hot or not. Moje oceny z dyktand są dobre/bardzo dobre, dlatego myślę że ortografię mam poprawną ;d. Jestem osobą szczerą i sprawiedliwą. Tak przynajmniej myślę. Posiadam aż nadmiar wolnego czasu... nie wiem czy to dobrze :D. Co do ocen tych stylizacji :
    1 stylizacja : Wydaje mi się że jest tutaj nadmiar czarnego. Po prostu go za dużo. Zmieniłabym buty na kolor "rudy" Daje HOT/NOT

    2 stylizacja : Ta stylizacja jest poprawna. W butach jak i w torebce są małe odcienie złotego. Podoba mi się to. Daję HOT

    3 stylizacja : Nie wiem co o niej powiedzieć... Wydaje mi się że rzeczy które ze sobą współgrają to: Bluzka, spodenki, kurtka i buty. Reszta mi tutaj kompletnie nie pasuje. Zostawiam NOT z +


    Mam nadzieję że weźmiecie moje zgłoszenie pod uwagę. Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam :)
    Natalya00000

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam mam na imię Noemi pochodzę z Włoch i mam 15 lat.
    Na stardoll kryję się pod nickiem koteczek9990 gram już dwa lata dzięki czemu mam 44 lvl (miałam mało czasu na nabijanie ;P) oraz status ss.
    Jeśli chodzi o moje zainteresowania to uwielbiam chodzić na strych gdzie mam malutki kącik projektanta.
    Tańczę, śpiewam, szkicuję, gram na gitarze i uwielbiam to!
    Nie obchodzi mnie to jak widzą mnie osoby krytykujące tzwn. hejterzy, mam gdzieś co piszą i myślą ;)
    To tyle o mnie.
    Syczność z bloggerem mam już od roku ponieważ prowadziłam kilka blogów o gotowaniu, podróżach oraz oczywiście modzie.
    Czas? Od rana do wieczora wolna;)
    Kontakt admini znają mój e mail bo już pisałam do nich ;)
    Jeżeli chodzi o dział to zgłąszam się do Hot or Not ;)
    Jeżeli czegoś brakuje w zgłoszeniu poproszę o upomnienie w postaci komentarza ;)
    Życzę powodzenia wszystkim, którzy się zgłaszają lub zgłosili ;)
    Pozdrawiam i miłej nocy
    Noemi-koteczek9990

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje ocen stylizacji :)

      Usuń
    2. No tak. Zapomniałam ;D
      Oceny Stylizacji :
      1.Jeju! Super stylizacja! Bluzeczka, naszyjnik i kurtka z frędzlami pasują do siebie bez dwóch zdań, spodnie i kopertóweczka tak samo. Jednak od pasa w dół jest tak jakoś ciemno;/ Dałabym jaśniejsze buty bo reszta jest Ok. Daję Hot/Not ;)
      2.Outfit w moim stylu ;) Beżowa bluzeczka do tego czarne spodnie i buty a także torba z frędzelkami i przebłyskami ,,brudnego" złota lub kawy wydawała by się taka...zwwyczajna więc dodałaś złoty naszyjnik i kurtkę w centki, dzięki temu krokowi stylizacja jest ciekawsza i weselsza. Wielki plusik ;P
      Ta stylizacja jest jak najbardziej Hot.
      3.O kurczę.. Nie lubię takich stylizacji. Kolorystyka jest ok jednak połączenie ubrań już nie zbyt mi się podoba a te buty i podkolanówki....
      Jedyne co zamienić to podkolanówki,spodenki i buty na jakieś jeansy i trampki i będzie oki ;)
      Niestety ta stylizacja jest dla mnie całkowicie Not.
      Poniżej mój pomysł na wykorzystanie tej kurteczki ;)
      http://bankfotek.pl/view/1915182

      Usuń
  9. Zgłaszam się az do trzech działów: metamorfoz makijaży i hot or not. Mam na imię Julia mam 13 lat i barzdo interesuję spię modą. Miałam przerwę od stardoll, ale teraz wchodzę codziennie. Miałam styczność z bloggerem, jednak bloga nie prowadzę. Nie mam problemu z doawaniem postów ani screenowaniem. Na stardoll nazywam się MambaDejzi4 mam 37 lvl i status ss. Na blogowanie miałabym dosłownie całe dnie. Teraz prace:

    Matamorfoza:
    http://bankfotek.pl/view/1915001
    http://bankfotek.pl/view/1915003

    Makijaże:
    http://bankfotek.pl/view/1915004
    http://bankfotek.pl/view/1915005

    Ocenki:
    http://bankfotek.pl/view/1915006

    Miłej nocy.
    MambaDejzi4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisy przed metamorfozami: Twoja stylizacja jest jak najbardziej poprawna, podoba mi się. Nie mam zastrzeżeń.
      Makijaż: Chyba jedyne co mi się nie podoba to sztuczne rzęsy. Reszta jest ok, pasuje do stylizacji.

      Usuń
  10. Zgłaszam się do : metamorfoz oraz Hot or Not.
    Moje doświadczenie - pomoc kuzynce przy blogu oraz własny blog na którym aktualnie nie piszę postów.
    Mam sporo wolnego czasu, gdyż jedynym wyjazdem w te wakacje jest kolonia, która już się odbyła.
    Myślę, że jestem dobra z ortografii, ponieważ na zakończenie roku szkolnego z j. polskiego miałam ocenę celującą, oraz miałam 1 miejsce w ortograficznym konkursie.
    Stylizacja :http://bankfotek.pl/view/1915009
    Makijaż :http://bankfotek.pl/view/1915010
    Te po prawej stronie czyli czarna stylizacja oraz fioletowy makijaż wykonałam ja na przypadkowej użytkowniczce.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosiłam jeszcze o opisy :)

      Usuń
    2. Właśnie sobie przypomniałam , że o nich zapomniałam.. może tutaj być opis ? czy musi być przy zdjęciach ?

      Usuń
    3. I jeszcze oceny do Hot or Not.
      nr.1 Podoba mi się stylizacja, lecz jest taka prosta i jak to tak ujmę "banalna". Każdy może dobrać biały top, czarne spodnie, oraz brązową narzutkę. Moim zdaniem Not/Hot z przewagą Hot.
      nr.2 Tutaj jest już lepiej wszystko do siebie pasuje, jednak brakuje mi biżuterii. Hot-
      nr.3 Podoba mi się ta stylizacja. Wszystko do siebie pasuje kolorystycznie. Stylizacja jest "dopięta na ostatni guzik" i nic więcej tu dodać nie trzeba. Moim zdaniem Hot.

      Usuń
    4. stylizacja przed : Ładna stylizacja w stylu Boho. Podoba mi się, lecz zmieniłabym torebkę i coś dodała. 4,5/5
      Po: Zrobiłam stylizacje "na galowo". Aby nie była nudna dodałam pasujący kolorystycznie płaszczyk w groszki. Stylizacja miała wyjść na stylizację "na uczelnię" i uważam, że odwzorowuje taką.

      Makijaż przed : Nie ma własnoręcznego makijażu oka, lecz jest kupiony, który jest lekko za wysoko jak i usta. Rysy tutaj są małozauważalne i pasują doll. Nie podoba mi się tu nałożenie włosów na siebie. Z bliska twarz doll wygląda trochę "staro". 3,5/5

      Po: Makijaż starałam się utrzymać w tym samym kolorze. Aby doll wydawała się naturalna lekko podkreśliłam jej kości policzkowe. Aby rozjaśnić i powiększyć oko wewnętrzny kącik pomalowałam białym eyelinerem. Użytkowniczka nie miała kosmetyków do brwi, więc nie mogłam ich pomalować.. dlatego dobrałam do nich pasujące kolorystycznie brwi.

      Usuń
    5. pasujące kolorystycznie włosy *

      Usuń
  11. Ja również zgłaszam się do metamorfoz. Mam na imię Julia, a na stardoll kryję się pod nazwą LadylivReal. Swoją przygodę ze stardoll rozpoczęłam w październiku 2014 roku. Ja mam własny blog, ale na niego nie wchodzę. Mam bardzo dużo wolnego czasu, żeby pisać na blogu. A oto moje metamorfozy:

    http://kochamystardollanasznowyblog.blogspot.com/2015/07/metamorfoza-mini556-przed-stylizacja.html

    http://kochamystardollanasznowyblog.blogspot.com/2015/07/metamorfoza-eyertydh-przed-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry wieczór. Mam na imię Wiktoria i mam 14 lat. Wiem, że możecie uznać mnie za młodą i niedoświadczoną w tych sprawach, ale ,,przygoda'' blogu może mi pomóc zdobyć to doświadczenie, oraz otworzyć mi wrota do ,,kariery'' blogowej (Stardoll). Mój aktualny poziom to 46 i niewiele już mi brakuje do 47. Nigdy nie miałam superstar. Garderoby jakieś niesamowitej nie mam, ale wydaje mi się, że trochę dobrego gustu mam. Moje hobby to tworzenie różnych rzeczy, coś w typie DIY, czyli m.in wianki, kolorowe kartki, różne rzeczy z modeliny. Mój 1 post, utowrzony 2 dni temu możesz zobaczyć na http://stardolllookbooks.tumblr.com/. Co prawda buty są zniekształcone, ale to wina tego, że nie robione było to na białym tle. Chciałabym być redaktorką w dziale HOT or NOT. Mam nadzieję, że dowiedziałaś się wszystkiego co potrzebne. Oh, i zapomniałabym o tym. Na Stardoll w jestem ponad 2 lata ,lecz w tym czasie miałam kilkumiesięczną przerwę. Czas znajdę raczej, chyba, że braknie mi go z przyczyny losowej typu wyjazd, bo nie jest jeszcze zaplanowany :)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.
    vikusiatatusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oceny:
      1.Podoba mi się ta stylizacja, tylko zmieniłabym naszyjnik na jakiś cały złoty i dodała bym bransoletkę. Całość HOT.
      2.Stylizacja perfekcyjna, nic dodać, nic ująć.Bardzo HOT
      3.Co do tej stylizacji mam mieszane uczucia, bo z jednej strony jest ładna i wszystko się komponuje, ale nie mogę patrzeć na połączenie tych 2 par butów, bo kojarzy mi się to z niedoświadczonymi użytkowniczkami mające średni gust. Nie bardzo podoba mi się ta kurtka, ale w tym zestawie prezentuje się ciekawie.Zostawiam HOT/NOT

      Usuń
  13. Jeśli ta strona prowadzi coś takiego jak darmówki, chętnie pomagałaby je wyszukiwać, ponieważ mam mnóstwo wolnego czasu. W Stardoll nazywam się Nixola, mam 21lvl i całkiem długi staż wynoszący ponad 3 lata, jednak miałam sporą przerwę w grze. W sieci spędzam około 3h dziennie, przede wszystkim na Stardoll'u. Jeśli chodzi o obsługę blogów, kiedyś prowadziłam blogi o Simsach, paznokciach oraz pomagałam w prowadzeniu strony o grze internetowej. Niedawno stworzyłam blog o kodach na Stardoll, ale natknęłam się na tego bloga i pomyślałam, że mogłabym się wykazać tutaj. Liczę, że pozytywnie mnie rozpatrzycie

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, zgłaszam się do Hot or Not. Nazywam się Alicja, na stardoll możecie znaleźć mnie pod nickiem Alaamiss2012. Mam 62 poziom i gram od ponad dwóch lat. Uwielbiam czytać książki. Pisałam już na kilku blogach, np stardrobe, lubimystardoll czy modowe interpretacje. Jeśli chodzi o wymagania to spełniam wszystkie, tz posiadam dużo wolnego czasu (nie tylko w wakacje), jestem osobą sprawiedliwą (nie patrzę na to, czy dana osoba jest sławna na sd), sumienną, mam dobry gust (pomimo tego, że ubieram się dla niektórych inaczej) i staram się pisać poprawną polszczyzną. Oceny stylizacji:
    1. Nie, nie, nie. Zacznę od tego co mi się podoba, czyli fajne połączenie butów & torebki & spodni. Razem tworzą niezłą bazę, pomimo, że trochę smutną. Naszyjnik w sumie też tu pasuje. Jednak bluzka oraz kamizelka to pomyłka. Nie podoba mi się ani jedno ani drugie. Mogłaś dodać coś bardziej eleganckiego. Not+
    2. Podoba mi się. Wszystko razem wygląda dobrze i zgrabnie. Zmieniłabym bluzkę i może naszyjnik, bo wydają mi się zbyt eleganckie do całego stroju. Hot/Not, z naciskiem na Hot.
    3. O, tu jest jeszcze lepiej. Wszystkie świetnie, utrzymane w odpowiednim klimacie, jedyne moje "ale.." to niepasujące tu spodenki. Sam kolor jest ok, bo jeszcze bardziej rozświetla stylizację, tylko ich krój jest zły. Przeszkadza mi też bluza wystająca zza kurtki, ale na to mogę przymknąć oko. Hot-

    Miłego dnia, Alaamiss2012

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zgłosić się jako jurorka do HOT or NOT. Wiem, że na pewno się nadam i nie zawiodę. Poprawna pisownia nie jest mi obca, stosuję ją zawsze i nie mam z tym najmniejszych problemów. To, co widzę oceniam obiektywnie i pod różnymi perspektywami, staram się nie patrzeć przez jeden pryzmat, by wychwycić jak najwięcej. Myślę, że dodatkowym plusem just tu mój dość alternatywny styl bycia i ubierania. Choć na stardoll tego specjalnie nie widać, wprowadziłam to w prawdziwe życie, daje mi to jeszcze szersze pole widzenia. Jeśli to ma znaczenie, tuż po wakacjach stuknie mi lat 18, a na stardoll jestem od dwóch lat. Nie mam wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o blogowanie, muszę przyznać. Jedyne z czym miałam do czynienia to betowanie dłuższych tekstów, co szło mi naprawdę dobrze, jak mówiłam już wcześniej, nie jest mi obca poprawna pisownia. Pomijając wszystko powyższe chciałam jeszcze wspomnieć, że bardzo lubię ten dział, podoba mi się jego forma i już od dawna chciałam do niego dołączyć.
    Przechodząc do ocen stylizacji:

    PIERWSZA
    Podoba mi się zestawienie kolorów, jest klasyczne i przyjemne dla oka. Ładny naszyjnik, dobrze współgra z dolnymi partiami jak i torebką. Myślę jednak, iż mimo poprawności całej stylizacji nie ma w niej nic ciekawego, choć frędzle są dobrym tropem. Bardzo nie lubię bluzeczek, które odsłaniają ramiona kiedy nie zasłania ich też narzutka, jak własnie w tym wypadku. Ocenę obniżam właśnie ze względu na odsłonięte ramiona i brak elementu, który zatrzymałby dłużej wzrok na tej stylizacji. HOT-
    DRUGA
    Połączenie niewielkiej ilości złota i panterki jest ładne. Dobrze, ze jest to właśnie niewielka ilość, w innym przypadku na moje oko byłoby to tandetne. Coś, co bardzo mnie odrzuca, to spodnie z dziwnym (?) połyskiem. Mimo to, całość kolorystycznie podoba mi się, a fryzura do wszystkiego ładnie współgra. HOT
    TRZECIA
    Ta stylizacja podoba mi się zdecydowanie najbardziej. Czerwień świetnie wszystko ożywia, to bardzo dobry wybór.
    Dobrze wyglądają też zakolanówki, za którymi tak naprawdę nie przepadam. Biel czerwień i domieszka czerni tworzy klasyczny, a jednocześnie naprawdę świetny zestaw. Bez zbędnego rozpisywania, mocne HOT

    kogucik12345

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia.
    Ja mam jedynie propozycje do stworzenia na blogu raz w tygodniu np w soboty imprezy blogowej i do tego tematycznej. To dałoby możliwość poznania członków bloga. :D
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam. Mam na imię Zuza i jestem zabawną nastolatką. Na Stardoll kryję się pod nickiem Julie17822 i mam 23lvl. Proszę, nie skreślaj mnie od razu ze względu na mój krótki staż, ponieważ moja przygoda ze Stardoll sięga o wiele dalej niż 4 miesiące. Moje konto, za którym bardzo tęsknie zostało skradzione w podły sposób, ale to już dłuższa historia. Krótko mówiąc grać zaczęłam w 2010 roku. Jeżeli chodzi o zainteresowania, to pasjonuje mnie pisanie, moda, tenis ziemny i siatkówka. Mam dużo wolnego czasu, a w wolnych chwilach piszę opowiadania. Pisałam już na kilku blogach, ale nie chcę podawać wszystkich nazw, bo wtedy mój styl był tandetny, ale teraz wszystko jest inaczej. Podam link bloga, na którym nie pisałam już długo: senny-stardoll.blogspot.com. Pochwale się wam oceną celującą z języka polskiego, a jest czym się chwalić, bo taką ocenę dostałam tylko ja z wszystkich grup. Przechodząc do sedna, interesuje mnie posada jurorki w dziale Hot or Not. Informuję, że spełniam każde z wymienionych wymagań. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
    Julie17822

    Oceny:
    Pierwsza stylizacja:
    Stylizacja jest bardzo ładna, genialnie zestawiłaś kolory. Twoja doll wygląda bardzo skromnie, a zarazem bardzo urzekająco. Stylizacja jest taka codzienna, trochę minimalistyczna, ale trochę powiewa nudą. Przyznam, że twoja stylizacja zamaskowała swoje wady, tzn. ręce wyglądają bardzo pusto. Dodałabym jakąś bransoletkę. Całość oceniam na -Hot.


    Druga stylizacja:
    Ta stylizacja jest świetna. Jedyna jej wada to te spodnie, są brzydkie. Źle wykonane cienie lub połysk przyciągają uwagę, co nie jest pozytywem. Blezer w panterkę jest cudowny, torebka pasuje, a buty i bluzka dodają elegancji.
    Nic dodać nic ująć, po prostu Hot!


    Trzecia stylizacja:
    Stylizacja nie jest nudna, bardzo dużo się dzieje. Świetnie dobrałaś zakolanówki i okulary. Nic bym nie zmieniała, ponieważ wszystkie artykuły genialnie współgrają. Bardzo gorące Hot!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nazywam się Patrycja, na Stardoll znajdziecie mnie pod nazwą Pati-1997. Mam 18 lat i uczę się w technikum. Jeśli chodzi o popularność to nigdy nie pisałam na żadnym blogu związanym ze Stardoll, jednak swoje konto założyłam ponad 7 lat temu, więc można powiedzieć, że posiadam pewną wiedzę w tym zakresie. Jestem systematyczna i posiadam wystarczająco dużo wolnego czasu by pisać na blogu. Blogger nie sprawia mi trudności, jestem także otwarta na wszelkiego rodzaju konstruktywną krytykę. Swoje zgłoszenie odnoszę w szczególności do działu metamorfoz, hot or not oraz mojego pomysłu, który opiszę niżej. :)

    Metamorfozy:

    Stylizacja: http://www.bankfotek.pl/view/1915074
    Makijaż: http://www.bankfotek.pl/view/1915076

    Hot or Not:

    I stylizacja: Stylizacja jest poprawna, całkiem ładnie się prezentuje, jednak czarny dół za bardzo odcina się od góry, w której dużo się dzieje. Oceniam na HOT-
    II stylizacja: Stylizacja niby ok ale jednak coś mi w niej nie pasuje. Na pewno zmieniłabym torebkę jednak nie wiem czy to by dużo dało. Według mnie stylizacja wygląda na przypadkową. NOT
    III stylizacja: Jest to zdecydowanie najlepsza stylizacja z tego zestawienia. Mimo, że nie przepadam za tą kurtką to tu całkiem dobrze wygląda. Jestem zdecydowanie na tak. HOT

    Mój pomysł na dział:

    Stardollowicze często posiadają w swoich szafach naprawdę ciekawe ubrania, jednak nie mają pojęcia z czym je zestawić tak aby wyglądały dobrze. Dlatego pomyślałam, że mógłby sprawdzić się dział, w którym tworzyłabym 2-3 stylizację z rzeczą, która dla danej osoby stanowi problem. Robiłabym to na doll tej osoby, chyba, że ktoś byłby zainteresowany kupnem jakiejś rzeczy, którą posiadam w swojej szafie lub takiej, która nie jest droga i można ją kupić w starplazie. Wtedy robiłabym stylizacje na mojej doll by ułatwić tej osobie podjęcie decyzji odnośnie zakupu. Wydaje mi się, że byłby to całkiem pomocny dział.
    Pozdrawiam Pati-1997.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ kiedyś dział oparty na podobnych zasadach istniał i zrezygnowałyśmy z niego, nie jesteśmy już zainteresowane realizacją tego pomyslu.

      Usuń
    2. Okej, nie wiedziałam :)

      Usuń
  19. Zgłaszam się do działu Hot or Not, zawsze mnie kusiło ocenianie stylizacji w tym dziale, także cieszę się z castingu.
    Na stardoll jestem już ponad 5 lat, z poprawną pisownią nie mam najmniejszych problemów, wolnego czasu mam całkiem sporo, szczególnie teraz. Jeżeli chodzi o doświadczenie w blogowaniu, pisałem na kilku blogach, jednak teraz jak się nie mylę, moje posty można znaleźć tylko na cs. W moich ocenach, zawszę patrzę tylko na stylizacje, kogo oceniam nie ma znaczenia. Mój gust, bardzo dziwny, uwielbiam minimalistyczne stylizacje, oraz zwariowane.

    1 stylizacja, jak dla mnie zbyt zwykła, czasami uwielbiam prostsze połączenia, jednak to nie przypadło mi do gustu, ogólnie nie za bardzo przepadam za tymi platformami. Nie pasuje mi tu również naszyjnik, jest pierwszą rzeczą, którą bym tu zmienił. NOT
    2 stylizacja, jest o wiele lepsza, bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki z futerkiem w panterkę, torebka również jest OK. Nie pasują mi tu spodnie oraz buty, wymieniłbym je na coś zupełnie innego. Według mnie platformy to złe rozwiązanie do takiej góry, a spodnie mają złe wykonanie, przez co trochę psują tą stylizacje. Dodałbym coś w okolicy głowy, ponieważ na pierwszy rzut oka widać, że jest tam zbyt pusto. Hot/Not
    3 stylizacja również całkiem fajna, masz ode mnie plusa za skarpetki, gdyż bardzo je lubię w stylizacjach. Pierwszą rzeczą, która mi tu nie pasują są okulary, dla mnie zbyt bardzo wyróżniają się w tej stylizacji. Naszyjnik schowałbym pod bluzę, żeby wystawała tylko jego górna część. Torebkę, jeżeli można, schowałbym pod skarpetki. Hot/Not

    DancerMarika

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się do działu metamorfozy. Na stardoll jestem już od ponad 3 lat. Można mnie znaleźć pod nickiem Im_a_colecter. Co do mojego doświadczenia z bloggerem jest na dobrym poziomie. Miałam kiedyś swojego bloga, którego potem usunęłam. Należę do kreatywnych ludzi, nie zadawalają mnie proste i oklepane stylizacje. Mam cholernie dużo wolnego czasu.

    Metamorfoza
    Makijaż- http://oi58.tinypic.com/53tgls.jpg
    Outfit- http://oi62.tinypic.com/35akn4x.jpg

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do działu Hot or Not. Na stardoll jestem juz ponad 5 lat. Kiedyś udzielałam się na pewnym blogu o tematyce modowej, lecz został on usunięty przez autorkę. Lubię kreatywne, pomysłowe i twórcze stylizacje, ale także minimalistyczne i proste.
    Z pisownią nie mam żadnych problemów, niektóre błędy ortograficzne mnie wręcz bolą. Również mam sporo wolnego czasu:)

    1. Stylizacja bardzo fajna, kamizelka jest lekko w stylu boho, który obecnie króluje w sieciówkach. Jako wielbicielka wszelkich kopertówek, ta w stylizacji jest na plus, doskonale współgra z całym strojem. Mam pewne zastrzeżenia co do naszyjnika, który wygląda trochę sztucznie. Nawiązując do biżuterii dodałabym jakąś bransoletkę. Jak dla mnie HOT/NOT.

    2. Nie jestem wielką fanką panterki, lecz w tym wydaniu nie wygląda tak źle, ponieważ dobrze dobrałaś kolory. Ja bym postawiła na jakąś chustę lub szalik w najlepiej czarnym kolorze, żeby zakryć te cekiny, które wyglądają nieco tandetnie. Daję HOT/NOT.

    3. Uwielbiam stylizacje w klimatach rock'a. Ta jest jak najbardziej poprawna, do tego te czerwone usta, które świetnie komponują się ze strojem. Zmieniłabym jedynie torebkę, ponieważ mi tutaj trochę nie pasuje, wygląda odrobinę sztucznie. Zdecydowanie HOT.

    ~Hannah01220

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się do udziału Hot or Not. Na stardoll jestem już 3 lata i chcę zostać na jeszcze kilka lat :) Kiedyś byłam redaktorką na blogu modowym, niestety autorka bloga go usunęła :c Interesuję się modą i nowymi trendami. Najlepsza stylizacja powinna składać się z kreatywności, estetyczności oraz swojego autorstwa. Przez wakacje będę miała sporo czasu :) W rok szkolny tylko w weekendy, ponieważ nauka i dostanie się do lepszej szkoły średniej.
    1. Stylizacja na pierwszy rzut oka jest fantastyczna! Kamizelka bardzo dobrze współgra z całą resztą, Jedynie mam zastrzeżenie do biżuterii która składa się tylko z naszyjnika. Dodała bym jakąś fajną bransoletkę.
    Daję : HOT-

    2. Nie przepadam za panterką, lecz w tym wydaniu prezentuję się bardzo dobrze. Jedynie co mi tu nie pasuje to te cekiny u góry bluzki.
    Daję : HOT/NOT

    3.Stylizacja jest przyjemna dla oka, lecz kiedy się przyjrzymy to widać wychodzącą bluzkę z pod kurtki. Pomimo tego jednorazowego przypadku ...
    Daję : HOT !!!

    ~ patix25

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpierw robicie redukcję załogi (czyt. wywalanie redaktorów) a teraz robicie casting. To jest naprawdę chamskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukamy coraz lepszych osób oraz takich, które zastąpią m.in. Emmę w robieniu metamorfoz oraz do makijaży, bo taki dział też jest potrzebny na blogu :)

      Usuń
  25. Zgłaszam się z pomysłem na nowy dział, który wpadł mi do głowy jakiś czas temu. Jednak zanim opisze, na czym będzie on polegał, scharakteryzuję trochę siebie. Mam na imię Nikoletta i mam 15 lat. Interesuję się sportem, a najbardziej siatkówką. Na stardoll jestem od 6 lat i zamierzam zostać przez kolejne tyle (jeśli dalej będę miała taki zapał). Pracowałam na paru blogach, a w tym na stardoll for poland. Moja ortografia nie jest najwyższych lotów, ale radzę sobie z pisaniem. Zasób słownictwa mam dość rozwinięty. Mam nadzieję, że tyle wystarczy.

    Pomysł na dział:
    Nazwa działu to ,,Porozmawiajmy o ...", a polega on na dodawaniu przeze mnie postów na różne tematy związane ze stardollowym światem. Jeśli chodzi o tematy postów to może to być ,,Porozmawiajmy o Le - czy na pewno jest warte swojej ceny? ". Oczywiście do postów dodawałabym spostrzeżenia innych osób, którym zadałam pytanie związane z tematem. Nie wykluczam pojawienia się konkursów.

    Mam nadzieję, że pomysł przypadł wam do gustu. Mam już parę pomysłów na tematy.

    agusiabb11

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się do działu metamorfoz. Mam na imię Adrianna i jestem tegoroczną maturzystką. Stardoll odkryłam w 2008 roku. Byłam autorką bloga poświęconego tej witrynie, którego usunęłam w późnym gimnazjum. Interesuję się teraźniejszymi trendami w modzie i designie, ale przede wszystkim ciekawi mnie moda XX wieku. Mam nadzieję, że moja metamorfoza zastąpi wszelkie dłuższe wstępy ;)

    Makijaż: http://i59.tinypic.com/290rkg1.jpg
    Stylizacja: http://i60.tinypic.com/25ti0pz.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inteligentna ja zapomniałam się podpisać ;)
      ~majowa_pani

      Usuń
  27. Może nie na temat ale proponuje założyć blogowego Ask-a. Jest on bardzo pomocny jeśli ktoś z członków bloga chciałby uzyskać odpowiedzi na nurtujące go pytanie, bądź pytania.
    Proszę pomyślcie o tym :D
    Pozdrawiam,
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  28. Na początek coś o mnie. Nazywam się Kamila, na stardoll 888kamila. Mam 100 poziom, a na stardoll jestem od 2009 roku. Mam rocznikowo 17 lat. Zgłaszam się do działu z metamorfozami. Od roku nie zajmuję się tym działem, a bardzo mi się podobał. Pisałam takie posty na blogu Metamorfolis. Działem od metamorfoz zajmowałam się przez ponad rok. Zakończyłam współpracę z tym blogiem, ze względu na zniknięcie właścicielki. Wszystkie moje metamorfozy można znaleźć pod tym linkiem: http://metamorfolis.blogspot.com/search/label/888kamila jednak od tamtego czasu zdążyłam poprawić się w tworzeniu makijażu i stylizacji, więc zaraz dodatkowo podeślę metamorfozę twojej doll. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opublikuję jutro, bo oczywiście ktoś musiał wyłączyć mi router przed opublikowaniem komentarza i całe pisanie poszło na marne. :/

      Usuń
    2. http://bankfotek.pl/view/1916370 // http://bankfotek.pl/view/1916371

      ~Stylizacja przed: Stylizacja bardzo mi się podoba. Wszystko jest bardzo dobrze dobrane kolorystycznie. Najbardziej spodobał mi się dobór spodenek. Pasują one do każdej części stylizacji. Dodatki również zostały dobrze dopasowane. Nie mam nic do zarzucenia.
      ~Stylizacje po: Pierwsza stylizacja miała być na luzie. Koszula i spodenki fajnie do tego zmierzały. Dodatki natomiast dobrałam bardziej wizytowe, dlatego wyszło takie połączenie luzu z elegancją. Stylizacja idealna na wakacyjne spotkania. Druga stylizacja również nadaje się na spotkania, jednak na chłodniejsze dni. Narzutka świetnie łączy się kolorem z łatami na spodniach. Wybierając dodatki postawiłam na czerń i złoto. W trzeciej stylizacji wyszła całkowita elegancja. Do białej sukienki z cudownym krojem postanowiłam dopasować coś w kolorze pomarańczowym. Padło na koturny i kopertówkę ze złotym uchwytem. Dodałam również naszyjnik w którym dominuje kolor pomarańczowy. Na ten naszyjnik założyłam drugi z białymi i szarymi kamyczkami na złotych łańcuszkach, dzięki temu świetnie pasuje do torby. Na koniec założyłam biały kapelusz, który moim zdaniem idealnie tu pasuje.

      ~Makijaż przed: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to złe ułożenie części twarzy. Jak dla mnie odstęp między brwiami a oczami jest za duży, a doll wygląda przez to na zdziwioną. Nos i usta też ułożyłabym bliżej siebie. Jeśli chodzi o makijaż podoba mi się połączenie cieni na powiekach oczu, aczkolwiek dodanie do tego sztucznych rzęs to już za dużo. Policzki pomalowane są mocno, ale przyjemnie się na nie patrzy. Polecam również zmniejszyć widoczność brwi i spróbować pocieniować je ołówkiem. Będzie się to lepiej prezentowało przy jaśniejszych odcieniach włosów.
      ~Makijaże po: Starałam się w miarę dopasować makijaże do poprzednich stylizacji. Na początek zmieniłam położenie części twarzy, tak jak pisałam o tym wyżej. W pierwszym makijażu postawiłam na fiolet, róż i biel. Połączenie tych kolorów bardzo fajnie wygląda na ustach i na oczach. Do tego lekko pomalowałam policzki. Drugi makijaż to ciemniejsze odcienie. Oczy pomalowałam ciemno niebieskim i białym cieniem. Rzęsy pomalowałam pogrubiającą maskarą. Usta zrobiłam na brązowo, a na to dodałam troszkę błyszczyka. Policzki są lekko różowe. Na koniec założyłam kolczyki. W ostatnim makijażu najmocniej pomalowałam policzki. Użyłam do tego ciemnego, brązowego pudru. Usta są w różnych odcieniach beżu, a na środku jest dodany błyszczyk. Oczy to połączenie błękitnego eyelinera, beżowego i brązowego cienia do powiek a także kilku kryształków. Zamieściłam je na wewnętrznych kącikach oczu. Dopasowałam tutaj także beżowe okulary.

      Mam nadzieje, że metamorfoza się podoba i dostanę szansę pisania na blogu. :)

      Usuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam na imię Aga, a na stardoll'u awcia. Gram już jakieś 7,5 roku i mam 90 poziom. Mam prawie 15 lat. Pisałam już na kilku blogach, w tym całkiem znanym Modowe-Interpretacje. Obecnie jestem właścicielką bloga EuphoriaStardoll.

    Zgłaszam się do działu metamorfozy.
    http://bankfotek.pl/image/1915690
    Opisy:
    Stylizacja:
    Przed: Na pierwszy rzut oka bardzo fajna stylizacja. Jednak można zauważyć, że blezer jest krzywo założony i nie ma podszewki, co psuje efekt. Zmieniłabym jedynie naszyjnik na jakiś krótszy. Ogólnie jest ładnie.
    Po: Twoja szafa jest całkiem duża, jednak masz tam dużo według mnie nie przydatnych rzeczy. Ostatecznie stworzyłam stylizację trochę w stylu glamour. Ja jestem zadowolona z efektu ;)
    Makijaż:
    Przed: Pierwsze co mi się nie podoba to ułożenie części twarzy, brwi są za wysoko ułożone, co daje efekt trochę zdziwionej twarzy, podniosłabym też lekko usta, bo odległość między nimi a nosem wydaje się nienaturalna. Nie przeszkadzają mi sztuczne rzęsy, kto co lubi, ważne, że są one estetyczne. Nie za bardzo podoba mi się makijaż oczu, jest taki bez pomysłu, a przejścia pomiędzy kolorami nie wyglądają dobrze.
    Po: Zmieniłam fryzurę, chociaż akurat ta, którą miałaś przedtem to jedna z moich ulubionych. Jedyny problem jaki miałam z makijażem, to jaką kolorystykę wybrać, bo wybór masz ogromny. Postawiłam na odcienie zieleni, który myślę, że dobrze współgra z kolorem ust i włosów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Z doświadczenia wiem, że pewnie i tak nie zainteresujecie się moim zgłoszeniem, ale warto spróbować :)
    Mam na imię Agnieszka, Aga. Mam 14 lat i interesuję się: muzyką, modą, filmami, youtube, zwierzętami oraz tańcem. Na stardoll jestem już od kilku lat i mam nadzieję, że jeszcze długo można mnie będzie na nim spotkać. Moje konto to Alena155. Prowadzę także bloga http://stardoll-naszym-malym-swiatem.blogspot.com/ Niestety nie odniosłam jeszcze takiego sukcesu i nie dużo osób na niego zagląda. Dlatego chętnie zostanę redaktorem do metamorfoz lub hot or not. Lubię tworzyć outfity, a stardoll bardzo pomaga w rozwijaniu pasji, zamiłowań.
    Mam dobre oceny z języka polskiego, czytam dużo książek więc znam zasady pisowni, ortografii. Jestem także właścicielką strony dotyczącej opowiadań i potrafię bogato opisać np. metamorfozę.
    Poniżej znajdzie linki zrobionych przeze mnie metamorfoz na blogu:
    http://stardoll-naszym-malym-swiatem.blogspot.com/2015/04/metamorfoza-dzustysia89.htmlcie
    http://stardoll-naszym-malym-swiatem.blogspot.com/2015/03/metamorfoza-videte.html
    Oraz przykładowy makijaż:
    http://stardoll-naszym-malym-swiatem.blogspot.com/2015/07/makijaz-morska-bryza.html

    Opis podanych przez was stylizacji:
    1. Stylizacja jest wykonana poprawnie. Trzyma się kolorystyki. Podoba mi się dobór dodatków; torebki i naszyjnika. Jest ładna, ale także zwyczajna. Bardzo dobrym rozwiązaniem stał się bezrękawnik, ponieważ dodał stylizacji koloru oraz sam w sobie jest oryginalny.
    2. Ta stylizacja jest bardziej elegancka. Najbardziej rzuca się w oczy marynarka w panterkę. Źle dobrana może stać się kitem, ale w tym przypadku tak się nie stało. Kolejny plus śmiało mogę przyznać doborze torebki, która idealnie pasuje do butów. Ozdoba na bluzeczce zastąpiła naszyjnik i także gratuluję temu rozwiązaniu.
    3. Trzeci outfit najbardziej mi się podoba. Jest bardzo w moim guście. Każda część garderoby do siebie pasuje. Czerwień w postaci spodenek oraz perfum na koszulce ożywia stylizację. Szkoda, że wspomniana koszulka wystaje spod kurtki. Tym samym psuje cały efekt. Ale mistrzowie paint'a wiedzą jak sobie z tym poradzić :)

    Mam nadzieję, że przynajmniej trochę spodobało się wam moje zgłoszenie, stylizacje oraz opis. Jeśli nie to nic nie szkodzi, spróbuję następnym razem!

    Pozdrawiam! :)
    ~Alena155

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety nie nadaję się do HoN ani metamorfoz, a tym bardziej nie do wykonywania makijażów, bo jestem w tym naprawdę słaba. Chociaż (moim zdaniem) mam dobry gust, ale jak wiadomo - lub nie :D - każdy ma inny. Myślałam bardziej o byciu redaktorką od nowości. Jednakże nawet na to się nie nadaję, ponieważ nie mam za bardzo czasu, a stardoll stawiam na ostatnim miejscu - szczególnie w wakacje. Jedynie zaglądam na tego bloga (przyznam się, że częściej niż na stardoll) i dopiero pod wieczór mam czas skomentować notki, kiedy nie jestem na telefonie,bo wtedy jest mi się ciężko wysłowić. TAK CZY SIAK, zawsze mam nadmiar stardollarów i z chęcią będę sponsorować konkursy na sim:) Zresztą aktualnie trwa jeden, który sponsoruję.

    MOJE POMYSŁY:

    1. Forum
    To naprawdę dobry pomysł. Nie tylko dlatego, że wiele użytkowników stardoll się tam pozna, ale też dlatego, że przyniesie to dużo dobrej zabawy. Nie mam tu na myśli takiego forum jakie jest w klubie, chodzi mi o coś bardziej rozbudowanego. Można by tam umieścić różne ciekawostki o grze, dyskusje i zabawy typu "skojarzenia". Jednak z tym jest duży problem, bo takie forum jest naprawdę ciężko stworzyć. Trzeba się na tym znać, bo inaczej nic z tego nie wyjdzie...

    2. Dyskusje
    ...a jeśli nic z tego nie wyjdzie - można by było pomyśleć nad postem o tytule "dyskusje" albo "pogawędki". Wiadomo o co by w tym chodziło. W komentarzach każdy by się ze sobą poznawał albo po prostu dyskutował na jakiś temat. Myślę, że jeden post na tydzień(np w każdy piątek) by wystarczył. Jeśli nikt z załogi nie będzie mógł takich postów dodawać - ja chętnie sie tym zajmę. Chociaż zdecydowanie ktoś znajdzie na to czas.

    3. XAT
    Jeśli ani pierwszy pomysł, ani drugi nie przypadł do gustu to można by też ustawić xat na samą górne (mam na myśli pod nagłówkiem i stronami. Xat to jest naprawdę fajna rzecz. Właścicielka bloga byłaby właścicielką na xacie(pomarańczowy ludzik), redaktorzy oraz zaufane osoby byłyby moderatorami (białe/srebrne ludziki), osoby z taką samą nazwą na xacie jak na stardoll bywalcami (niebieskie ludziki) i goście, czyli zielone ludziki z losową nazwą. Jak ten chat jest po boku to praktycznie nikt na nim nie rozmawia, a jeśli znalazłby się u góry pewnie każdy by częściej tutaj zaglądał i chętnie ze sobą rozmawiał.

    Pozdrawiam, Mikaa170

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć, jestem sumienną, odpowiedzialną, energiczną i towarzyską 13-latką. Na Stardoll kryje się pod nickiem JuluskaDisney i mam 28 lvl oraz członkostwo ss. Chciałabym zająć się nowościami oraz poprowadzić własny dział. Interesuję się modą, literaturą i podróżami. Lubię czytać książki, śpiewać, blogować oraz tworzyć. Blogowaniem zajmuje się od kilku lat, poruszałam i poruszam się w wielu tematach. Obecnie prowadzę bloga lifestylowego - http://such-lifestyle.blogspot.com. Pisałam na kilku blogach o Stardoll:
    http://uzaleznieni.blogspot.com
    http://lubimystardolll.blogspot.com
    http://wy-stardoll.blogspot.com

    Redaktorka ds. nowości
    Znam zasady ortograficzne, interpunkcyjne itp. Nie popełniam błędów. Umiem wypowiedzieć się na dany temat, mam doświadczenie jeżeli chodzi o nowości, bowiem zajmowałam się nimi. Są wakacje, mam bardzo dużo czasu, więc jestem na bieżąco z aktualnościami. Z bloggerem nie mam najmniejszych problemów. Screeny umiem robić. Mam chęci i na pewno ich nie stracę. Uważam, że jestem na tyle odpowiedzialna żeby podołać zadaniu i nie zrezygnować po krótkim czasie. Chciałabym pisać u was jak najdłużej, gdyż jak już mówiłam blogowanie to moja pasja, a Stardoll często i chętnie odwiedzam. Jeżeli nie będziecie pewne mogę napisać posta próbnego ;D

    Impreza blogowa
    Działu nie wymyśliłam, ale widuję go na wielu blogach i uważam, iż jest naprawdę ciekawy. Chętnie zajęłabym się nim. Mogłabym organizować jakieś skromne konkursy, czy też zabawy. Proponuje aby impreza odbywała się co tydzień lub co dwa tygodnie w sobotę albo niedzielę w popołudniowych godzinach.

    Wiem, że miałyście kiedyś aska, mogłabym go uaktywnić i często odpowiadać. Myślę, że uczestnicy byliby zadowoleni. Jest to sposób na poznanie czytelników oraz ich opinii na temat bloga :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń