2015/09/27

Co za tydzień!

W tym tygodniu mieliśmy komplet "ubraniowych" dostaw. Pierwsza, poniedziałkowa dostawa wzbudziła największe emocje, gdyż ubrania trafiły do limitowanego sklepu Antidote. Ja kupiłam wszystko co chciałam, oprócz niebieskiej torby. W środę nowa kolekcja zawitała do Callie's Picks - moim zdaniem dostawa udana. Znalazłam wiele rzeczy, które kupiłam/kupię. Do tego posta wybrałam te, w które warto - według mnie - zainwestować. W piątek do StarPlazy dotarła najmniej ciekawa dostawa. Ubrania trafiły do sklepu Bonjour Bizou. Mnie ta kolekcja nie zachwyciła, mimo wszystko spodobało mi się kilka artykułów, w które pewnie zainwestuję. 

Na szczególną uwagę zasługuje fantastyczne futerko. Oczywiście wszystkie rzeczy były świetnie wykonane, lecz futro okazało się największym hitem. Cieszę się, że na nie zdążyłam i gratuluję innym osobom, którym udało się je zdobyć. Cena na kolana nie powala, jednak spodziewałam się wyższej sumy. Futro jest świetną inwestycją także ze względu na zbliżającą się porę roku - na pewno zostanie wykorzystane w wielu zimowych stylizacjach. Ponadto futerka znowu powracają na wybiegi!

Kupiłam wiele rzeczy, jednak na szczególną uwagę zasługuje moim zdaniem szary płaszcz, torebka, golf, czatrno-biała sukienka i brązowe buty. Torebka spodobała mi się ze względu na ciekawy fason. Cena co prawda nie jest jakoś szczególnie niska, jednak sądzę, że można ją przeboleć. Sukienka - bardzo uniwersalna rzecz, która może być bazą do wielu stylizacji. Ma ponadczasowy krój oraz kolorystykę. Buty wybrałam przede wszystkim ze względu na niską cenę - można je nabyć za fioletową walutę. 

Ponieważ w tych artykułach staram się wybierać rzeczy uniwersalne, tutaj udało mi się "wyłowić" tylko tę kurteczkę. Ma ładny, jasny kolor oraz fason, który sprawdzi się w wielu stylizacjach. Myślę, że warto w nią zainwestować. Jedynym minusem według mnie jest cena - uważam, że mogłaby być troszkę tańsza.



okulary - Callie's Picks | futro - Antidote | sukienka - Callie's Picks | torebka - Callie's Picks | 
buty - Subcouture

płaszcz - Callie's Picks | naszyjnik - Voile | top - Fallen Angel | spodnie - Nelly| torebka - MSW'15|
buty - Young Hollywood


A Wy jak oceniacie dostawy z tego tygodnia? Zrobiliście duże zakupy, czy raczej nie znaleźliście nic dla siebie? Pochwalcie się!

14 komentarzy:

  1. Pare rzeczy kupiłam, lecz dużego wrażenia kolekcja z tego tygodnia na mnie nie zrobiła ;/
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym tygodniu kolekcje były świetne :D
    Stylizacje mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci czarnego futra z Antidote :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znoszę tego futra! Reszta rzeczy jak najbardzej ok :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim antidote weszło do Starplazy to strasznie napaliłam się na to futro. Teraz z biegiem czasu dostrzegam, że co druga lalka jest w nie ubrana i zaczyna mnie irytować :D Może to trochę przez żal, że nie zdążyłam go kupić, może zazdrość, że ktoś je ma, a ja nie, cóż, ciężko stwierdzić ;> ale coraz mniej mi się ono podoba ;D za to szary płaszczyk od Callie jest cudny, też go kupiłam i już nie mogę się doczekać aż użyję go w jakiejś fajnej stylizacji :) Reszta rzeczy jakoś nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest przecudowne. Chyba od dawna nie było takiego cudownego tygodnia. Szkoda tylko, że nie mam stardolarów.. :D

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko jest przecudowne. Chyba od dawna nie było takiego cudownego tygodnia. Szkoda tylko, że nie mam stardolarów.. :D

    Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  8. Tydzień jak najbardziej udany ^^ Futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. wy się cieszycie,ja mniej. Nie było mnie w domu kiedy Antidote weszło do starplazy. Futerko faktycznie fajne i z tego co patrzyłam, nie było takie drogie. Callie's Picks bardzo udane. Kupiłam kilka rzeczy i to nie koniec moich zakupów. Ten płaszcz jest właśnie moim ulubionym. Bonjour Bizou - dla mnie masakra, oprócz torebek nic fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się propozycje stylizacji, szczególnie nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są świetne :) Jeśli chodzi o dostawy to ja coś dla siebie znalazłam tylko u Callie ale zakupów jeszcze nie zrobiłam :p Futerko było nawet ok ale byłam na spotkaniu z przyjaciółmi i przegapiłam okazję na kupno :P
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń