2015/07/31

Metamorfozy



Hej! Nazywam się Natashiax i jestem nową redaktorką od metamorfoz.

Dziś mam dla was metamorfozę fifi12fifi.

PRZED:


W tej stylizacji wszystko psują spodnie. Koszula, wraz z torbą i butami wygląda na prawdę ładnie.
Jeśli zmienisz spodnie i dodasz kilka dodatków stylizacja będzie na prawdę ładna :).  4/10


Bardzo spodobał mi się lekki, i dziewczęcy makijaż. Dobrze podkreśliłaś kości policzkowe, lecz
jedna strona jest ciemniejsza od drugiej i to za ładnie z bliska nie wygląda. Wpadł mi również w gust Twój przepiękny makijaż oka. 9/10



PO:



Bardzo ciężko było mi stworzyć stylizację. Użytkowniczka ma piękne ubrania, lecz ciężko jest je złączyć w stylizację. Co do tej nie jestem pewna czy jest udana, ale spodobało mi się połączenie torebki z topem, a ciemniejsze "boyfriendy" pasowały tu najlepiej. Nie znalazłam żadnych granatowych butów, więc dodałam czarne.


Mój makijaż już nie jest lekki jak przedtem, lecz starałam się połączyć go kolorystycznie ze stylizacją. Bardzo mi się podoba makijaż oka, który uważam za udany.


A wy co sądzicie o mojej metamorfozie? Podoba wam się ?

Do zobaczenia już w następny piątek :)





17 komentarzy:

  1. Wedlug mnie "przed" wyglada dobrze (gdzies tak 7/10), ale zalozylabym te spodnie wyzej lub zmienila na inne, tez przed kostke.
    Po metamorfozie rzeczywiscie lepiej, ladnie skomponowane torebka, bluzka i spodnie z tym plaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja żadna mi się nie podoba, makijaż lepszy przed, mogłabyś dawać większe zdjęcie i mniejsze odstępy między nimi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej postaram się ulepszyć moje posty. Co do stylizacji sama nie jestem pewna swojej, gdyż jakoś mi nie wychodziły stylizacje na tej użytkowniczce. Makijaż miałam zaplanowany inny, lecz chciałam zrobić kolorystycznie do stylizacji. Również bardzo podoba mi się makijaż przed, jest w mim stylu taki lekki, i dziewczęcy co już pisałam w poście :)

      Usuń
  3. Jeśli im_a _colecter nie zrobi Twojej metamorfozy, to ja z chęcią ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardziej podoba mi sie PO a ,makijaż PRZED, troszkę zbyt żywe kolory :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż lepszy po, stylizacja ani przed ani po mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż lepszy "przed". Cóż nie jestem wielką fanką ani spodni "przed", ani "po" ale stylizacja "po" jest zdecydowanie ciekawsza (:

    -Teyla-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie doll jest bardzo ładna i makijaż przed również. Jeśli chodzi o stylizację jest dobra, ale bardzo przeciętna. Stylizacja po jest chyba lepsza, bardziej kreatywna. Makijaż po jest bardzo ciekawy, podoba mi się, ale według mnie wyglądałby lepiej, gdyby policzki były pomalowane jaśniej.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest lepsza po. Niestety makijaż przed, jaki i po nie przypadł mi do gustu. Btw post lepiej by wyglądał z większymi zdjęciami :)
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż był zdecydowanie lepszy przed, ale stylizacja po.

    OdpowiedzUsuń
  11. W stylizacji przed dodalabym jakiś top pod bluzkę, bo wystaje stanik. Spodnie też można by zmienić, ale moim zdaniem nie jest to takie istotne. W makijażu nie podobają mi się policzki, że jeden jest bardziej pomalowany, a drugi mniej. W stylizacji po, tylko spodnie według mnie są za jasne. Makijaż jest bardzo udany i pasuje do stylizacji. Podsumowując bardziej podoba mi się po.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja Przed: bardzo zwyczajna i przeciętna. Taka szara i bez charakteru. Z pewnością nie należy do tych, o których rozmyśla się jeszcze przez 10 minut po zobaczeniu(też tak macie? ja tak czasami mam jak zobaczę coś WOW)
    Makijaż Przed: Dla mnie tak samo szary i smutny jak stylizacja, mimo pomarańczowego akcentu, który niestety jeszcze bardziej dodaje przygnębiającego charakteru. Tak to odbieram.
    Stylizacja Po: Podoba mi się. Jest dziewczęca i ciemna, taka jakie lubię najbardziej. Jedynie co mi przeszkadza to spodnie, bardziej pasowałyby tu jeszcze ciemniejsze, najlepiej czarne. Bardzo spodobało mi się połączenie bluzki z torebką. Pomarańczowy akcent jest tu jak najbardziej na miejscu. Dodaje nieco koloru i życia do stylizacji.
    Makijaż Po: Jestem wielbicielką mocnych makijaży oczu, twój taki jest.Podoba mi się, ale trochę przesadziłaś z ustami. Zostawiłabym w naturalnym kolorze i byłoby cacy. I wydaje mi się, że dałaś trochę za dużo różu na policzki.
    Ogólnie mówiąc bardziej podoba mi się PO :*
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  13. Metamorfoza zdecydowanie na plus.
    Rażą mnie jednak błędy w pisowni. W dwóch zdaniach obok siebie napisałaś "na prawdę śliczne/ślicznie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, nie dopatrzyłam się.. starałam się wszystko pozmieniać, aby nie było takiej sytuacji, ale nie wyszło mi.
      Od następnego posta będę zwracać na to większą uwagę.

      Usuń
  14. Wydaję mi się , że stylizacja przed jest ładna nie ukrywam chociaż mogło być więcej radosnych kolorów , żeby rozświetliły stylizacje . w stylizacji po przyznaje tez są ciemne kolory chociaż tutaj jest lepeiej wykonana . Zmieniłabym tylko buty na pełne . Makijaż przed jest świetny ! uwielbiam takie spokojne z dodtakiem czrni an oczach . Jestem twoją fanką :) Makijaż po nie lubie zbytni szaleć z kolorami w makijażu mogłobyć bardziej spokojniejszy żeby ten czerwony był jasny ogólnie fajnie makijaż jest zrobiony . Jeśli choodzi o makijaż lepszy jest PRZEd włosy PO .
    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń