2015/07/21

Wyprzedaże

Asortyment sklepów Evil Panda, Original Future i Mr. objęty został częściową wyprzedażą. Trwa ona do 24. lipca. Póki co liczyć możemy na zniżkę 50%, ale możliwe, że - wzorem poprzednich takich akcji - ostatniego dnia będzie ona większa. Wszystkie przecenione artykuły możecie znaleźć w katalogu, w zakładce wyprzedaż. Ja z pewnością przejrzę oferowane taniej artykuły, ale na kupno zdecyduję się raczej dopiero ostatniego dnia.
Wybieracie się na zakupy, czy raczej nie lubicie tych sklepów?


18 komentarzy:

  1. Na pewno coś kupię
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dziś dodam pare rzeczy do listy i kupię ostatniego dnia :)

    tysulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Admini postarali się z reklamą, bo bardzo mi się podoba. Myślę, że coś zakupię, ale ostatniego dnia :-)
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie, reklama cudowna :D Kupiłam 11 rzeczy, ale jeżeli będzie większa zniżka to dokupię kilka artykułów z MR :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak tak tak, ostatnio oglądałem sklep Orginal Future, tyle rzeczy mi się podoba, a prawie nic nie mam, czekałem właśnie na zniżkę w tym sklepie, ale na razie poczekam do ostatniego dnia, czy będzie niższa zniżka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam jeszcze trochę rzeczy za sm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super reklama :D z pewnoscia cos kupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z moimi przedmówczyniami - reklama wygląda doprawdy zjawiskowo. Podobnie jak Natalia, ja również doznałam wrażenia, jakbym przypadkowo wtargnęła na zupełnie inną stronę. Co zaś się tyczy wyprzedaży - raczej nie skorzystam, gdyż odzież z powyższych sklepów nie bardzo trafia w moje gusta.

    nati221

    OdpowiedzUsuń
  9. Reklama Rewelacja :D Na pewno skorzystam :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno skorzystam z wyprzedaży, szczególnie ze sklepu Orginal Furniture :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kupiłam parę artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta reklama, kupiłam kilka rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O, pora na duże zakupy, zwłaszcza, że to ostatnia szansa. Na razie przeglądnę artykuły, a potem dopiero kupię to, co mnie zainteresuje. Reklama bardzo przekonująca. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskoczyła mnie reklama, naprawdę zachęca do kliknięcia ;) Jest bardzo kreatywna i taka ''inna'' niż wszystkie poprzednie. Z chęcią wybiorę się na zakupy, najpierw do Original Future, bo lód z tej marki prezentuje się najfajniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kol na pewno kupi coś w Original Future bo ona bardzo lubi ten sklep ;)
    Na razie kupiłam sobie dużo rzeczy z wszystkich sklepów :D
    MartaBellaMSP

    OdpowiedzUsuń
  16. Reklama według mnie jest świetna, zachęcająca do zakupów :)
    Może kupię kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już zrobiłam zakupy. Dla mnie najlepiej wygląda lód od Evil Panda bo kocham lody Solo ♥
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń