2015/09/15

Metamorfoza

Hej! Jak Wam mija drugi tydzień szkoły? U mnie ciągle są jakieś zamieszania, jak nie z książkami, to z planem lekcji, i jeszcze mamy same diagnozy..., ale co ja Wam się będę zwierzać ;) Nie przedłużając pokażę Wam dziś metamorfozę Agusiabb11.

Przed:

Makijaż: Bez zastrzeżeń. Makijaż oka jest dobry, usta pasują, włosy również. Nie podoba mi się jedynie za mocno podkreślony nos i niezbyt pasujący kolor brwi. 7,5/10
Stylizacja: Nie lubię oceniać stylizacji składających się z 2-3 rzeczy. Tutaj wszystko pasuje, ale myślę, że mogłabyś zrobić świetną stylizację, bez użycia gotowego stroju. Myślę, że 7/10, to odpowiednia ocena.

Po:

Makijaż: Aby pasował do stylizacji, wykonałam go w czerni z szarością.  Usta są trochę jaśniejsze, ponieważ połączyłam dwie inne szminki. Aby brwi pasowały dobrałam ciemniejsze włosy.
Stylizacja: Jak zwykle, moje ulubione połączenie kolorów, czyli biel, z czernią i złoto jako dodatki. Spodobało mi się połączenie luźnej, lecz eleganckiej koszuli, z bardziej sportowymi spodniami. Do tego dołożyłam czarne buty, większą kopertówkę, oraz złoty naszyjnik i czarne bransoletki.

Co sądzicie o mojej propozycji ? 
Do zobaczenia za tydzień :D

16 komentarzy:

  1. Metamorfoza udana,lepsza po. :)mam tylko jedno zastrzeżenie -brwi pasowały idealnie do poprzednich włosów,do Twoich są stanowczo za jasne. Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  2. przed też było dobrze. nie bardzo podoba mi się stylizacja po. skoro dziewczyna ma fajne rzeczy z strike a pose,to jestem pewna że ma wiecej ubran z których można zrobić coś super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :) Po piękny makijaż oka, a stylizacja o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) Po piękny makijaż oka, a stylizacja o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) Po piękny makijaż oka, a stylizacja o niebo lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurde... Czemu ja nie sprawdzam tej kolejki... Szkoda bo czekałam na tą metamorfozę, a tu wtopa z ta sukienką (założyłam ją na MSW żeby było elegancko). Jeśli chodzi o zrobienie makijażu przez ciebie to nie mam zastrzeżeń. Jest śliczny tylko włosy mi nie pasują. Stylizacja jest średnia.
    agusiabb11






    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż po, bardzo mi się podoba, natomiast stylizacja, żadna. :)
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepiej wygląda PO :) Makijaż cudny


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze szkoły nie mam, więc mija głównie na spaniu i spotkaniach ze znajomymi :p Podoba mi się makijaż przed, choć mam też zastrzeżenia względem cieniowania w okolicach nosa. Makijaż po bardziej mi się podoba, włosy też są lepsze. Stylizacja po mniej mi się podoba niż przed (przed nie ma wiele elementów ale jest po prostu ładnie). Ogólnie jest ok ale Agusiabb11 ma na tyle dużą szafę, że z ubrań z nich można stworzyć coś dużo lepszego i ciekawszego ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wakacje :p mi sie podoba stylka po, moze zmienilabym naszyjnik. Makijaz tez okej

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest luzik.Stylizacja ok.;)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż bardziej podoba mi się po,
    ale uważam, że ten kolor brwi nie pasuje ani do koloru włosów przed, ani do koloru włosów po. Stylizacja bardziej podoba mi się przed. Moim zdaniem jest ciekawsza ^^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie szkoła. Już masakra i to jeszcze nowa . Co do metamorfozy w 100 % udana. Stylizacja przed jest ładna ale nei lubie jak ktoś użyje 2 rzeczy z SaP i mysli że stylka jest zajefajna świetna itp. dlatego tutaj jestem zawiedziona stylizacja PO jest prześliczna !!! Boska ! Bardzo mi się podoba. Użycie tego sweterka - <3 .
    Makijaż Przed - jest ładna i naturalna. Włosy są tez śliczne makiajż oka tez ale jak mówiła redaktorka ( mi tak samo ) przeszkadza to podkreślenie nosa . Makijaż PO - jest ładny i naturalny . Uwielbiam makijaże oka w ciemnych odcieniach . Tutaj nie mam żadnego problemu nawet fryzurka udana

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie wolę wersję PO :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy blond lub generalnie jasne mają to do siebie, że bardzo ciężko dobrać do nich brwi spośród kolorów dostępnych w salonie piękności, a w tym przypadku akurat moim zdaniem dobrze wyglądają. Stylizacja "przed" również mi się podoba- rzeczy ze strike a pose są "gotowcami", ale świetnie dopracowanymi, więc nic dziwnego, że dziewczyna nie dodawała innych akcesoriów- po co ulepszać coś co jest dobre i estetyczne ;) Look po metamorfozie- ze styling studio: makijaż bardzo dobry, dopracowany. Gorzej ze stylizacją- tak jak mówię, ja po metamorfozie oczekiwałabym jakiegoś "wow", a połączenie czarnego z białym jest bardzo pospolite i dość ciężko popełnić jakikolwiek błąd. Podsumowując- moim zdaniem lepiej było przed :)

    OdpowiedzUsuń