2015/07/26

Wnętrza #30 - Sypialnia, sypialnia...

Dzisiaj mam Wam do pokazania moją niedokończoną sypialnię, nad którą pracuję. Temat łóżek przewijał się przez ten cykl wiele razy, ale - wierzcie lub nie - żadna sypialnia nigdy nie zagościła na długo w moim apartamencie. Tak też chyba będzie i tym razem, ponieważ... nie mogę się zdecydować na wariant kolorystyczny. Pomyślałam, że może to być ciekawy przykład tego, jak zwykły dobór tkanin (i kilku dodatków) potrafi zmienić wygląd wnętrza.


Powyżej pierwsza wersja mojej nowej sypialni. Modne, kobiece zestawienie kolorów; błyszczący złoty dywan to bardzo zdecydowany element, więc resztę starałam się dobrać neutralną. W lewej części zamierzałam umieścić oddaloną, równie kobiecą, łazienkę - stąd użycie właśnie tej tapety z opadającymi liśćmi wiśni.


Wtem przypadkiem natknęłam się na konkurs z wykorzystaniem fotela, więc - bardziej z ciekawości, uważam go bowiem za trudny do wykorzystania element, postanowiłam go umieścić w apartamencie, tak na próbę. Spodobała mi się ta poducha, ładnie pasuje do dywanu... Sam fotel chyba nie zdał egzaminu, jak sądzicie?


To ostatni pomysł, ułożony "na szybko", jak pisałam posta, ponieważ przypomniałam sobie o istnieniu tej narzutki. Stanowi chyba dobrą inspirację do dalszych działań - ale w zupełnie innym wnętrzu, niż to które ja zrealizowałam.

I jak tu wybrać wystrój sypialni... Chyba moja lalka dalej nie będzie miała gdzie spać.

19 komentarzy:

  1. Według mnie, pierwsza wersja jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza aranżacja sypialni najbardziej mi się spodobała. Pewnie przez to, że jest dziewczęca, a w dodatku utrzymana w pastelowych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że 1 wersja najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również pierwsza wydaje się najładniejsza, po prostu wszystko jest idealnie dopasowane :) Może troszkę czegoś mi brakuje ale i tak jest świetnie. Co do pozostałych aranżacji są dobre ale w II ten fotel mnie niestety nie przekonuje- po prostu jakoś się nie zgrywa za dobrze z pozostałymi elementami, w ostatniej natomiast troszkę mi ten talerzyk i narzutka nie do końca odpowiadają, ale mimo to, jak pisałam wcześniej, aranżacje są dobre ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko pięknie się komponuje ! :D Szkoda że nie mam tylu sd xD

    patix25

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja lalka też nie ma gdzie spać :-)
    Bardzo ładne są wszystkie, ale najbardziej podoba mi się jedyneczka. Wszystko pasuje idealnie. W drugiej aranżacji właśnie nie pasuje ten fotel. Trzecia tak sobie mi się podoba, brakuje jakiegoś akcentu kolorystycznego.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi podoba się każdy zestaw! Jednak tak jak wszystkim powyżej mi najbardziej podoba się pierwsza wersja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza najlepsza, wszystko tam pasuje, i jest po prostu ślicznie. Druga...hmmm... tam wszystko zepsuł fotel. W trzeciej cały efekt psuja czarno-białe poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba pierwsza wersja jest najlepsza. Dokładnie, kobieca i delikatna :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza wspaniała. Bardzo delikatna, subtelna. To połączenie kolorów wygląda cudownie.
    Druga... czy ja wiem. Fotel pasuje ale te odcienie niebieskiego mnie drażnią. Dywan inny, poduszka inna i jeszcze te książki.
    Trzecia wygląda świetnie. Jedyne co mi przeszkadza to ta taca z kawą, na początku myślałam że stoi na oparciu krzesła, na łóżku chyba tak niewygodnie ją trzymać xD
    Moja doll ma sypialnię. Taką skromną, z wieelkim oknem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 1 podbiła moje serduszko jest cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sypialnia wygląda pięknie. Naturalnie. Nie tylko kolory są dobrane idealnie ale także meble świetnie ze sobą współgrają. Świetnie wykonany jest również dzielnik pokoju, który dodaje uroku, zabiera trochę przestrzeni i pozwala na naturalne dodanie drugiego pomieszczenia, np. łazienki. Bardzo podoba mi się również narzutka/kocyk na łóżku i książki, które trzymają, aby nie spadł/a na podłogę. Dla mnie 5/5 ;)
    Druga propozycja również jest bardzo ciekawa, ale jest parę niepasujących elementów. Fotel jest bardzo masywny więc dywan niestety do wymiany na coś bardziej... Bardziej. Lampa nie pasuje tu kolorystycznie a podstawa lampy nie współgra do ładnie i dokładnie wykonanych nóg fotela. Również wymieniałabym tapetę w oddalonym pokoju po lewej na coś bardziej delikatnego albo coś w odcieniach niebieskiego. 4/5
    Trzeci pokój również bardzo mi się podoba, szczególnie użycie tej narzutki i krzesełka, na które spada. Wygląda to bardzo naturalnie i realistycznie. Znowu mam zastrzeżenia do lampy, wstawiłabym na jej miejsce coś w nowoczesnym stylu. 4,5/5
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie aranżacje są świetne, lecz pierwsza podbiła moje serce. Bardzo mi się podoba złoty dywan oraz poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze wnętrze zdecydowanie najlepsze. Mnie się właśnie najbardziej podobają takie delikatne, pastelowe kolory. Dla moich oczu - cudo. Chociaż obok tej lampy dodałabym jeszcze jakąś małą pufę. Jednakże bez niej też jest dobrze :) Dałabym oczywiście 5|5 ;) Do do drugiego wnętrza powiem prosto z mostu - kompletnie mi się już nie podoba. To prawda, zmiana kilku artykułów i już totalnie inne wnętrze. Ten fotel jest po prostu okropny. Na łóżku są tylko książki i wszystko jest "nakiciane" po lewej stronie. No i ta piękna lampa już nie pasuje do tego. Jakby się dodało jeszcze jakieś poduszki na łóżko, a fotel zamieniło na coś mniejszego, ładniejszego, bardziej nowoczesnego to byłoby zdecydowanie lepiej. Ale jak na razie to wnętrze mi się w ogóle nie podoba. Moja ocena - 3|5. Co do trzeciego wnętrza jest lepsze od poprzedniego, ale gorsze od pierwszego. Trochę za dużo tego szarego. Dodałabym coś bardziej kolorowego, bo jak na razie to tylko lampa wyróżnia się spośród tych rzeczy. Dałabym 4|5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza aranżacja jest super :)
    Reszta też fajna.
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza wersja jest zdecydowanie najlepsza, ponieważ jest delikatna i jasna - podobają mi się takie kolory.

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza sypialnia według mnie najlepsza, bardzo podobają mi się takie delikatne wnętrza. Mój pokój (w rzeczywistym życiu) wygląda prawie tak samo. Bardzo lubie jak wnętrze jest urządzone w 2/3 kolorach....jakby było ich kilka to wnętrze stało by sie bardzoo 'ciężkie'. Pierwsza stylizacja oczywiscie 5/5
    Druga sypialnia jest dla mnie za cieżka. Nie lubie połączenia niebieskich kolorów z delikatną bielą moim zdaniem nie! Daje 2/5
    Trzecia sypialnia jest okej. Podoba mi się zestawienie bieli z szaroscią i odrobiną czerni. Wszystko to razem współgra. Daje 4/5

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń