2015/07/24

Makijażowe potyczki

Hej! Jak Wam mijają wakacje? Dzisiaj ocenię: kasiunia123987, dystyp, lovestarsteew, Frytasna1997.
 
 
kasiunia123987
Całokształt mi się podoba, aczkolwiek poszczególne elementy już nie. Oczy są ładnie pomalowane, włosy też Ci pasują. Nie przypadły mi do gustu usta, ponieważ nie przepadam za tymi z StarDesign. Dobrze podkreśliłaś kości policzkowe. dostajesz Hot/Not, bo nie jestem do końca przekonana.
 
 
dystyp
Pierwsze co mi się nie podoba to kształt oczu. Po prostu są brzydkie, nie wyglądają korzystnie w tym makijażu. Jest on nijaki, policzki nie pomalowane, kolor ust nie pasuje do całości. Zmieniłabym części twarzy, odcień i kształt brwi. Niestety dzisiaj Not.
 
 
lovestarsteew
Twoja doll wygląda jak po nieudanej operacji plastycznej. Usta są po prostu straszne, tak jak wycieniowanie nosa. Fryzura jest założona za nisko, przez to doll nie ma czoła. Jedyne co mi się podoba to makijaż oka. Na dziś Not.
 
 
Frytasna1997
Myślałam, że dzisiaj nie będzie żadnej ładnej doll. Na szczęście się myliłam. Bardzo podoba mi się makijaż oka. Jest piękny, świetny dobór kolorów. Do tego reszta twarzy jest naturalna, przez co nie odwraca uwagi od oczu. Zmieniłabym kolor brwi, na pasujący do odcieniu fryzury i było by idealnie. Oczywiście Hot.

Zgadzacie się z ocenami?

17 komentarzy:

  1. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami. Ostatni makijaż jest cudowny, twarz doll jest piękna i naturalna, takie cenie najbardziej :) Trzecia doll przypomina mi trochę jedną z Kardashianek czy jak one tam i według mnie jest hot/not. Pierwszy też jest całkiem ciekawy, twarz doll wygląda całkiem naturalnie i dosyć realistycznie aczkolwiek myślę, że włosy niszczą ten efekt, zainwestowałabym w coś droższego ale lepszego, mam też wrażenie, że są za bardzo powiększone. Drugi make-up jest po prostu straszny, również nie lubię tych ocząt, są duże i sztucznie wyglądają. Kolor oczu niczym jak u wiedźmina, włosy czarne, brwi jakieś takie fioletowawe, usta też. A piegi rude! Gdzie tu logika. Już nie mówiąc tym, że czarnowłosi rzadko posiadają jakiekolwiek piegi. Makijaż mdły, nie wiadomo gdzie się zaczyna, gdzie się kończy. Musisz jeszcze sporo popracować nad tym make-upem.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Frytasna najlepsza opieram to a reszcie dałabym zwykłe NOT - :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgadzam się z ocenami doll przypominająca Kylie jest najładniejsza , jedyne co bym zmieniła to usta , te są ładne ale krzywo założone , pomyłki się zdarzają .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni jest świetny, reszta zdecydowanie not.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia zdecydowanie Hot, reszta średnio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia najlepsza, chociaż nie podobają mi się brwi. Pierwsza w sumie też nie jest jakaś najgorsza, wystarczy trochę powiększyć usta.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. HOT, podoba mi się, bardzo kojarzysz mi się z gwiazdą k-popu :)
    2. NOT
    3. NOT
    4. HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wszystkie Not, ale Frystyna1997 jest naturalna, makijaż nie samowity pasuje do reszty mi się za bardzo makijaże nie udają ale ją podziwiam makijaż oczu jest taki równy, także się zgodzę z tobą iż tylko brwi mógłby mieć inny kolor
    FliryViolleta

    OdpowiedzUsuń
  10. http://spaarklinglights.blogspot.com/
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.NOT
    2.NOT
    3.NOT - "wygląda jak po nieudanej operacji plastycznej" Hahahaha xD
    4.HOT - Piękna, kojarzy mi się ze słowianką ♥


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się ze wszystkimi opiniami,ostatni makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. HOT
    NOT
    HOT/NOT
    HOT
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się, pierwsza doll jest w połowie ładna i w połowie brzydka. Druga doll ma brzydkie oczy, te oczy najzwyczajniej - są brzydkie i popsuły makijaż. Trzecia doll - aż strach popatrzeć. Ostatnia doll - śliczna i naturalna, oczy nie mają zbyt mocnego makijażu, usta nie są pomalowane, a makijaż świetnie składa się z fryzurą.

    OdpowiedzUsuń