2015/07/25

Oceny Apartamentów

Izabella444Calm


Przepiękna kompozycja kwiatów i owoców na tej wspaniałej skrzynce. Świetnie ustawiłaś te rzeczy i to one przyciągają największą uwagę. Poprawnie ustawiłaś sofę, obrazek, do tego pasujący dywan, który dzięki wzorkom przełamuje białą i czarną nudę. Dalsza część pokoju jest już trochę gorsza, a szkoda - mogłaś ciekawie zapełnić tą półkę, w prawym dolnym rogu postawić fotel i byłoby dobrze!
Moja ocena: 3/5

gabrysiaslysz


Mam wrażenie, że już kiedyś oceniałam ten pokój. Ogólnie jest dobrze, ale denerwuje mnie to, że pomieszałaś style. Dobrze wyglądają schody i fortepian, ale stolik i sofa wyglądają jak zupełnie z innej bajki. Oprócz tego panuje tu lekki chaos. Na Twoim miejscu zrezygnowałabym ze wszystkich zwierząt. Plusem jest wykonanie okna z zasłonami.
Moja ocena: 2/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z ocenami?

12 komentarzy:

  1. Oceny są odpowiednie zgadzam się z nimi.
    Co do drugiego apartamentu przejrzałam cały dział Ocen Apartamentów i nie znaalazłam go ale wiem że go tu już widziałam

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszym pokoju oprócz skrzynki i ułożonych na nim rzeczy nic się nie dzieje. Panuje tam kompletna pustka. A w drugim pokoju wprost przeciwnie: przepych. Za dużo się tu dzieje. Ogólnie nic tu nie pasuje: kanapa, stolik, schody...

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym zdecydowanie czegoś brakuje na tych półkach, ogólnie jest zbyt pusto, w drugim jest na odwrót, za dużo tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym pusto a w drugim pełno :D
    Zgadzam się z oceniami.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami.
    W pierwszym wnętrzu jest trochę pusto, ale ten pokój bardziej mi się podoba.
    W drugim panuje misz-masz. Wszystkiego jest zdecydowanie za dużo. Proponuję usunąć kilka przedmiotów i było by lepiej.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszemu apartamentowi dałabym 2/5, bo w sumie nic tam prawie nie ma, a w drugim zaś jest zbyt dużo tego wszystkiego i zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy pokój jest trochę nudny, za to w drugim aż za dużo się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się całkowicie ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń