2015/07/18

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa Miss_Margrise. Wtgrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.




_______________________________________________
Modelka: nikiwi2468
Temat: Pokaz mody (przebieracie się za modelkę; możecie dopisać na czyim pokazie występujecie).








_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: zosia21212z
Temat: Maleficenta (do wyboru: przed przemianą lub po).

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie będę publikować niepodpisanych prac oraz bardzo małych screen'ów.
_______________________________________________


12 komentarzy:

  1. Zgubiła wam się z kolejki jedna modelka. Powinnam być już poprzednio.

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobały mi się 10 i 13 ale finalnie głosowałam na 13. ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ślicznie, oddałam głos :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje i oddałam głos ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba 4. :D
    maluma10

    OdpowiedzUsuń
  6. Poiwodzonka :D! Zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza jest wg mnie 13, zakochałam się w tym minimalistycznym look'u. Uwielbiam stylizacje b&w (black and white) a to jest kwintesencja elegancji i prostoty zarazem :)

    tysulka

    OdpowiedzUsuń