2015/07/28

LOOKBOOK - Rio


Ostatnio do Starplazy doszła nowa kolekcja Rio. Tym razem admini postawili nie na ilość (dostawa obejmuje tylko jedno piętro), a na jakość. Faktycznie, wszystkie artykuły są wykonane fenomenalnie, niektóre wyglądają nawet bardzo realistycznie. Najnowsza kolekcja została nazwana Ultra Glam, więc nie zabrakło błyskotek, a także kobiecych rzeczy. Efekt naszej pracy, a także zakupy zobaczycie po przewinięciu posta. Zapraszamy!


Artykuły użyte w stylizacjach:


Stylizacje:

od Kaja1706
.
1. Blazer- RioNaszyjnik- RioKapelusz- Bonjour Bizou, Top- Bonjour Bizou, Spodnie- Disney MYM, Kopertówka- Couture, Buty- The Jet Set


od BoberNaukowiec
2. Naszyjnik- Rio, Sukienka- Nelly, Torebka- Voile, Szpilki- Bonjour Bizou
3. Spodenki (Kombinezon)- Rio, Kolczyki- Jean Paul Gaultier Top- It Girls, Torebka- Callie's Picks, Sandałki- Balmain 


od DancerMarika
4Top- Rio, Sandałki- LE, Kamizelka- Callie's Picks, Torebka- Royalty, Spodenki- Velvet Orchid
5. Pasek- RioBluzka- WOTW, Spódniczka- Dior, Torebka- The Jet Set, Naszyjnik- Nelly, Buty- YH 


od Soxo_
6. Top- Rio, Opaska- Nelly, Torebka- Callie's Picks, Pasek- Mark Fast, Spódnica- Couture, Buty- YH


od Sweet0Monisia
7. Kombinezon- Rio, Top- It Girls, Buty- Nelly, Torebka- Callie's Picks, Wianek- Subcouture, Tatuaż- INK'D


od Natashiax
.
8. Top- Rio, Okulary- LE, Spodnie- ELLE, Bransoletki- No Name, Buty- Bonjour Bizou, Torebka- Rio


 od dora_dorka
9. Spódnica- Rio, Bluzka- Decades, Narzutka- Melbourne Minimalism, Sandałki- PPQ, Torebka- Callie's Picks, Naszyjnik- Evil Panda
10. Spodnie- Rio, Top- Balmain, Szpilki- Pals, Torebka- Nelly, Okulary- Callie's Picks, Pierścionek- MAWI
11. Naszyjnik- Rio, Płaszcz- SaP, Podszewka- Wild Candy, Spodnie- Nelly, Koszula- Denim & Supply, Szpilki- Pals, Torba- Basics

Perełki jakie kryje Rio i ogólną ocenę sklepu znajdziecie TU oraz TU.

Jak oceniacie kolekcję? Które rzeczy uważacie za must have? Podzielcie się opiniami :)

18 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się stylizacja Kaja1706 ale wszystkie są ładne :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje, najbardziej podobają mi się te od DancerMarika.

    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są świetne, lecz najbardziej mi się podobają od BoberNaukowiec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje ;) Jednak zmieniłabym torebkę u monisi XD

    patix25

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje bardzo mi sie podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, ciekawe i kreatywne stylizacje, ale mi już od dłuższego czasu niezmiennie najbardziej podobają się te od BoberNaukowiec ;) Trafia idealnie w mój gust. Świetny post.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są super, ale najbardziej mi się podoba stylizacja Dancer Marika po lewej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bober Naukowiec, soxo, natashiax i dorka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Mam bardzo ważne pytanie, czy wiecie kto sprzedaję fryzurę inspirowaną Yolandi Visser? Wcześniej sprzedawała je Janunka i AvrilkaTH13 ale teraz nie. Jeśli wiecie proszę piszcie, a może wy macie ją na sprzedanie? Bardzo mi na niej zależy ;_;.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie II stylizacja od DancerMarika jest fantastyczna :) Pozostałe też mi się podobają zwłaszcza stylizacja Kaja1706, Soxo_ i wszystkie od BoberNaukowiec :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze DancerMariki i Soxo_.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka w pawie pióra i blazer moim zdaniem są fajne. A jeśli chodzi o stylizację to najlepsza od Kaja1706 i BoberNaukowiec.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja II DancerMariki jest swietna...powala na kolana (dosłownie), bardzo mi się podoba również stylzacja od BoberNaukowiec;)

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobre stylizacje, to chyba jeden z Waszych lepszych lookbooków. Najbardziej podoba mi się od Kaja, druga od DancerMarika i ta od Soxxo.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej podoba mi sie 1 i 2 stylizacja DancerMariki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja polaczylam ta spódnicę z motywem piór pawia z paskiem i złotym topem

    OdpowiedzUsuń