2015/09/20

Co za tydzień!

W tym tygodniu mieliśmy tylko jedną "ubraniową" dostawę. Nowe piętro z ubraniami trafiło do sklepu MSW'15. Jedna dostawa... ale za to jaka! Mi spodobało się większość ubrań i na pewno wykupię większą część dostawy. Dziś prezentuję Wam Tylko kilka - wybrałam te, które uznałam za przydatne.

Czerwone szpilki uważam za bardzo przydatne. Mają ciekawy, intensywny kolor i będą świetnym uzupełnieniem stylizacji. W kopertówkę także warto zainwestować. Jest bardzo uniwersalna, a do tego kosztuje tylko 7SD. Korale i top wybrałam przede wszystkim ze względu na cenę. Można je nabyć za fioletową walutę i to jest główna zaleta. Obydwie rzeczy są dobrze wykonane i na pewno okażą się przydatne w wielu szafach.

kolczyki - Royality | łańcuszek - PPQ | marynarka - Balmain | top - Fallen Angel | spodenki - Basics | sukienka - Original Future | torebka - Museum Mile | buty - MSW'15

kapelusz - Strike a Polse | łańćuszek - PPQ | top - MSW'15 | spódnica - PPQ | kurtka - Chanel | torebka - Chanel | buty - Subcouture

15 komentarzy:

  1. Co do wybranych rzeczy zgodzę się jak nigdy ;). Ta kopertowka jest wyjątkowo tania jak na dzisiejszy stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wybranych rzeczy zgodzę się jak nigdy ;). Ta kopertowka jest wyjątkowo tania jak na dzisiejszy stardoll ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam te rzeczy,sa ok.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam szpilek i korali.
    Co do stylizacji, które zaproponowałaś ta druga jest ładna, a w tej pierwszej zmieniłabym spodenki i bluzkę na zwykłą białą sukienkę z basics i by było ok ale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje mi się bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówkę kupiłam jak ją tylko zobaczyłam! Jest genialna <3

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówkę kupiłam jak ją tylko zobaczyłam! Jest genialna <3

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam top i kopertówkę :) Wszystkie rzeczy są świetne, oprócz tych butów.
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^-^ ja koniecznie muszę dorwać jeszcze tę czarną bluzkę z głębokim dekoltem i szalik inspirowany Saint Laurent ♡
      ~majowa_pani

      Usuń
  9. Właśnie miałam inwestować w tą kopertę jest prześwietna i nada się do każdej stylizacji . Może kupie te szpilki . Ogólnie dostawa nawet fajna

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie dobre te rzeczy. Kopertówka mega, tak jak i korale choć muszę poczekać do jutra na więcej starmonet, żeby go kupić haha :D szpilki też pewnie znajdą miejsce w mojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tylko naszyjnik ale zastanawiam się nad większymi zakupami :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta dostawa i wybrałaś rzeczy, które akurat mi się spodobały :) Choć mi jeszcze wpadło w oko kilka rzeczy ale nie są one tak praktyczne. Zaprezentowane stylizacje jak najbardziej mi się podobają, zwłaszcza druga :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupiłam żadnej rzeczy z tej dostawy, nie trafiła w mój gust =^^=

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń