2015/09/16

Nowa garderoba dostępna już dla wszystkich

Admini zadecydowali, że pora, by także osoby bez statusu Royalty poznały nowy wygląd garderoby. I tak, nie znajdziemy już na Stardollu apartamentu, gdzie ujrzymy tradycyjną, białą szafę. Wszystkie zostały zastąpione przez wysuwany panel po prawej stronie ekranu.

Kilka wskazówek:

  • jeżeli nie widzisz wszystkich swoich rzeczy kliknij przycisk load more,
  • w wyszukiwaniu można stosować kilka kryteriów jednocześnie,
  • ustawienia pokoju znajdziesz po naciśnięciu śruby na ekranie mój apartament; właśnie stamtąd można: zamknąć pokój, zmienić kolor ścian, opróżnić pokój i zresetować położenie doll,
  • styl pokoju stworzyć można klikając na doll, a następnie na przycisk na czarnym pasku.

Za informację dziękuję Miss_Joanna11.

18 komentarzy:

  1. jeszcze kwiatka mogliby usunąć ;) i zmienic wyszukiwarke w starbazaarze

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz czekam na opcję układania rzeczy tak jak się chcę, i także naprawienia tego wyszukiwania, gdyż w kolorze czarnym wyskakują również jakieś zielone rzeczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowa garderoba jest bezsensu. Kiedy wybieram kolor niebieski wyskakują mi rzeczy w inny kolorze. Czy tylko mi się wydaje, że przez zniknięcie szafy pokój główny stał się większy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem załamana.... Czy nie ma czegoś od usunięcia ciuchów, rzeczy ? Wolałam stara szafę bo i tak jej nie używałam, a teraz to wszystkie ciuchy się mieszają i nie da się ogarnąć co gdzie jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Garderoba jest z jednej strony całkiem spoko ale z drugiej strony jest głupia. Mi się ta garderoba zacina bo jak np. wyszukuję buty to mi nie chce stron przesuwać jak klikam na te strzałki, wszystkie naszyjniki jak chowam do garderoby to one nie chowają się do garderoby tylko do schowka i potem jak zapisze i jeszcze raz wejdę w apartament to one nagle nie wiadomo skąd są w garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo, trzeba będzie przywyknąć, jednak od razu przekonałam się do tej szafy, dużo prościej jest znaleźć konkretną część garderoby, a to spore ułatwienie., Z początku myślałam, że połowa rzeczy mi przepadła, a wystarczyło kliknąć przycisk, którego zwyczajnie nie zauważyłam. xD Także wskazówki jak najbardziej przydatne, dla takich ciemniaków jak ja. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie miałam wam napisać ze juz to wszytko jest dla wszystkich . Bardzo się z tego cieszę chociaż nie mogę czasem wyjąć ubrania które chce i mnie to denerwuje

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że wreszcie będę mogła sama ocenić aktualizację. Na razie mi się podoba '^^

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi to wiele nie dało :D Pomogłaś mi ze wskazówkami, bo nie wiedziałam jak zmienić stylizacje w danym pokoju :) Dziękuję ^^


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprócz tego, że musiałam przebudować połowę pokoju głownego przez zniknięcie obu szaf to spoko :P Nie no, całkiem poważnie- zmiana ma więcej plusów niż minusów. Na pewno poszukiwanie konkretnie np. czarnego kapelusza zajmuje kilka sekund, podczas gdy dawniej trzeba było przewinąć kilometr szafy, żeby w końcu na niego trafić (gorzej sytuacja się miała gdy np. podczas tego żmudnego przewijania ominęło się szukany artykuł i trzeba było powtarzać przewijanie :P) Fajnie też, że można wpisywać markę i od razu wyskakują wszystkie ubrania z owego sklepu, myślę, że ułatwia to poszukiwanie pożądanych rzeczy do naszych wishlists u innych użytkowników :) Zmiana ma jednak kilka niedociągnięć, a jakżeby inaczej... mnie np. denerwuje to, że po obraniu sobie konkretnego kierunku wyszukiwania (np. zaznaczenie czarnych ubrań za sm) po wyjęciu jednej rzeczy i zamknięciu szafy te parametry się resetują, w konsekwencji po otwarciu trzeba zaznaczać ponownie to samo co 2 sekundy wcześniej... No i "znikające" ubrania, to też jest śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany niewątpliwe zmierzają ku lepszemu, ale ja na ten moment nie stylizuje nawet mojej doll,nie wiem gdzie czegoś szukać, ubieram tylko w sukienki. Przynajmniej się przewietrzą wirtualnie :)
    Przydałby się wreszcie jakiś butik, znana marka, bo wieje nudą :(

    OdpowiedzUsuń
  12. No i fajnie :) Zmiany umożliwiają szybsze odnalezienie poszukiwanego ubrania, umożliwiają też metamorfozy apartamentów. Jedyne, co mi nie odpowiada to tworzenie stylu pokoju - dla mnie jest teraz mniej wygodnie niż dawniej.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  13. w sumie nie taki głupi pomysł tak sobie myślę.Do wszystkiego człowiek może sie przyzwyczaić.:)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  14. A wiecie jak zapisać styl pokoju???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij na swoją doll i na dole wyświetlą się ikonki na ciemnym tle. Musisz kliknąć pierwszą z nich (sukienka). Po lewej stronie wyświetli się "stwórz styl pokoju" :)

      Usuń
    2. Dziękuje Ci bardzo :*

      Usuń