2015/07/27

HOT or NOT

NudeCanary

DancerMarika:
Nie podoba mi się, według mnie mnie połączyłaś zbyt dużo rzeczy nie pasujących do siebie. Marynarka i bluzka mogłyby być fajnym połączeniem, jednak cały ten efekt psuje biała kamizelka. Buty same w sobie mi się nie podobają także również bym je zmienił. Na twoim miejscu pokombinowałbym coś właśnie z tą bluzką i marynarką, dobierając do nich inne rzeczy. NOT.

Natashiax:
Bardzo zadziwiło mnie połączenie marynarki z kamizelką, moim zdaniem jedna "narzutka" wystarczy. Jeśli usuniemy ten jeden błąd stylizacja wygląda dosyć dobrze. Zmieniłabym jedynie buty. Na razie daję NOT.

Miss_joanna11:
Panuje tutaj za duży misz-masz. Przede wszystkim zdecydowałabym się na jedno okrycie wierzchnie, bo dwa wyglądają dziwnie. Tak jak moi przedmówcy zmieniłabym buty i spodnie. Za całokształt daję NOT.

nataliaszelc01:
Całość wygląda bardzo ciężko i nieestetycznie. Wszystkie artykuły są jakby z innej bajki i jest ich zdecydowanie za dużo. Stylizacja nie spodobała mi się. Dzisiaj NOT.

dora_dorka:
Stylizacja jest okropnie przeładowana. Wygląda na to, że założyłaś na siebie wszystkie artykuły, które masz kupione za stardollary. Zacznijmy od tego, że większość artykułów jest niedopasowanych stylistycznie i właśnie to jest powodem, iż stylizacja wygląda nieciekawie... Jedynie co radziłabym zostawić, to czerwona narzutka, bluzeczka i torebka. Niestety NOT.

Ania_Miszcz

DancerMarika:
Bardzo podoba mi się połączenie sukienki z tą srebrną ozdobą, jednak to wszystko co dobrego mogę powiedzieć o tej stylizacji. Kopertówka jak i buty mi tu nie pasują. Zdecydowanie czegoś brakuje. Postaraj się dobrać inne dodatki do tak fajnej "bazy". NOT.

Natashiax:
Ładnie stylizacja się prezentuje i wszystko do siebie pasuje. Nie wiem, co jeszcze mogłabym o tej stylizacji napisać. Myślę, że musisz ją jeszcze dopracować. Aktualnie NOT+.

Miss_joanna11:
Stylizacja jest trochę pusta, aczkolwiek podoba mi się połączenie sukienki i srebrnej dekoracji. Zmieniłabym buty, bo w tych nie pasują mi kokardki. Za całość dostajesz NOT.

nataliaszelc01:
Również podoba mi się połączenie pięknej czarnej sukienki ze srebrnym dodatkiem, ale tylko to. Buty niestety wcale tutaj nie pasują. Może lepiej byłoby postawić na klasyczne czarne lub srebrne szpilki bez żadnych zbędnych ozdób? Kopertówka, chociaż wykonana pomysłowo również nie przypadła mi do gustu i nie pasuje do tego outfitu. NOT.

dora_dorka:
Nie wiem jak ocenić ten look, na karnawał czy nietypowe przyjęcie pasowałby, lecz w życiu codziennym byłabyś wyśmiana... Dobra, załóżmy, że na przyjęcie, jednak wiele dobrego też nie powiem. Pierwsze co się rzuca w oczy, to jest ta ogromna ozdoba i sukienka, które razem tworzą świetny efekt. Lecz stylizacja ma także ogromny minus - nieprawidłowo dobrane dodatki (co osobiście mi jest bardzo ważne). NOT.

Juleczkakulka3

DancerMarika:
Ta stylizacja nie jest najgorsza, aczkolwiek nie zachwyciła mnie aż tak bardzo. Ja poszedłbym w złoto + biel, nie dodając czerni, chociaż taka wersja również jest OK. HOT/NOT.

Natashiax:
Uważam, że stylizacja jest najładniejsza. Wszystko do siebie pasuje i ładnie się prezentuje. Trochę nie pasuje mi torebka w dłoni - może umieść ją pod marynarką. Całokształt podoba mi się, więc daję HOT-.

Miss_joanna11:
Ładna stylizacja, chyba najlepsza z dzisiejszego wydania ,,HoN". Podoba mi się połączenie bieli z złotem. Jedyne co bym zmieniła torebka, na białą kopertówkę. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Niestety ta stylizacja również mi się nie spodobała. Połączenie narzutki i sukienki jest okej, ale dodatki zdecydowanie wszystko zepsuły. Buty, kopertówka i pasek zdecydowanie tutaj nie pasują, a naszyjnik jest po prostu zbyt ciężki. Całokształt oceniam na NOT

dora_dorka:
Na pierwszy rzut oka outfit wygląda w miarę poprawnie i ciekawie. Narzutka i sukienka wyglądają fajnie, a bransoletka dodaje uroku. Wszelako reszta dodatków do mnie nie przemawia. Naszyjnik wygląda bardzo ciężko, pasek jest zbędny, a kopertówka oraz buty wyglądają odbite od całości... Wszyscy dobrze wiemy, że połączenie złota i bieli jest zawsze wygraną, lecz dobierać dodatki musimy ostrożnie. Pomiędzy HOT/NOT a NOT.

misiaStarFriend

DancerMarika:
Spódniczka i bluzka to całkiem fajne połączenie. O ile bluzka i buty razem sprawdziłyby się dobrze, to przy tej spódniczce takie obuwie mi nie odpowiada. Całość mnie nie przekonuje, na pewno pozbyłbym się tej biżuterii i tatuaży, oraz zastąpiłbym je czymś odpowiedniejszym. NOT.

Natashiax:
Ładnie wygląda połączenie tego topu ze spódniczką. Buty jednak tutaj są za ciężkie i zmieniłabym je na jakieś szpilki. Nie pasują mi tutaj tatuaże jak i większość biżuterii. Musisz trochę nad tą stylizacją popracować. Na razie NOT z malutkim plusem.

Miss_joanna11:
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to karnacja, ale nie ją oceniam. Stylizacja jest prosta, wręcz banalna. Przede wszystkim zmieniłabym buty i ściągnęłabym tatuaże. Wymieniłabym też biżuterię. Dzisiaj niestety NOT.

nataliaszelc01:
Połączenie topu i bluzki mi się bardzo podoba. Wygląda ładnie i delikatnie, ale niestety nie pasuje mi do tego ta ilość tatuaży. Zdecydowanie zrezygnowałabym z tych dodatków i wybrała inne buty. Dzisiaj NOT.

dora_dorka:
Owszem, spódniczka i bluzeczka wyglądają spójnie, lecz w takim wypadku reszta artykułów jest całkowicie do wymiany. Ależ proszę, jest także inne prostsze wyjście. Wystarcza wymienić spódniczkę na dżinsy i od razu stylizacja będzie potrzebować mniej zmian. Jednak oceniamy obecny wygląd, więc dziś NOT.

Zgadzacie się z ocenami?
 środę ocenimy: Dystyp, LolkaTiara, _martaStardoll_, Lili_piratka, a w poniedziałek: mileyjeansiara, agusiabb11, Miss_joanna11, beta21xd.

17 komentarzy:

  1. Zgadzam się z ocenami. Przed ostatnia stylizacja zmierza w dobrym kierunku do Hot ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze żadna nie robi szału :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna ze stylizacji mi się nie podoba, ze wszystkimi ocenami się zgadzam.
    Marteshe

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi podobają się dwie środkowe :) Pierwsza troszkę tajemnicza, fajna baza - gorsze dodatki psujące całość. Druga jest ok, ale czarne elemanty są za ciężkie.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sie z ocenami :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie na not.
    Pierwsza przesadzona. Wiem że chciałaś dobrze ale nie zawsze więcej znaczy lepiej.
    Druga... nie.
    Trzecia w sumie mogłaby być na NOT+ tak dla zachęty.
    Czwarta w sumie też NOT+.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z opiniami ;) Stylizacja Juleczkakulka3 wypadła najlepiej. No i sa też zmiany u redaktorów ;) Bardzo podoba mi się styl pisania i uwagi od DancerMarika. Razem z dora_dorka wypowiadali się dzisiaj najlepiej ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż nie wiem czy wszystkie zasługują od razu na NOT. W pierwszej stylizacji jest zdecydowanie za dużo wszystkiego, ale tragedii nie ma, dlatego ja bym dała HOT/NOT ;) W II nie podoba mi się ozdoba na sukience i kokardki przy butach ale stylizacja jest poprawna. W III nie podobają mi się bytu i torebka, poza tym stylizacja jest dość ładna, może nie ma tego "wow" ale jak dla mnie HOT/NOT . Jedynie ostatnią oceniłabym na NOT. Co prawda całkiem źle nie jest ale ta spódniczka nie pasuje do takiej bieli, poza tym nie podoba mi się ta ilość tatuaży w połączeniu z lekką stylizacją.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie wszystkie. Juleczkakulka3 - ja dalabym jej bez wahania Hot. Nie kazda stylizacja musi skladac sie z ubran tylko tej samej tonacji barw, a torebka wyglada ok.

      Usuń
  9. Ja tam się zgadzam :D

    patix25

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile tych ocen napisałyście, mi szczerze mówiąc nie chce się tego czytać :/ Not, Not, Hot/Not, Not. Słabe dzisiaj stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami . .
    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  12. NudeCanary
    Ładna stylizacja za wyjątkiem tych butów! HOT/NOT
    Ania_Miszcz
    Nic mi sie nie podoba (ale oczywiscie to tylko moje zdanie) NOT
    Juleczkakulka3
    Bardzo, bardzo ładna stylizacja daje HOT
    misiaStarFriend
    Niestety NOT:(

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatuaze tylko szpeca doll... ostatnia stylizacja rzeczywiscie not.

    OdpowiedzUsuń