2015/07/31

Wiadomość od Adminów

Cześć, mam na imię Julia, mam 13 lat. Zostałam przyjęta na okres próbny do redakcji bloga. Interesuję się modą, literaturą, fotografią. Lubię blogować, podróżować, czytać książki, śpiewać oraz tworzyć. Prowadzę własnego, lifestylowego bloga. Tutaj będę zajmowała się nowościami.
_______________________________________________________________
Jak już wiecie dzisiaj w Plazie pojawiła się nowa kolekcja w Strike a Pose. Na nasze skrzynki trafiła już reklama, która według mnie nie jest najlepsza. W sklepie jest tyle pięknych produktów i lalek, natomiast na reklamie umieszczono jedną doll. Zauważcie, że poza nią tak naprawdę nie ma tam niczego, jest pusto. Mnie osobiście nie przypadła ta reklama do gustu, co innego kolekcja, która bardzo mi się podoba. 
Co myślicie o reklamie? Podoba Wam się kolekcja? 

18 komentarzy:

  1. Przyjemna kolorystyka oraz taki country styl wygląda bardzo fajnie. Owszem, jako reklama SaP prezentuje się nie najlepiej, lecz sam obrazek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jako reklama mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi sie reklama a ciuszki cudne a jak brak funduszu

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ogólnie to zdjęcie się podoba, ale fakt jako reklama tego sklepu może trochę słabo ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama dosyc ladna, ale ja nic nie kupilam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Post o samej kolekcji, pojawił się dużo wcześniej ;)

      Usuń
  7. Reklama jest bardzo ładna, tym bardziej że nie widać twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie bardzo ładne, ale jako reklama faktycznie słaba. A tło samo w sobie jest cudne *.* Ale drogie jak ...



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi reklama się podoba. Przejrzysta i taka świeża. Kolekcja tez ładna, kupiłam sweterek z bąbelkami i granatową spódnicę. Ogólnie to mogliby podzielić na więcej pięter bo było okropnie tłoczno, manekiny zachodziły na siebie. Jakoś tak dziwnie. Sprawiało wrażenie wielkiego tłoku, jak w mieście, mimo że tło bardzo wiejskie i górskie. Nie podobało mi się to.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  10. Reklama jest całkiem przyjemna. Bywają lepsze, ale gorsze też :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reklama mi się podoba :)
    Kupiłam dwa artykuły :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam kimono z torebką ale nie ten odcień jednak i na to jest rada! Projektuję rękę do kimona w wersji ''light'' bo ona wyszła najszybciej koszt mojego projektu to 30 sd zapraszam do mnie tysulka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super sprawa, w życiu bym na to nie wpadła. życzę wielu klientów. ;) niestety ja nie kupiłam kimona ;C

      Usuń
  13. Planowałam zrobić zakupy jednak nie miałam możliwości zdobycia funduszy:/ no cóż może innym razem

    OdpowiedzUsuń
  14. reklama jest fajna , bardzo mi się podoba ten koń jest ślicznie wykonany . Reklama zachęca mnie do oglądniecia najnowszej kolekcji SAP . Ogólnie reklama jest ciekawie i intygujaco wykonana .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Julia :) Według mnie reklama jest fajna, przejrzysta, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń