2015/09/28

HOT or NOT

laseczka_buzi19

DancerMarika;
Oprócz torebki, wszystko wygląda całkiem OK, jednak stylizacja nie zachwyca. Myślę, że HOT/ NOT będzie słuszną oceną. 

Soxo_:
Torebka z kosmosu. Lepszym rozwiązaniem byłaby czarna kopertówka. Poza tym stylizacja niczym się nie wyróżnia. NOT.













Izabella444Calm

DancerMarika;
Podoba mi się to, że próbowałaś zrobić coś z tą koszulą, jest raczej trudna do wykorzystania, a zarazem świetnie wygląda. Natomiast całość do mnie nie przemawia, pozbyłbym się wszystkich dodatków, ponieważ średnio wyglądają z bazą stylizacji. NOT.

Soxo_:
Mam wrażenie, że poszczególne elementy nie pasują do siebie. Stylizacja sprawia na mnie wrażenie misz-maszu. NOT.









miss...medoll

DancerMarika;
Niby 3 elementy, ale efekt jest. Bardzo mi się podoba i myślę, że ta stylizacja w pełni zasługuje na HOT.

Soxo_:
Myślę, że lepiej by się tu sprawdziła ciekawsza sukienka. Ponadto nie lubię połączenia buty-torebka. Całość wygląda nieźle, ale mnie nie powala. HOTNOT.













modelka1338

DancerMarika;
Wydaję mi się, że pogubiłaś się przy dobieraniu dodatków, sprawiają że stylizacja wydaję się być przeładowana. Sama baza jest fajna. Zmień dodatki na coś łagodniejszego. NOT.

Soxo_:
O matko... O co tu chodzi? Zgadzam się z Darkiem - stylizacja zdecydowanie jest przeładowana, nie wiadomo na czym zatrzymać spojrzenie. NOT.













Zgadzacie się z ocenami? 
Za tydzień ocenimy: Mejbi3, Kyrtie, NataliDIY, Layla6932.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Stylizacja jest całkiem ładna, choć trochę oklepana. Nie pasuje mi tu torebka, zmieniłabym ją na jakąś czarną i dodała narzutkę/kurtkę, bo jest troche za pusto.Ale za całokształt zdecydowanie zasługuje na Hot/Not
    2.Jak dla mnie nie wygląda to aż tak źle. Podoba mi się koncepcja tej stylizacji.Wymieniłabym spodnie i torebkę. Może wtedy efekt by powalił mnie na kolana. ;)
    3.Stylizacja nie zasługuje na Hot, jest niedopracowana. Brakuje w niej biżuterii, dodałabym jeszcze jakąś narzutkę lub całkiem zmieniła tę sukienkę. Ogólnie Hot/ Not
    4.Troche za dużo tu tego wszystkiego. Zdjęłabym ten wianek, zmieniłabym buty na jakieś kolorze spódniczki. Lepiej pasowałaby tu biała kopertówka. Ale za sam pomysł, myślę, że ta stylizacja zasługuje na Hot/ Not

    OdpowiedzUsuń
  3. nope
    nope
    nawet w sumie, ale nope
    nope

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie zgadzam się z ocenami c:
    3 stylizacja przepiękna, niby prosta, ale ma coś w sobie.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Spódnica i buty wyglądają dobrze, zupełnie zmieniłabym bluzkę i torebkę. NOT+
    2. Poszczególne elementy źle ze sobą wyglądają. NOT
    3. Mimo że składa się z niewielu elementów, wygląda ładnie. HOT-
    4. Zupełnie nie pasuje wianek, buty i torebka. NOT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, co tu dużo mówić, wszystko NOT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwie NOT. Trzecia - ładna, może dorzuciłabym naszyjnik :) Ostatnia podoba mi się ale faktycznie da się wyczuć przeładowanie. No i te buty ;_;


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam wiele do napisania, bo wszystko, co uważam zostało uwzględnione przy ocenach, z którymi całkowicie się zgadzam ;) Szkoda, ze w stylizacji nr 3 nie ma jakiejś ładniejszej sukienki :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń