2015/07/22

Spoilery

W spoilerach pojawiło się bardzo dużo przedmiotów. Sądząc po zastosowanej przez grafików perspektywie, czeka nas dostawa do Bird's Eye! Kolekcja jest - tak jak poprzednia - typowo letnia. Tym razem możemy zabrać naszą dollkę na piknik. Admini zadbali także o zapewnienie nam kompanii - do wyboru dostaniemy trzy różne postaci. Jeżeli zastanawiacie się, jak będzie wyglądać w takiej scenerii nasza doll... odpowiedź macie poniżej! Graficy wymyślili specjalny płaszczyk, który ma sprawiać wrażenie, że lalka leży na kocu z rękoma podłożonymi pod rozsypane dookoła włosy.
Kolekcja jest bez wątpienia udana, świetnie wykonana graficznie (chociaż damskiej towarzyszce magicznie zanika prawa ręka) i myślę, że wiele osób skusi się na urządzenie w ten sposób pokoju.
Co Wy sądzicie o takim pomyśle adminów? Przymierzacie się do zakupów?


12 komentarzy:

  1. wydaję mi się że bardzo ciekawa będzie ta kolekcja ;)) A ten sweter dla dziewczyn na pewno znajdą się tacy którzy będą to nosić jako Strike a Pose :D
    -patix25

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość rzeczy mi się podoba, oby ceny były niskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ta ręka dziwnie zniknęła :P Co do kolekcji to podoba mi się, może kupię kilka rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, iż kolekcja w żaden sposób nie przypadła mi do gustu. Wynika to jednak z faktu, że jak dotychczas nie używałam tego rodzaju elementów do dekoracji wnętrz, chociaż... myślę, że jednak pokuszę się o zakup gałązki - ten odcień chłodnej zieleni bardzo mi odpowiada.

    nati221

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne rzeczy ale raczej nie kupię :P
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością coś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczy są bardzo dobrze wykonane, ale nie wiem czy na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo... Może coś kupię ale jak narazie nie widzę zastosowania dla żadnego artykułu w moich pokojach :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dekoruję apartamentu więc raczej nic nie kupię, choć kilka rzeczy przykuło moją uwagę.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu widać, ze dostawa do Bird's Eye ;)
    Większość rzeczy, tak jak wspomniałaś, jest dobrze wykonana graficznie, choć moim zdanie mogli się trochę bardziej postarać tworząc oczko wodne (?).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako, że nie dekoruję apartamentu prawdopodobnie nic nie kupię.
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się wiele rzeczy, ale raczej nie dekoruje w tym stylu ;c

    OdpowiedzUsuń