2015/09/24

Talenty

Na początku chciałabym Was przeprosić, że tak długo nie było "Talentów". Muszę się przyznać, że po części było to trochę z mojego lenistwa i braku osób, które nadawałyby się na talent. 
Musiałam jeszcze zająć się konkursem co już w ogóle pochłonęło mój czas.
____________________________________

Dzisiaj mam dla Was niezwykle utalentowaną użytkowniczkę z Polski o nicku RosLady. Posiada ona 102 poziom oraz status Royalty. 


Jej stylizacja jest bardzo nietypowa i oryginalna. Makijaż jest bardzo dopracowany i pasuje do całokształtu. 
Gdy wejdziemy na profil Alicji, to zobaczymy jakie animacje posiada ten strój. 


A Wam jak podoba się taka inna stylizacja? Tęskniliście za "Talentami"? Piszcie! 

13 komentarzy:

  1. Mi się stylizacje tego typu rzadko podobają, sukienka, pełno biżuterii i skrzydła znalezione w schowku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za tego typu stylizacjami. Szczerze wolę jak pokazujesz pokoje :) ale przyznam, iż ta stylizacja wygląda bardzo ciekawie i starannie.


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Lubię jak ktoś wymyśla właśnie takie stylizacje, nietypowe, takie bajkowe <3


    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kojarzę tę użytkowniczkę, niedawno była NCG. Jestem zachwycona jej stylizacją, która jest w kolorystyce którą uwielbiam. Ta dziewczyna ma jeszcze talent w projektowaniu fryzur, które możecie znaleźć u niej w bazarku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda. Uważam że powinnaś też napisać coś o Caah_Contel . Wygląda jak Bella Swan a jej pokoje urządzone są w stylu różnych scen z serii Zmierzch. Po za tym ma w najlepszych znajomych 2 użytkowników, którzy wyglądają jak Jacob i Edward.
    Agness7

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkąd pojawiły się na Stardoll'u Stardesign Hair i Jewelry, użytkownicy przechodzą samych siebie. Tak, to są talenty. Owoce pracy takich właśnie " Talentów" możemy podziwiać w Museum Milne :)
    Jak najbardziej jestem na TAK dla takich osób, za ich oryginalny styl i pokazywanie siebie :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ciekawa no i te włosy bardzo mi się podobają :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie stylizacje, a ta nie jest wyjątkiem :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  9. No i to jest dopiero DIY! Robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do następnych talentów zgłaszam użytkowniczkę "supergurl787" - uważam, że ma na prawdę dopracowaną i niebanalną lalkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tutaj popieram DancerMarike..
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja :) Bardzo lubię takie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń