2015/07/28

Metamorfozy

Cześć wszystkim, tu Im_a_colecter. Nowa redaktorka do spraw metamorfoz. Dzisiaj przygotowałam wam metamorfozę BlueLemonSky. Żeby nie przeciągać, przejdźmy do rzeczy.

PRZED
Stylizacja jest poprawna i ładna, ale strasznie konwencjonalna. Kompletnie nie pasuje mi tutaj ta torebka z Chanel. Zdecydowałabym się na złotą albo czerwona kopertówkę. Ten tatuaż nie komponuje się z resztą outfitu i jest zbędny, a nawet odejmuje doll uroku. 7/10

Włosy są bardzo ładne i pasują do stylizacji. Jednak makijaż zupełnie przeciwnie. Kolor szminki zupełnie nie pasuje. Ciemnie cienie zamykają oko i sprawiają że wydaje się mniejsze, nawet próba rozświetlenia wewnętrznych kącików nie pomaga. 5/10



PO

Stylizacja jest zimowa, co jest kompletnym paradoksem bo mamy lato, ale nie mogłam się oprzeć tej pięknej pięknej kurteczce od Tommiego Hilfigera. Delikatna kolorystyka, bez szaleństw. Dodaje twojej doll uroku.


Użyłam tej samej szminki co ty, lecz do mojej stylizacji pasuje w 100%. Cały makijaż oka utrzymany jest w odcieniach brązy, przełamałam go odrobiną burgundowego cienia. Fryzura jest zwiewna i delikatna. Mimo lekkiego nieładu doll nadal ma klasę.

Jak Wam się podoba? A szczególnie jak podoba się BlueLemonSky?





24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba metamorfoza :) Zdecydowanie po ,chociaż zmieniła bym fryz :)
    'patix25

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna metamorfoza, zdecydowanie na wielki + :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Średnio przed jak i po, jednak po lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było wykombinować coś lepszego ze względu na jej szafe, zrobiłam co mogłam :)

      Usuń
  4. Makijaż oraz stylizacja lepsza po, choć w stylizacji nie pasują tu spodnie. A w makijażu zmieniłabym fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przed: Stylizacja prosta, nawet ładna. Tak jak ty zmieniłabym torebkę i ściągnęłabym tatuaż.
    W makijażu jest zdecydowanie za dużo sztucznych rzęs i nie podoba mi się karnacji oraz kolor szminki.
    Po: Nie lubię połączenia tej kopertówki z tymi butami. Makijaż po za dużo się nie zmienił.
    Lepiej jest po metamorfozie.
    Miss_joanna11

    OdpowiedzUsuń
  6. Huh :3 Lubię się tu wypowiadać :D
    Stylizacja PRZED: Bardzo mi się podoba, fakt torebka nie pasuje ale co do tatuażu, zostawiłabym. Sama na swojej lalce troszkę ich mam i nie zdejmuję ich nigdy :D Daje to takiego charakterku i niepowtarzalności Doll ;)

    Makijaż PRZED: Dobrze to wygląda, ale makijaż oka mógłby być nieco jaśniejszy, bo okropnie ci oko pomniejsza :) Zmieniłabym kolor szminki na troszkę jaśniejszy i usta dała ciut wyżej. Ogólnie jest Miodzio ^^

    Stylizacja PO: Jest bardzo ładna. Niestety na pierwszy rzut oka, po zobaczeniu połączenia kopertówki z butami, odniosłam wrażenie, że nie jesteś w pełni "doświadczona"co do stylizacji. Nie wiem jak to nazwać. Jest to poprostu banalne i nudne. Stylizacja wyglądałaby o wiele lepiej po zmianie któregoś z elementów.

    Makijaż PO: Nie pasuje do Lalki a do stylizacji tak. Nadal szminka za ciemna. Ogółnie całość wydaje sie być mocno przygaszona i przytłaczająca ale to pewnie przez karnację Doll.

    Udana metamorfoza, fajnie wszystko wygląda. Nabierzesz wprawy i będzie dobrze ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed wygląda świetnie, dałabym 8/10.
    Makijaż i twarz doll przed 9/10
    Stylizacja po 9/10, jakoś przeszkadza mi ta lekko wisząca kopertówka
    Makijaż po 7/10

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem dlaczego w makijazu przed nie pasuje ci kolor tej szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem dlaczego w makijazu przed nie pasuje ci kolor tej szminki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Metamorfoza stylizacji wydaje się udana, co do makijażu jakoś nie jestem przekonana.
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja lepsza po, makijaże oba są ładne.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie, przed i po wyglądają bardzo fajnie, jednak stylizacja PO wydaje mi się lepsza ;)
    ps. czy tylko mi się wydaje, że zdjęcia są nieco niewyraźne?
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje :/ O ile sama twarz jest jeszcze dobrze widoczna to już cała postać doll jest rozmazana :/
      zosia21212z

      Usuń
    2. Tak, zdjecie z pewnoscia jest rozmazane
      tez to widze ;x

      Usuń
  13. Strój przed, tak samo jak po jest bardzo zwykły, powtarzalny. W "po" przeszkadza mi brak "tyłu" kurtki, nagle między nogami jest pusto a chyba powinna być tam tylna część kurtki?

    Makijaż po jest moim zdaniem gorszy. Zwróciłaś uwagę, że makijaż przed zmniejsza oczy, a w makijażu po, przynajmniej mi, wydają się jeszcze mniejsze - one po prostu takie są.

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja przed jest dość ładna ale zwykła, torebka mogłaby być inna, osobiście też nie jestem fanką tatuaży, ale co kto lubi ;) Makijaż jest ładny, jedynie szminka faktycznie jest chyba za ciemna. Szkoda, że oczy są małe, ale to akurat nie wina cieni do powiek. W stylizacji po bardzo podoba mi się kurtka i buty, ale jak ktoś już wspomniał to połączenie kopertówki i butów jest banalne i nudne. Szkoda, że nie spróbowałaś czegoś nowego, bo mogłoby być fajnie (choć do spodni też mam trochę zastrzeżenia, bo jakoś mi się tu nie zgrywają). Makijaż po jest ładny ale według mnie nie pasuje za bardzo do tej doll, bo mam wrażenie, że oczy są jeszcze mniejsze :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie wersje mi się nie do końca podobają.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chodzi o stylizację to po jest lepiej, a makijaż jest w sumie dobry przed i po,

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja po jets o wiele lepsza, natomias co do makijażu nie jestem pewna....żaden nie powala na kolana

    Kamilka1214Miss

    OdpowiedzUsuń
  18. Po metamorfozie wyglada duzo lepiej, ale usta troche psuja efekt. Wybralabym stonowany kolor szminki (cos pomiedzy rozem a brazem) i jasne wlosy.

    OdpowiedzUsuń