2015/07/29

HOT or NOT

Dystyp

nataliaszelc01:
 Połączenie black&white nigdy mi się nie znudzi, ale pod warunkiem, że stylizacja jest pomysłowa i ma w sobie to 'coś' ;) Dzisiejszy outfit niestety nie przypadł mi do gustu. Połączenie koszuli, futerka i spodni jest okej, ale nie podobają mi się dodatki. Nigdy nie lubiłam tych szpilek i nie podobają mi się w stylizacjach. Reszta według mnie również jest do wymiany. Dzisiaj NOT.

Natashiax:
.Bardzo lubię czarno - białe stylizacje, lecz ta zdecydowanie nie przypadła mi do gustu. Koszula, wraz ze spodniami i futerkiem są świetną bazą do udanej stylizacji, lecz wszystkie dodatki są do wymiany. NOT +.

DancerMarika:
Średnia, koszula, futerko i ewentualnie spodnie to całkiem fajne połączenie, jednak reszta jak dla mnie to totalna klapa. Na początku pozbyłbym się kapelusza, chyba najbardziej psuję tą stylizacje. Postawiłbym na coś bardziej klasycznego niż platformy. NOT.







LolkaTiara

nataliaszelc01:
Ooo, zdecydowanie najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania hot or not. Zdecydowanie strzałem w dziesiątkę było zestawienie tych boskich spodni ze zwykłą szarą bluzką. Dodatki są również jak najbardziej na plus. Buty - bomba i w dodatku fajnie współgrają z czapką. Brakuje mi tu jeszcze może czarnego paska, albo naszyjnika. HOT.

Natashiax:
Stylizacja moim zdaniem najlepsza z dzisiejszego wydania. Uwielbiam taki styl. Świetnie połączyłaś spodnie z zwykłym szarym topem. Nie jestem fanką tej czapki, lecz tu wygląda niesamowicie :). Zdecydowane HOT.

DancerMarika:
Najlepsza stylizacja, aczkolwiek również jest się do czego przyczepić. W żaden sposób nie pasuje mi tu marynarka. Buty, spodnie, czapka i koszulka to świetne połączenie, pozbądź się marynarki, dobierz coś ciekawszego, a stylizacja będzie bardzo dobra. HOT/NOT.







_martaStardoll_

nataliaszelc01:
Zacznę może od plusów. Podoba mi się połączenie płaszcza oraz sukienki i na tym chyba skończę. Kapelusz i torebka jest zdecydowanie z innej bajki. Buty może nie są bardzo złe, nawet mi się tutaj podobają, ale te legginsy zdecydowanie nie. HOT/NOT, ale skłaniałabym się bardziej ku NOT.


Natashiax:
Na pierwszy rzut oka stylizacja skojarzyła mi się z "Alicją w Krainie Czarów". Jedynym plusem jest płaszcz połaczony z sukienką, a reszta do wymiany. Musisz nad stylizacją stanowczo popracować. NOT. 

DancerMarika:
Połączenie sukienki, płaszcza i torebki bardzo mi się podoba, pozostałe rzeczy według mnie niszczą ten efekt. Zmień spodnie buty i kapelusz, a będzie o wiele lepiej. NOT.







Lili_piratka

nataliaszelc01:
Nie trawię tego typu stylizacji. Całość wygląda bardzo tandetnie. Kompletnie nie podoba mi się kombinezon, a zestawienie go z tym blezerem tylko pogorszyło sprawę. Naszyjnik zdecydowanie za ciężki, a buty po prostu mi się nie podobają i nie tylko w tej stylizacji. NOT.

Natashiax:
Każda rzecz jest z innej bajki. Bardzo ładny masz kombinezon, lecz reszta jest do wymiany. Blazer, wraz z Butami grają tu najgorszą rolę - moim skromnym zdaniem wyglądają tu okropnie. Naszyjnik jest za ciężki, a torebka jako - tako pasuje. Zdecydowane NOT.

DancerMarika:
Stylizacja mi się nie podoba, nie lubię takich. Zostawiłbym kombinezon, który jest naprawdę świetny i zaczął robić stylizację z nim od początku, najlepiej bez koloru czarnego. NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
 poniedziałek ocenimymileyjeansiara, agusiabb11, Miss_joanna11, beta21xd.

16 komentarzy:

  1. Żadna ze stylizacji nie zachwyca :/


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie wszystkie not, choc druga ma potencjał

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza w miarę. Widziałam już mnóstwo mnóstwo takich podobnych na stardoll. hot/not
    Druga, albo się nie znam albo jestem dziwna ale nie wiem czym się zachwycacie w tej stylizacji, wg mnie lepiej wyglądałoby to z wyciągniętą koszulką ze spodni, bo tu spodnie ma prawie po pachy, a koszulka bardzo brzydko odstaje po bokach. Na mnie wrażenie zrobiła jedynie naprawdę śliczna twarz doll
    Trzecia stylizacja. Śliczne buty, w których się zakochałam. Tyle.
    Czwarta bardzo kojarzy mi się z takimi tandetnymi damusiami/supergwiazdami wypindrzonymi po same uszy, coś à la Kim Kardashian. Nie wiem, ale nie przepadam za tym stylem. Buty są boskie i mysle, że gdybyś pokombinowała coś z nimi to wyszłoby coś ciekawego.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha nie dziwię się ze moja stylizacja nie zachwyciła, znów nie miałam czasu się przygotowac, nie byłam na stardoll od 2 tygodni dopiero dziś rano weszłam i coś tam stworzyłam Ale tak przypuszczałam ze to trochę za późno xd mi żadna stylizacja nie przypadła do gustu, zgadzam się z ocenami, 2 najciekawsza choć też do udanych nie należy. Widzę poprawę u osób oceniających, jakieś spojniejsze te wypowiedzi, chyba też pojawiła się nowa osoba z tego co widzę. No nic zgłosze się ponownie, dzięki za ocenę :). Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się opinie DancerMarika, ze wszystkimi się całkowicie zgadzam aż nie wiem, co mogłabym dodać ;) Dla mnie II stylizacja jest najlepsza, choć średnio lubię taki styl ale doceniam dobrą stylizację, choć zgadza się, że marynarka niezbyt pasuje. Pozostałe stylizacje już niezbyt mi się nie podobają. I byłaby niezła gdyby nie dodatki, które jakoś mi nie pasują, w III sukienka i płaszcz wyglądają razem świetnie jednak reszta już nie bardzo. W ostatniej nic mi nie pasuje do siebie :/ Wszystkie elementy stylizacji osobno są fajne ale razem już niestety nie.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. 1.Połączenie tej k oronkowej bluzki z futerkiem jest okropne. DO tego kapelusz, który nie pasuje stylistycznie do reszty. Nie lubię jak doll w ten sposób trzyma okulary. NOT.
    2. Zgadzam się z DancerMarika, że niby najlepsza, a jednak szału nie ma. Wyrzuciłabym ten bleezer, a zamiast niego dodała jakąś fajną torebkę, oprócz tego góra świeci pustkami, fajny naszyjnik by nie zaszkodził. HOT/NOT
    3.Ta stylizacja skojarzyła mi się z OZ. Podoba mi się, ale wymieniłabym buty i kapelusz. HOT/NOT.
    4.Tutaj wszystko jest z innej bajki, bleezer nie pasuje, naszyjnik, buty, zdecydowanie NOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  7. Hot/Not, Hot/Not, Not, Not

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga zdecydowanie najlepsza, zgadzam się z wszystkimi opiniami nataliiszelc01.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wg mojej oceny druga najlepsza , choć coś bym w niej zmieniła

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie wszystkie not.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadna mi się nie podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Tez wedlug mnie najlepsza jest ta 2 stylizacja, i to w moim guscie. Rzeczewiscie - ostatnia to troche kicz, mozna bylo lepiej wykorzystac ten ladny plaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, żadna nie jest na pełne hot.

    OdpowiedzUsuń