2015/07/18

Oceny Apartamentów

dziuniaxdxp


Wnętrze wygląda bardzo ładnie, ciekawie. Postawiłaś na świetny, domowy klimat i jasną kolorystykę. Podoba mi się ułożenie wszystkich rzeczy na ścianie oraz zasłonki. Zmieniłabym okno - dodałabym jakieś trochę bardziej nastrojowe, takie które lepiej pasowałoby do tego wnętrza. Zastanawiam się, dlaczego postawiłaś tak tę półkę (jest dobra, pasuje, ale mogłaś umieścić ją w innym miejscu). Myślę, że między tymi zasłonkami lepiej by wyglądało łóżko.
Moja ocena: 3,75/5

Agness7


Pomieszczenie wygląda przyzwoicie, mimo tego że nie składa się z wielu elementów. Szczerze mówiąc nie zmieniłabym wielu rzeczy. Dobrałaś jasne kolory, dlatego można by zastąpić stolik jakimś jaśniejszym, to samo jeśli chodzi o lampion.
Moja ocena: 4/5

Co sądzicie o tych pokojach?

10 komentarzy:

  1. Żaden mi się aż tak bardzo nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy pokój 3/5. Nie podoba mi się dywan na podłodze, okno i parę innych szczegółów.
    Drugi wygląda na niedokończony ale pomysł ciekawy 2/5

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie obie 3/5. W obu jest fajny klimat ale i niepotrzebne elementy, które zaburzają wszystko.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiejsze wnętrza za bardzo mnie nie powaliły, ale jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy nie jest taki zły, na 3 bym go oceniła. Drugi w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio podobają mi się pokoje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. drugi pokój bez lampionu i stołu to idealna baza pod coś naprawdę cudownego. pierwszy to taka graciarnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden mi się nie podoba, niby widać harmonię i połączenie jednak obie panie wyszły po za tą tzw.granicą i wygląda to kiepsko, 2 apartament to już w ogóle nie mój styl.

    tysulka

    OdpowiedzUsuń
  9. oba mi sie nie podobają.

    kurczaczek15

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podobają mi się :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń