2015/07/21

HOT or NOT

Nalsh

nataliaszelc01:
Stylizacja od samego początku przykuła mój wzrok i bardzo mi się podoba. Ta sukienka sama w sobie jest raczej nudna i jakoś mi się nie podoba, ale w takim zestawieniu wygląda fantastycznie. Trafny pomysł na koszulę i krawat, buty wyglądają również świetnie, chociaż są troszkę krzywo nałożone. Całość uzupełniają dodatki na ręce, kapelusz i rajstopy. Wszystko wygląda bombowo! W pełni zasłużone HOT.

dora_dorka:
 A mi się średnio podoba... Sukienka jest fajna, jej połączenie z rajstopami, kapeluszem oraz koszulą z krawatem wygląda też w miarę ciekawie. Jednak, brakuje mi torebki, a o butach nie chcę wpominać, bo wyglądają nieciekawie, chociaż kolorystycznie pasują. HOT/NOT.







justi12

nataliaszelc01:
 Nie jest źle, jest przeciętnie. Ta koszula lekko mi się już przejadła, ale całkiem fajnie wygląda z tym topem i spodenkami. Jedyne czego u brakuje to jakieś dodatki. Sam kapelusz i buty nie załatwią sprawy, a wręcz ją troszkę pogarszają. Zamieniłabym buty i pozbyła się kapelusza. Brakuje mi tutaj torebki, okularów. W tej chwili mogę dać HOT/NOT

dora_dorka:
 Lekko i na lato, lecz zgodzę się z Natalią, stylizacja jest bardzo pospolita. Wręcz identyczne sety widziałam setkę razy i jedynie co mi się podoba to te piękne buty, które tutaj całkowicie nie pasują. NOT.







Olaska1994

nataliaszelc01:
Jedyne słowo, które mi się narzuca widząc tą stylizację to kicz. Skrzydła nie pasują do żadnej stylizacji - z wyjątkiem przebieranek na halloween, wtedy spisują się całkiem spoko. Spodnie z flagą, krótki top, trampki i tatuaż jakoś ze sobą nie współgrają. Ciężko opisać mi ten outfit, nie podoba mi się. NOT.

dora_dorka:
Chyba inspirowałaś się stylem emo, bo zupełnie nie rozumiem koncepcji tej stylizacji... Okropne skrzydła, a'la metalowy top i spodenki z printem flagi USA - jedno z najgorszych połączeń, które mogło być. Niestety, NOT.





Panfu_ella_

nataliaszelc01:
Znowu mam mieszane uczucia. Podkolanówki i buty wyglądają całkiem fajnie. Tak samo podoba mi się czapka, naszyjnik i tatuaże, ale całkowicie nie podoba mi się dobór najważniejszych części outfitu, czyli bluzki i spódnicy. Trochę głupi pomysł żeby kurtkę włożyć do spódnicy i jeszcze dać na to pasek. Niestety ta stylizacja również nie przypadła mi do gustu. NOT.

dora_dorka:
Jeżeli się nie mylę to tutaj nie jest emo, lecz okropna mieszanka stylu militarnego i rocku. Stylizacja wydaje się na taką ciężką i nieprzemyślaną, że aż strasznie na takie coś patrzeć. Powtarzając słowa mojej przedmówczyni, głupi pomysł zapchać kurtkę do spódnicy i dodać "wisienkę na torcie" - pasek. Także NOT.



Zgadzacie się z ocenami?
W środę ocenimy: wiktoria_x, LuluTelulu, karolina221096, callmyName34, a w poniedziałek: NudeCanary, Ania_Miszcz, Juleczkakulka3, misiaStarFriend.

13 komentarzy:

  1. Pierwsza Hot/Not, reszta Not.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podoba mi się żadna :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna mi się nie podoba. Wszystkie jakieś takie szare, czarne i ponure a przecież jest lato! Nie lubię takich mdłych stylizacji ;C
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam przeciwnie, bo nie lubię kolorowych stylizacji, uwielbiam czerń, biel, szary, granatowy. Ja nawet latem ubieram się na czarno. Ale o gustach się nie dyskutuje ;)

      Nalsh

      Usuń
    2. Ja też sama w realnym ubieram się na czarno i kocham ciemne barwy bo nic innego mi nie pasuje ;D Latem też wybieram ciemne kolory, bo po prostu większość moich ciuchów jest w odcieniach szarości i czerni (po wyjściu z zakupów zawsze orientuję się, że znowu tylko ciemne rzeczy ;D) Na Stardoll tez lubię czarne stylizacje ale te dzisiejsze wyjątkowo kojarzą mi się jakoś tak mdło.
      ps. ludzie, którzy całe życie chodzą na czarno łączmy się ;)

      Usuń
  4. Zgadzam się z ocenami.Najlepsza jest pierwsza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem dzisiejsze stylizacje zasługują niestety na NOT.

    -Teyla-

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami w 100 % :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie pierwsza jest dla mnie dosyc ciekawa, z małymi zmianami zdecydowanie hot, ale reszta - jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. NOT
    2. NOT/NOT
    3. NOT
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń