2015/07/17

Makijażowe potyczki

Hej! Tak ja napisałam w poprzednim poście, dziś również ocenię 6 osób i są to: kogucik12345, SrebrnaMuza, MoveYourBody7, natusia_182,  FunOpler, Natalcia1112.
 
 
kogucik12345
Podoba mi się całokształt. Bardzo ładny makijaż oka, choć postawiłam bym na więcej kolorów. Szkoda, że kości policzkowych sama nie wycieniowałaś, tylko użyłaś gotowe cienie. Ale i tak masz ładną buźkę, do której świetnie pasuje ta fryzurka. Dostajesz HOT.

SrebrnaMuza
Bardzo ładny makijaż oka, który świetnie wygląda. Podoba mi się też odcień szminki i fryzura. Tak samo jak u poprzedniczki przyczepię się do podkreślenia kości policzkowych, choć z drugiej strony, gdy ktoś nie czuje się na siłach, niech się za to nie zabiera. Oczywiście HOT.


MoveYourBody7
Najbardziej nie podoba mi się fryzura, której wykonanie to tragedia. Makijaż oczu jest straszny pod względem techniki jak i doboru kolorów. Zdecydowanie zrezygnowała bym z eyeliner'a oraz z rysów nosa. Niestety dzisiaj NOT.


natusia_182
Twoja doll wygląda bardzo naturalnie, z niczym nie przesadziłaś. Bardzo podoba mi się makijaż oka , który jest klasyczny. Na ogół nie przepadam za doczepianymi rzęsami, ale u Ciebie wygląda to bardzo dobrze. Fryzura i kolor ust idealnie pasują. Oczywiście HOT.

 FunOpler
Masz specyficzny sposób malowania oczu doll, który niektórym może się nie podobać, ale ja do tych osób nie należę. Bardzo podoba mi się kolor szminki i włosów. Jedyne co powinieneś zmienić, to kolor brwi, bo ten się trochę ,,gryzie'' z fryzurą. Również dostajesz HOT.


Natalcia1112
Bardzo podoba mi się kolor i wykonanie makijażu oka. Jest taki świeży i idealnie pasuje do Twojej stylizacji. Ładną masz też fryzurkę i kolor ust. Zmieniłabym kolor brwi na jaśniejszy, ale to tylko mały mankament więc dostajesz HOT.

Zgadzacie się z ocenami?

KOLEJKA

Wyniki loterii z poprzedniego posta. Torebkę wygrywa wiktoria_x .
Zgłoś się w moje kg (Miss_Joanna11). Na odbiór nagrody masz 48h.



11 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o sam makijaż to
    1- Hot
    2- Hot
    3- Not
    4- Hot
    5- Hot
    6- Hot/Not

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z każdą ocena ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1,4,6 hot,very hot :)
    koraa7

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalcia1112 <3 Uwielbiam makijaże w takich kolorach ^^
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuje że wybrałyście moj komętarz i o szywiście się juz zgłosiłam po nagrobe 8)
    wiktoria_x

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. HOT/NOT
    2. HOT/NOT
    3. NOT
    4. HOT z minusem za policzki
    5. HOT
    6. HOT

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z ocenami. Jedyne do czego bym się przyczepiła to rysy kości policzkowych u Natusi, sa troszkę krzywo :) I do FunOpler, no ja takich makijaży nie lubię :) A makijaż Natalcia1112 to rewelacja, cudowne lekkie kolorki ♥ i jeszcze lepsze wykonanie.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami. Najbardziej mi się spodobał makijaż natusia_182 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami. Najbardziej podoba mi się makijaż u kogucik12345 bo ma podobną twarz do mojej doll dlatego bardziej mi się podoba i trafia w mój gust ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  10. hot, hot, not, hot, not, hot :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie oceny są jak najbardziej trafne. Chociaż makijaż FunOpler mnie nie zachwycił not bym nie dała, powiedzmy że jest na dobrej drodze i jest potencjał :)

    tysulka

    OdpowiedzUsuń