2015/07/28

Oceny Apartamentów

Carolyn..


Mimo tego, że w pokoju znajduje się dużo rzeczy to nie wygląda na aż tak przepełniony. Świetnie wykorzystałaś to wnętrze i stworzyłaś zwykłą, ale ładną kuchnię. Dookoła postanowiłaś dodać obrazy i kilka innych przedmiotów, jednak na Twoim miejscu zrezygnowałabym z obrazu po lewej stronie oraz z miski dla psa, która jest źle ustawiona.
Moja ocena: 4/5

LolkaTiara


Genialny pokój! Postanowiłaś zastosować dwa klasyczne kolory - biel i czerń, przy czym wcale nie zachowałaś nowoczesności. Każda z tych rzecz dobrze ze sobą współgra i chyba nic bym nie zmieniła :)
Moja ocena: 5/5

Co sądzicie? Zgadzacie się z ocenami?

16 komentarzy:

  1. Ja się zgadzam :) 2 apartament jest przepiękny ♥ nic dodać nic ująć ;D

    patix25

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami. Ale 2 apartament cudo, śliczne wykonanie :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  3. Z 1 się zgodzę, ale z 2 nie do końca, pokój jest taki zwykły, dużo takich na sd :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba pokoje są cudowne. W pierwszym widać dużą kreatywność osoby, która wykorzystała to pomieszczenie jako kuchnię. Nigdy bym na to nie wpadła, a kuchnia wygląda bardzo ładnie, motyw kraty i cegły ślicznie ze sobą współgra a widok za oknem dodaje wiejskiego górskiego klimatu. Drugie pomieszczenie utrzymane w bieli, szarości i czerni też wygląda ślicznie. Wszystko jest dopracowane, jedyne co to ustawiłabym lampę nieco niżej i przestawiła dywan troszeczkę na lewo i byłoby idealnie. Dla mnie oba pomieszczenia 5/5.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie pierwszy jest trochę zagracony i nie mogę się jakoś do niego przekonać. Na pewno pozbyłabym się kilku obrazów. Za to drugie wnętrze idealnie wpisuje się w mój gust. Bardzo mi się podoba i nic by w nim nie zmieniała.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy apartament jest dosyć oryginalny, no ale własnie ten obraz trochę rzuca się w oczy. Zgadzam się z oceną. Co do drugiego apartamentu jest świetny, ja lubię właśnie w takich odcieniach, tez zgadzam się z oceną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy pokój na pierwszy rzut oka wydaję się, że nic w nim nie pasuje. Ciekawy pomysł na urządzenie pokoju z tym wnętrzem. Drugi pokój bardzo mi się podoba. Uwielbiam taką kolorystykę. Ja bym tu jeszcze coś dodała bo jest tu trochę pusto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem pierwszy powinien mieć większą ocenę... Jest kreatywny a małe niedociągnięcie jak psia miska sprawiło, że jest niżej oceniony. Moim zdaniem jest o wiele lepszy od drugiego. Zdecydowanie 5/5. Drugi pokój, fakt jest ładny, ale oklepany. Pełno takich na stardoll. Powinnaś to uwzględnić i właśnie temu pokojowi dać niższą ocenę.
    Oba są śliczne ale chyba liczy się kreatywność, tak?


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie zgadzam się z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że drugi pokój nie zasługuje na lepszą ocenę, ponieważ pierwszy jest zdecydowanie bardziej kreatywny, niestety rzucają się w oczy niedociągnięcia, ale i tak pokój jest ładny :) natomiast drugi chociaż ładny, jest dość pospolity, dlatego ja oceniłabym go na 4/5
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z pierwszym pokojem. W drugim jednak jest za pusto, zbyt zwyczajnie, żeby dostać 5/5.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy pokój na pewno wymagał więcej pracy, ponieważ jest wykonany pomysłowo, ale drugi nawiązuje do nowoczesności i również wygląda bardzo ładnie. Zgadzam się z ocenami.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  13. oba sa fajne, ale moim zdaniem pierwszy ma większy potencjał i chyba wybieram jedynkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugi pokój mi się bardziej podoba dałabym 5/5, natomiast w pierwszym pokoju jak dla mnie za duzo sie dzieje, daje 3,5/5

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba pokoje sa piekne wedlug mnie w swojej prostocie, maja swoj styl i "to cos".

    OdpowiedzUsuń