2015/09/26

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa osoba z poniższego obrazka - wybacz, nie mogłam odczytać nicku. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: Frytasna1997
Temat: Styl vintage.



_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Layla6932
Temat: Kapelusznik.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

11 komentarzy:

  1. Zagłosowane powodzenia wszystkim

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie czuję w tych stylizacjach Vintage, także powstrzymam się od głosu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zaglsowane :) Jakbyście potrzebowały modelki, i spełniałabym kryteria, ale miała bym jakiś niezidentyfikowany obiekt na twarzy jak dzisiaj, to piszcie wcześniej, ja chętnie pościągam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety muszę przyznać, że ciężko było cokolwiek dobrać z szafy modelki do wykonania stylizacji w stylu vintage, tzn przynajmniej ja jakoś nie mogłam znaleźć nic ciekawego i pasującego do siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje niebyt pasują do tematu ale może loooooolcia14 ma rację. W takim razie zagłosuję na jedną ze stylizacji z numerami 4, 8 lub 12, bo najbardziej mi się spodobały :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Głosik poleciał ;) Jakoś nie bardzo pasowały mi stylizacje ale udało mi się wybrać


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czuje tego vinatge 'u w tych stylkach.Ale dałam głosik.
    Bonnykou

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie nie na temat, ale ostatnia ma w sobie coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Głos oddany!
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  10. W szafie modelki nie bylo za wiele rzeczy w tym stylu, więc proszę o wyrozumiałość dla nas wszystkich :D
    ale wszystkie stylizacje są ładne :P

    OdpowiedzUsuń