2015/09/20

Makijaż - smokey eyes w kolorze

Chciałam dzisiaj zrobić makijaż, którzy nie będzie różowy, ale... nie wyszło. Większość mojej stardollowej kosmetyczki to własnie różne odcienie różu i fioletu - może dlatego, że niegdyś moja doll miała zielone oczy, tak jak ja, a te kolory najbardziej zielonookim pasują.


 Starałam się jednak, aby dzisiejsza propozycja była ciemniejsza niż zwykle, ponieważ pamiętam, że ktoś prosił o trochę ciemniejsze makijaże. Zresztą, uważam, że pasują one do jesiennej aury.

Zaczęłam od przygotowania sobie bazy kolorystycznej, czyli obrysowałam całe oko, także dolną linię rzęs, czarną kredką oraz zrobiłam jaskółkę eyelinerem.
  1. Ciemnoszary cień jedną warstwą nałożyłam do połowy powieki ruchomej.
  2. Jasny odcień szarego położyłam zaczynając od wewnętrznego kącika i kończąc na granicy poprzednio nałożonego, gdzie wzmocniłam warstwę poprzez dodanie kolejnej kropki. Na tak przygotowaną powiekę nałożyłam warstwę koloru deep pink.
  3. Zewnętrzny kącik zaciemniłam deep orchid. Cień ten dodałam także na dolną powiekę, bardzo uważając, by nie położyć go zbyt daleko. Do tego wewnętrzny kącik nieco rozjaśniłam kolorami frozen gray i rosy brown.

Na koniec zajęłam się policzkami: nałożyłam rozświetlacz oraz bronzer rosy, a na to odrobinę różu w kolorze spring dusk. Nie użyłam żadnej szminki, ponieważ nie chciałam, aby usta się wyróżniały.

9 komentarzy:

  1. Całkiem OK, jednak chyba wolę bardziej kolorowe makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem zaskoczyłas mnie pozytywnie . Bardzo ładny i staranny makijaż . Tutaj może skorzystam uważam ze lepsze makijaże są w takich kolorach :) I I Bardzo uwielbiam takie barwy i odcienie . Przepiękny makijaż

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, jak zwykle z resztą ;) te różowo-bordowe akcenty są śliczne, mocne, ale zarazem delikatne. Nie wiem jak Ty to robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyszedł bardzo ładny, fioletowy cień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) Wybaczę Ci nawet to, że jest fioletowy ♥


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, chociaż nie moje kolory :)
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, bardzo ładny ^^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń