2015/07/22

HOT or NOT

wiktoria_x

Soxo_:
 No cóż... Stylizacja niezbyt udana moim zdaniem, w szczególności przez połączenie tego swetra z elegancką spódnicą. Nie wiem czy stylizacja miała być elegancka, czy raczej "na luzie". Sweter i fryzura wskazują na luz, natomiast reszta na elegancję. Dlatego całość nie prezentuje się zbyt dobrze. NOT.

nataliaszelc01:
Wydaje mi się, że każdy element jest z innej bajki. Połączenie sweterka i bluzki z kołnierzykiem bardzo mi się podoba. Natomiast ani kolorystycznie, ani wizualnie nie pasuje mi tu spódniczka. Buty i kopertówka raczej też do wymiany. Całość oceniam raczej na NOT.

dora_dorka:
Jak już powiedziały moje przedmówczynie, stylizacja wypadła nie najlepiej. Osobiście lubię połączenie luzu i elegancji, jednak to wygląda nieciekawie. Sweter i spódnica tworzą marny wygląd, wręcz babciny, a przecież to jest Stardoll, więc można zaszaleć. Niestety NOT.




 LuluTelulu

Soxo_:
Zakochałam się w tej stylizacji! Jest naprawdę piękna. W szczególności podoba mi się tutaj połączenie kolorów oraz sposób w jaki wykorzystałaś zieleń. Nie wiem czemu, ale mam wrażenie, że kolor ten jest rzadko spotykany, jeśli chodzi o stylizacje. HOT!

nataliaszelc01:
Stylizacja od początku bardzo mi się spodobała. Jest przemyślana, a kolory są dobrze dobrane. Całość jest fajna. Mogłabym się przyczepić jedynie do spódniczki, bo według mnie lekko się gryzie z resztą. Mimo to dodatki są dopasowane zdecydowanie na plus i cały outfit wygląda dobrze :) HOT.

dora_dorka:
Uwielbiam zieleń we wszystkich wydaniach, a Twoja stylizacja nie jest wyjątkiem, bo także wygląda superowo. Ta świeżość totalnie mnie zachwyciła i z chęcią daję HOT.








karolina221096

Soxo_:
Stylizacja na pierwszy rzut oka mnie zachwyciła, ale po dłuższej chwili straciłam zapał. Nie zmienia to jednak faktu, iż uważam, że całość wygląda korzystnie. Nie podoba mi się ułożenie torby - schowałabym ją pod spód. HOT.

nataliaszelc01:
Meega mi się wszystko podoba! Kolorystyka jest świetna, bardzo w moim stylu. Wszystko jest bardzo dobrze dobrane. Troszkę nie pasuje mi tu worek z Basic, ale mogę przymknąć na to oko, ponieaż reszta jest naprawdę rewelacyjna! W pełni zasłużone HOT.

dora_dorka:
Ten outfit spodobał mi się już jakiś czas temu, kiedy zobaczyłam go w apartamencie. Najbardziej moją uwagę przykuła bluzka w piórka (a może to naszyjnik?), która świetnie wygląda z przepasaną narzutą i ramoneską. Podsumowując, mamy świetne dobranie artykułów i kolorystyki, a także ciekawą twarz, która dodała charakteru - nic innego jak tylko dać HOT.




callmyName34

Soxo_:
Cóż... Tutaj chyba miało być lekko i letnio. Owszem, jest, ale całość nie sprawia na mnie pozytywnego wrażenia. Wydaje mi się, że nie namęczyłaś się zbytnio przy tworzeniu tej stylizacji. Tym razem NOT.

nataliaszelc01:
Stylizacja jest poprawna, niby wszystko do siebie pasuje. Jest lekko i letnio, aczkolwiek dla mnie to troszkę za mało na pozytywną ocenkę. Tak jak napisała moja przedmówczyni - dużo to się nie napracowałaś tworząc ten outfit. W związku z tym zostawiam NOT.

dora_dorka:
Podzielam te same zdanie co i dziewczyny. Look jest lekki i letni, lecz wygląda nudnie. Już to mówiłam przy pierwszej stylce i powiem też przy tej. Przecież mamy ogromny wybór ubrań i dodatków, wzorów, printów i różnych krojów - pole do posisu także ogromne, lecz w swojej stylizacji wykorzystałaś jedynie kilka artykułów. Tym razem NOT



Zgadzacie się z ocenami?
W  poniedziałek ocenimy: NudeCanary, Ania_Miszcz, Juleczkakulka3, misiaStarFriend, a w środę: Dystyp, LolkaTiara, _martaStardoll_, Lili_piratka.

18 komentarzy:

  1. 1. Not
    2. Hot/Not
    3.Hot
    4.Hot/Not
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  2. 1- Not, nie za bardzo mi się spodobała
    2- Hot, bardzo mi się podoba chociaż nie przepadam za tą marynarką, myślę że stylizacja byłaby również fajna bez niej
    3- Hot, nie muszę nic pisać
    4- Not

    OdpowiedzUsuń

  3. Stylizacja nie musi być wynikiem ciężkiej pracy aby była dobra... Nie musi też mieć pierdyliarda elementów... I masy wzorów i krojów. Okropnie czyta się oceny, w których zaprzeczacie same sobie. Może warto zaznaczyć gdzieś co bierze pod uwagę każda z was przy ocenach zamiast czytać wszędzie"moja przedmówczyni już napisała co myślę, więc nie mam nic do powiedzenia" nosz kur... Oceniacie wszystkich swoją miarą i według kryteriów znanych tylko wam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ktorym miejscu zaprzeczamy? :) poza tym, jak widac w komentarzach, przez innych, stylizacja o ktora chodzi (bo zakladam, ze o ostatnią), takze uznawana jest za niekorzystną. Ponadto specyfika tego typu przedsięwziec (ocenianie kogos przez innych) zazwyczaj opiera sie na subiektywnych opiniach, zarowno tu, jak i w realnych programach typu talentshow. Tam (w programach) panuje zasada "szukamy kogos wyjatkowego, kto nas oczaruje". I tyle. Nie ma innych regul. A kazdego jurora oczarowuje coś innego i kazdy ocenia osobę wg wlasnych odczuć. Tak samo jest tutaj.

      Usuń
  4. Dla mnie NOT pierwsza stylizacja, druga HOT trzecia HOT/NOT a czwarta HOT :)
    sharpey108
    ps. "Stylizacja nie musi być wynikiem ciężkiej pracy aby była dobra... Nie musi też mieć pierdyliarda elementów... I masy wzorów i krojów" - zgadzam się z tymi słowami. Czasami bardzo proste stylizacje wyglądają o wiele lepiej niż te, w których jest wszystkiego od bólu. Mi np. bardziej podoba sie czwarta stylizacja niż trzecia, chociaż w trzeciej jest mnóstwo elementów a w czwartej mniej. Ale każdy ma swój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Not
    Hot
    Hot
    hot/Not
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzecia zdecydowanie najlepsza, chociaż trochę ta torba mi nie pasuje. Co do ocen - zgadzam się z redaktorkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami. Druga i trzecia stylizacja jest hot :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Not
    2.Hot/not (drażni mnie kolorystyka)
    3. HOT zdecydowanie, świetna stylka.
    4. Not.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, stylizacje pierwsza oraz czwarta nie należą do zanadto udanych. Jedna wygląda, co tu dużo mówić, "babcino" (nie żebym uważała, iż obrałaś zły kierunek, poszczególne elementy jednak nie bardzo ze sobą współgrają), callmyName34 natomiast jak nastoletnia dziewuszka. Nie ukrywam, że zachwyciły mnie lalki 2 i 3. Nigdy nie ośmieliłabym się stworzyć stylizacji w takich kolorach jak to uczyniła LuluTelulu, aczkolwiek w jej wydaniu owa zieleń wydała mi się wręcz fascynująca, brawo! Tymczasem Karolina zastosowała niezwykle modny w tym sezonie "ubiór na cebulkę" - bardzo, bardzo w moim guście, wszystko idealnie ze sobą współgra.

    nati221

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza mogła być całkiem ładna, gdyby nie ten sweterek. Popsuł on wszystko. Druga i trzecia wyglądają fenomenalnie, nic dodać nic ująć. A w ostatniej wieje nudą. Jest prosto i elegancko, dałabym jej Hot/Not. Zresztą się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Not, Hot, Hot/Not (bez sensu kurtka i jeszcze na biodrach inna zawiązana) Not

    OdpowiedzUsuń
  12. Not, uzasadnienie: Stylizacja jest nudna, przeciętna. Wyglądasz w niej jak nauczycielka :)
    Hot, uzasadnienie: Świetnie dobrałaś dodatki oraz główne elementy stroju. Podobają mi się połączenia kolorów.
    Hot, uzasadnienie: Co tu dużo mówić: CUDO! Świetny dobór faktur tkanin oraz kolorów.
    Hot/Not, uzasadnienie: Fajna letnia stylizacja. Zmieniłabym buty na lżejsze i okulary założyłabym na nos lub wzięłabym "do ręki"

    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się jedynie stylizacja Karoliny, reszta NOT :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń