2015/07/31

Makjiażowe potyczki

Hej! Wam też tak szybko minął pierwszy miesiąc wakacji? Dzisiaj ocenię: shariSweet, KasiaSmile11, Granda69, lot_of_money_.

 
shariSweet
Podoba mi się, masz bardzo ładną doll. Makijaż jest prosty i klasyczny, więc pasuje do każdej stylizacji. Fryzura też idealnie pasuje, a brwi mają dobry kolor. Fajnie, że nie używałaś żadnych rys z StarDesign, bo dzięki temu wyglądasz naturalnie. Za całokształt HOT.


KasiaSmile11
U Ciebie nie jest już tak dobrze. Rzęsy wyglądają okropnie, a reszta nie jest zachwycająca. Przede wszystkim powinnaś zaszaleć bardziej z makijażem, dodać więcej koloru. Musisz inaczej założyć fryzurę, ponieważ teraz masz za duże czoło i wygląda to nienaturalnie. Niestety NOT.


Granda69
Nuda, nuda i jeszcze raz nuda. Makijaż jest nijaki, po prostu pomalowane rzęsy tuszem i eyeliner oraz trochę cienia. Plusem jest dobór koloru brwi do fryzury, której wykonanie do najlepszych nie należy. Zmień usta na inne i użyj więcej koloru. Dzisiaj NOT.


lot_of_money_
Podoba mi się całokształt, choć szkoda, że sama nie wycieniowałaś kości policzkowych i nosa, tylko użyłaś gotowych. Oczy są ładnie umalowane, masz świetną fryzurę. Zmieniłabym sposób cieniowania i kolor brwi. Myślę, że zasługujesz na HOT-.

Zgadzacie się z ocenami?

KOLEJKA

14 komentarzy:

  1. Pierwsza i ostatnia hot, dwie środkowe zdecydowanie not.

    OdpowiedzUsuń
  2. HOT - Ślicznie pomalowane oczka *.*
    NOT - Włosy są za wysoko a duże czoło źle wygląda (Jest mi zimno, nie mam swetra. Moje czoło, ma pół metra :/)
    NOT - Fajna podstawa ale trzeba ją ożywić. Zaszalej z kolorem :)
    HOT - Doll wygląda bardzo ładnie. Dałabym może usta ciut niżej ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza doll bardzo mi się podoba, nie ma żadnych rys, więc wygląda bardzo naturalnie, do tego makijaż jest bardzo udany :) Jak dla mnie HOT.
    Druga wyglądałaby całkiem nieźle gdyby nie te rzęsy i fryzura. Nie rozumiem, dlaczego niektórzy zakładają swoim doll takie nieudane fryzury, skoro w plazie można kupić tanie i ładniejsze fryzury.NOT
    Trzecia doll.. Fryzura bardzo mi się nie podoba, tak samo jak kształt oczu.. Nie podoba mi się. Dla mnie NOT.
    Czwarta doll jest ładna ale kolor brwi mógłby być bardziej dopasowany do koloru włosów ;) Ale poza tym jest dość dobrze.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwszy makijaż. Wszystko jest w nim ładnie dopasowane. Dwa kolejne do mnie nie przemówiły. Ostatni podoba mi się, fajne cieniowanie brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż jest bardzo delikatny i dziewczęcy, jednocześnie ma w sobie coś takiego...poważnego? Bardzo mi się spodobał. Fajnie tez wyglądają te jakby zmarszczki/worki pod oczami, które sama też zawsze robię mojej doll. Wygląda przez to bardziej naturalnie. Nie przepadam za tymi włosami, ale do twojej twarzy i tego makijażu pasuję w sam raz. HOT
    Drugi... Nie lubię nosów dla ss ani ust dla ss. Usta są duże i świecące a nosy jakieś takie dziwaczne. Włosy są za wysoko (czasami szlag trafia człowieka jak się patrzy na takie coś), w tym przypadku nie wygląda to jeszcze tak tragicznie. Zmieniłabym kolor skóry na jaśniejszy, usta do dołu, brwi trochę du góry. Rzęs nie maluje się jak leci wszystko na raz tylko trzeba delikatnie, z wyczuciem. Makijaż jest sztuką a nie koniecznością, którą można zrobić na odwal. NOT
    Trzeci make-up jest lepszy od drugiego ale znowu ten nos i te usta. Ogólnie nie jest źle. Makijaż jest delikatny, kojarzy mi się z biurem. Idealny do pracy. Nawet rzęsy wyglądają tu całkiem całkiem, chociaż popracowałabym jeszcze nad nimi ;) Jedyne co, zmieniłabym włosy. HOT-
    Czwarty makijaż jest nawet ciekawy. Podoba mi się dosyć niespotykane wycieniowanie oka. Ciemny makijaż ładnie współgra z twoimi włosami i fajnie cieniowanymi brwiami. W przypadku twojej doll nawet usta pod nosem mi nie przeszkadzają, chociaż zwykle mnie to drażni, tu wygląda to w sam raz. HOT
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi sie pierwszy makijaz, najladniejszy i najbardziej "stylowy". W ostatnim doll ma troszke za duzo czarnego cienia nalozonego w jedno miejsce. Zgadzam sie z ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się ze Twoimi ocenami. Najbardziej podoba mi się ostatni, jest po prostu świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzams ie z każdą ocena :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy makijaż jest bardzo naturalny, a równocześnie taki dorosły. Dobór szminki do makijażu jest dobry i oczywiście włosy, które ja osobiście uwielbiam. Według mnie najlepszy makijaż spośród dzisiejszego wydania. HOT.
    W drugim szczególnie razi mnie kolor skory-co sprawia, że doll wygląda sztucznie. Włosy
    Są źle założone, według mnie powinnaś zrezygnować z fryzur pochodzących ze StarDesignHair. Usta są sztuczne, makijaż całkiem ok. HOT/NOT.
    Trzeci kojarzy mi się z Megan Fox. Proporcje twarzy są niewlasciwe-nos za długi, usta za duże. Po prostu wygląda to źle. NOT.
    W czwartym razi mnie kolor brwi, ale za to makijaż ładny. Nie przepadam za rybami, ale tutaj wyglądają fajnie. HOT
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo, że z ocenami się zgadzam, to uważam, że nie sztuką jest napisanie negatywnej opinii, a napisanie to w sposób, żeby oceniana osoba nie poczuła się urażona - do tego wyraz 'musisz' jest bardzo nie na miejscu...
    Także jeśli chodzi o "kunszt pisania" autora wystawiam wielką łapkę w dół.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z twoimi ocenami . Bardzo podoba mi się wykonanie makijażu ostatniej lalki :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń