2015/09/14

Konkurs "Żegnamy lato, witamy jesień" - WYNIKI!!!



Po długim czytaniu i oglądaniu stylizacji nareszcie mogę ogłosić wyniki! Oczywiście wszystkie prace były cudowne i miały coś w sobie, no ale niestety nie mam możliwości nagrodzić każdego. Muszę przyznać, że jestem zaskoczona jak bardzo kreatywnych mamy czytelników! Aż oko się cieszy, kiedy widzi ile osób poświęciło czas i zrobiło coś innego i poświęciło czas, który jak wiemy w naszych czasach jest bardzo cenny i jest go bardzo mało. 
Nie przedłużając, przejdźmy do wyników! 

Nagrody:

Pierwsze miejsce - 100 sd + kurtka Subcoutre "Yohji Coutre Puffer",płaszcz Callie's Pics "Swing Coat", płaszcz Nelly.com "Over Sized Coat" i sukienka Apies Ski "Fair Isle Knit Dress"; -  DaisyShey
Drugie miejsce -  50 sd + Sweter Miss Sixty "Boat Neck Olive Sweater", Sweter Pet a Porter "Cozy Sand Sweater" i kurtkę Fallen Angel "B&W Boxy Moto Jacket"; - gabrysiaslysz
Trzecie miejsce - 30 sd + Płaszcz Decades "Double Breasted Coat", bluzka Fallen Angel "Draped Hunter Green Turtleneck"; - majowa_pani
Nagroda pocieszenia - 10 sd + kamizelka Killah "Brick Lane Jacket" i bluzę Bazaar "Sunburst Top"; -Najka. 
+ Dodatkowe 10 sd dla - Marlenka8

Aby odebrać nagrodę należy zgłosić się do Gatasjshhs w jej księdze gości. Na odebranie nagród macie 48h, inaczej nagroda przepada! 

Sponsorką nagród jest Gatasjshhs

Gratulacje! 

16 komentarzy:

  1. Dziękuje za 2 miejsce. Kompletnie się nie spodziewałam, ponieważ nie jestem w tym dobra, a jednak mi się udało. Dziękuje :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :p
    wiedziałam, że nie dostanę nawet nagrody pocieszenia :p

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy stylizacja na każdą kieszeń?

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję. a może jakieś zaprezentowanie prac, bo w sumie jestem ciekawa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie mojej pracy i gratuluję innym zwycięzcom! :D
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wszystkim ;) Trochę żałuję, że nie brałam udziału ale miałam mnóstwo na głowie ostatnimi czasy.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń