2015/07/19

Wnętrza #29 - Lato, lato...

Dzisiaj zajmijmy się wreszcie tematem jak wprowadzić lato do naszego apartamentu... W tym celu warto zastanowić się nad tym, co tak właściwie kojarzy nam się z latem. Skojarzenia ludzi są na ogół dosyć powtarzalne i można z łatwością wybrać kilka głównych: styl marynarski: granat, paski, liny; świeże kolory: niebieski, różowy, żółty ale też biały; hamaki i huśtawki ogrodowe; kwiaty, owoce, zimne napoje; widok na plażę.
Na początku chciałabym więc przedstawić Wam zestawienie artykułów, które w mojej  opinii świetnie wpisują się w letnie klimaty. Wszystkie z nich możecie znaleźć w suit shopie. Ja przedstawię te, których nie uważam za bardzo oczywiste - oznacza to tyle, że postaram się ominąć kolekcje Yacht i Golden Sands, chociaż jest to trudne, bo są tam tak ładne rzeczy...

Najbardziej zakoczyła mnie chyba zasłonka z Fallen Angel. Uważam, że świetnie sprawdzi się w każdej, letniej sypialni. Delikatny kolor, jej forma, to, jak się układa... Jak dla mnie super. Kolejna fajna rzecz, to połączenie lampek-muszelek z lampą pochodzącą z Winter Peak. Wydaje mi się, że te rzeczy dobrze współgrają i nadają fajnego charakteru pokojowi.


Sama urządziłam szybko sypialnię. Uwielbiam to wnętrze, uważam, że bardzo korzystnie daje się zabudować. Kto nie chciałby się znaleźć w takim pokoju niemalże wprost na plaży? Może w realnym życiu minusem byłoby pominięcie zasłon, ale przecież niektórzy są rannymi ptaszkami...

14 komentarzy:

  1. Ładne wnętrze, choć trochę puste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnętrze bardzo fajne, chociaż po bokach trochę zbyt pusto :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne i delikatne wnętrza ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba, ale nie wiem czemu ten koń mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wnętrza. Ta pustość po bokach bardzo mi się podoba bo podkreśla delikatność wnętrza. Myślę, że sama chciałabym mieszkać w takiej sypialni np. na wakacjach nad morzem. Niesamowicie podobają mi się drobne ozdoby i ich zestawienie ze sobą.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne delikatne i przede wszystkim letnie. A ta pustość po bokach nadaje charyzmy :D Cudnie


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! Sypialnia jest genialna! Wszystko mi się podoba choć zdziwił mnie trochę ten koń na lewym oknem XD

    tysulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wnętrze! Niesamowite połączenie. Wygląda tak lekko, delikatnie. Koń za oknem kojarzy mi się z wolnością którą odczuwamy w wakacje :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wnętrze jest bardzo ładne, tylko szkoda że trochę puste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze , spokoje , fajne widoki :)

    lovestarsteew

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Bardzo mi się spodobał, fajnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na wnętrze.Uważam, że koło kanapy jest za dużo dodatków.A po bokach trochę pustawo:/

    OdpowiedzUsuń